Algemeen Dokkeaw, Zwevegem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Quelles sont les filles aux seins naturels (sans silicones) ?
Merci
Is dit een frans forum? Niet eens even de moeite nemen om dit door translate te gooien...

on topic:
Een paar weken geleden geweest bij Cherry. Dame is rond de 40, gewoon gezicht, beetje richting mollig en niet echt mijn ding, wel veel pussysliding en teasing. Zo jammer dat ze er altijd 15 jaar vanaf halen....
Dan maar wachten op Pinkie, die lijkt de enige overgebleven echt jonge dame daar....

Ik zag ook nog Hannah lopen, maar wat een plork is dat!
 
Laatst bewerkt:
Is dit een frans forum? Niet eens even de moeite nemen om dit door translate te gooien...

on topic:
Een paar weken geleden geweest bij Cherry. Dame is rond de 40, gewoon gezicht, beetje richting mollig en niet echt mijn ding, wel veel pussysliding en teasing. Zo jammer dat ze er altijd 15 jaar vanaf halen....
Dan maar wachten op Pinkie, die lijkt de enige overgebleven echt jonge dame daar....

Ik zag ook nog Hannah lopen, maar wat een plork is dat!
Pinkie, is een mooie én jonge verschijning, maar service is ondermaats. Zie #70 en #71 in deze draad.
 
Is dit een frans forum? Niet eens even de moeite nemen om dit door translate te gooien...

on topic:
Een paar weken geleden geweest bij Cherry. Dame is rond de 40, gewoon gezicht, beetje richting mollig en niet echt mijn ding, wel veel pussysliding en teasing. Zo jammer dat ze er altijd 15 jaar vanaf halen....
Dan maar wachten op Pinkie, die lijkt de enige overgebleven echt jonge dame daar....

Ik zag ook nog Hannah lopen, maar wat een plork is

Is dit een frans forum? Niet eens even de moeite nemen om dit door translate te gooien...
Sorry dat ik me dat niet realiseerde. Mijn vorige berichten waren goed in het Nederlands geschreven. Ik spreek jouw taal niet, dus ik ga door een vertaler op mijn smartphone. Ik heb een kopieer-plakfout gemaakt... bedankt voor het laten weten en het achterlaten van je recensie.
 
Is dit een frans forum? Niet eens even de moeite nemen om dit door translate te gooien...

on topic:
Een paar weken geleden geweest bij Cherry. Dame is rond de 40, gewoon gezicht, beetje richting mollig en niet echt mijn ding, wel veel pussysliding en teasing. Zo jammer dat ze er altijd 15 jaar vanaf halen....
Dan maar wachten op Pinkie, die lijkt de enige overgebleven echt jonge dame daar....

Ik zag ook nog Hannah lopen, maar wat een plork is dat
Wat is een plork als ik vragen mag?
 
Pinkie, is een mooie én jonge verschijning, maar service is ondermaats. Zie #70 en #71 in deze draad.

Wat is een plork als ik vragen mag?

Perfect lichaam onder rotkop...

Hoewel ik bij Hannah "perfect" zou weglaten... eerder een lork dus... ;-) Allemaal nog best aanvaardbaar moest de service van redelijk niveau zijn... maar helaas...
 
Is dit een frans forum? Niet eens even de moeite nemen om dit door translate te gooien...

on topic:
Een paar weken geleden geweest bij Cherry. Dame is rond de 40, gewoon gezicht, beetje richting mollig en niet echt mijn ding, wel veel pussysliding en teasing. Zo jammer dat ze er altijd 15 jaar vanaf halen....
Dan maar wachten op Pinkie, die lijkt de enige overgebleven echt jonge dame daar....

Ik zag ook nog Hannah lopen, maar wat een plork is dat!
Bij Dokkeaw liegen ze meestal wel over de leedtijden, wat wel jammer is.
Maar ze gebruiken eindelijk echte fotos ipv er gewoon online enkele te stelen.

Ik ben al 1x bij Cherry geweest en hoewel ze inderdaad wat ouder en molliger is, is ze wel heel aangenaam.
Ik had bijbetaald voor intiem en me dat zeker niet beklaagd, ze was beter dan de meeste andere dames in salons waar ik intiem mee geweest ben.
De massage was eerder gemiddeld maar ze doet goed haar best om je op te winden en te teasen.

Pinkie is inderdaad jong en ook mooi, maar is meestal onbeschikbaar wanneer ik tijd vind om daar langs te gaan.
 
Bij Pim vond ik de manier om je op een hoogtepunt te brengen ondermaats en ik moest echt moeite doen om klaar te komen. De beste daarin was Nila . Die likte aan je perineum terwijl ze je aftrok. Ik had dit nog nooit ervaren en vond dat superlekker!
Ik kan beamen dat Pim inderdaad niet zo goed is om je te doen klaarkomen. Voor mij persoonlijk is ze de zwakste daar, wat jammer is want ze ziet er heel goed uit.
 
Amaai, wat zijn jullie lief voor die meisjes. Je moet het maar doen vriendelijk en lief zijn tegen iedereen, jong en oud (eerder oude vieze mannen dien zo aan hun trekken komen)
Ik denk dat er hier tussen zijn die eerst wat filmpjes bekijken en dan die meisjes bezoeken en zo hun fantasie laten werken.
 
Ik ben altijd respectvol naar de dames toe. Ik heb nog nooit iets gezegd over het feit dat het uur eigenlijk maar 50 minuten duurt, maar ik begrijp het wel hoor. Profiel net aangemaakt. Mij maak je niks wijs. Een duidelijk gefrustreerde dame die bij Dokkeaw werkt. Ik heb al een goed idee wie. Oudere klanten horen er nu ook eenmaal bij. Als je denkt dat je enkel twintigers krijgt die er dan nog eens goed uitzien dan heb je voor de verkeerde job gekozen. Wat een gebrek aan respect.
 
Ik ben altijd respectvol naar de dames toe. Ik heb nog nooit iets gezegd over het feit dat het uur eigenlijk maar 50 minuten duurt, maar ik begrijp het wel hoor. Profiel net aangemaakt. Mij maak je niks wijs. Een duidelijk gefrustreerde dame die bij Dokkeaw werkt. Ik heb al een goed idee wie. Oudere klanten horen er nu ook eenmaal bij. Als je denkt dat je enkel twintigers krijgt die er dan nog eens goed uitzien dan heb je voor de verkeerde job gekozen. Wat een gebrek aan respect.
Ik denk ongeveer net hetzelfde Houvanbeffen maar waarschijnlijk is het de boyfriend van en van deze dames.
 
Amaai, wat zijn jullie lief voor die meisjes. Je moet het maar doen vriendelijk en lief zijn tegen iedereen, jong en oud (eerder oude vieze mannen dien zo aan hun trekken komen)
Ik denk dat er hier tussen zijn die eerst wat filmpjes bekijken en dan die meisjes bezoeken en zo hun fantasie laten werken.
De meisjes hebben dit werk gekozen en dan hebben ze inderdaad mindere klanten die ze net zo goed moeten behandelen als hun betere klanten.

Dit is trouwens een review site en bij een review praat je over zowel de (subjectieve) positieve als negatieve aspecten van een ervaring, wat iedereen hier doet in zijn eigen woorden. Er zijn er die klagen over sommige meisjes en anderen die diezelfde meisjes ophemelen.

Maar zoals Houvanbeffen zegt, ben je waarschijnlijk een meisje van Dokkeaw dat nu op haar tenen getrapt is over enkele mindere opmerkingen.
 
Pinkie, is een mooie én jonge verschijning, maar service is ondermaats. Zie #70 en #71 in deze draad.
Even een vraagje voor wie dit misschien weet..:
Is dit dezelfde Pinkie die ooit in Rotterdam bij Siwa Thai heeft gewerkt ergens rond 2017, 2018? Ik weet niet of je het zelf ook leest Pinkie, maar ik heb je toen een bluetooth speakertje gegeven voor onder de douche.. en we hadden een hele goede klik samen. Als je dat nog weet? Ik zou je graag eerst eens willen zien..
Nou, misschien ben je het niet, maar misschien wel?? Groetjes
 
Amaai, wat zijn jullie lief voor die meisjes. Je moet het maar doen vriendelijk en lief zijn tegen iedereen, jong en oud (eerder oude vieze mannen dien zo aan hun trekken komen)
Ik denk dat er hier tussen zijn die eerst wat filmpjes bekijken en dan die meisjes bezoeken en zo hun fantasie laten werken.
Wat is dat nu voor commentaar??

Ik weet dames die liever iets oudere heren ontvangen omdat die naar hun zeggen doorgaans attentvoller zijn en die het niet zo op jonge mannen hebben omdat die, ik citeer weer, er maar op los beuken of allerlei extremiteiten wensen. Viezerikken zijn te vinden bij alle leeftijden.

Voor wie eraan mocht twijfelen, ik ben zelf op middelbare leeftijd.
 
Tijdje geleden een uurtje met Nana doorgebracht. Qua uiterlijk viel ze tegen, helemaal anders dan op de website.
't Is waarschijnljik wel haar, maar dan heel oude foto's, want heeft nu behoorlijk wat tattoo's en op de foto's nog geen enkel.
Ondertussen ook een stuk molliger.

Er waren geen andere dames, dus er toch maar voor gegaan, maar mezelf voorgenomen het te beperken tot 30min enkel massage.
Ze masseerde vrij goed, was lief (al spreekt ze geen te goed Engels, dus een echt gesprek zat er niet in) en heeft me uiteindelijk genoeg kunnen teasen om toch een uur met extra te nemen.
Achteraf wel wat beklaagd dat ik daar 150 voor heb betaald (en was dan nog maar 50 min).
Zou nog wel eens teruggaan om Pinkie te proberen, maar voor de rest zal ik dit huis mijden.
 
Tijdje geleden een uurtje met Nana doorgebracht. Qua uiterlijk viel ze tegen, helemaal anders dan op de website.
't Is waarschijnljik wel haar, maar dan heel oude foto's, want heeft nu behoorlijk wat tattoo's en op de foto's nog geen enkel.
Ondertussen ook een stuk molliger.

Er waren geen andere dames, dus er toch maar voor gegaan, maar mezelf voorgenomen het te beperken tot 30min enkel massage.
Ze masseerde vrij goed, was lief (al spreekt ze geen te goed Engels, dus een echt gesprek zat er niet in) en heeft me uiteindelijk genoeg kunnen teasen om toch een uur met extra te nemen.
Achteraf wel wat beklaagd dat ik daar 150 voor heb betaald (en was dan nog maar 50 min).
Zou nog wel eens teruggaan om Pinkie te proberen, maar voor de rest zal ik dit huis mijden.
Pinkie is wel de mooiste in dit huis, eigenlijk de enige écht mooie, maar verwacht daar verder ook niks van. Zie berichten #70 en #71 hierboven. En ook bij haar duurt een uur minder dan 50 minuten, waarvan 10 minuten om de centjes weg te brengen...
 
Pinkie is inderdaad de mooiste. Ze is ook echt aangenaam gezelschap. Je kan er al eens tegen zeveren. Ze heeft potentie om een topper te worden. Als haar massage af zou zijn. Dat een uur maar 50 minuten is heb je bijna overal. Eerst afrekenen, daarna een teil gaan halen om u te wassen( zelfs al ben je net gedoucht).Achteraf nog een wasje, je mag eigenlijk al content zijn dat je 35 minuten gemasseerd wordt en 10 minuten handjob krijgt.
 
Is dat een mollige?
Ik ben ooit één keer bij Sky geweest. Als ik me goed herinner is ze vrij groot en aan de mollige kant (ruw geschat 1,70 m en 70 kg) en heeft ze siliborsten. Op zich wel een verzorgde verschijning, maar voor de rest niets memorabel. Alle gekende Thaise trucjes om tijd te rekken: centjes wegbrengen, drankje halen, wasgerief halen... en je bent al een kwartier verder en er is nog niets gebeurd... Massage was maar wat gewrijf en drie kwartier na het betreden van het pand stond ik alweer op straat. Zoals zoveel Thaise dames schijnt ze niet te weten dan 1u=60minuten. Ik heb ze daarna ook niet meer gezien, dus twijfel ik of ze er nog wel werkt.
 
Pinkie is inderdaad de mooiste. Ze is ook echt aangenaam gezelschap. Je kan er al eens tegen zeveren. Ze heeft potentie om een topper te worden. Als haar massage af zou zijn. Dat een uur maar 50 minuten is heb je bijna overal. Eerst afrekenen, daarna een teil gaan halen om u te wassen( zelfs al ben je net gedoucht).Achteraf nog een wasje, je mag eigenlijk al content zijn dat je 35 minuten gemasseerd wordt en 10 minuten handjob krijgt.
Dat een uur maar 50 minuten duurt (en soms nog korter), dat heb je inderdaad bijna overal en niet alleen in Thaise salons, waar dan ook nog de nodige trucjes gebruikt worden om de tijd te rekken (centjes wegbrengen, drankje halen, bakje water voor het wasje... en je bent al een kwartier verder). Alleen vind ik niet dat we tevreden mogen zijn met 35 minuten als we voor een uur betaald hebben. Voor mij is een uur 60 minuten en dan ga ik nog niet zeuren over een paar minuten, ook niet over het wasje of douche voor én na (hygiene vind ik ook belangrijk). Maar we mogen toch wel verwachten dat er +/- 60 minuten zitten tussen het moment dat we aanbellen en het moment dat we terug buiten stappen. Als we een pint bestellen op een terras, verwachten we toch ook dat die vol is (met een kraag van een vinger dik ;-), als we een groot brood halen bij de bakker dan verwachten we ook een brood van 800 gram en geen van 500 gram.
 
Moeilijk uit te maken wie nu de beste keuze is daar in Zwevegem als ik de recente reviews lees ….. voor een all in met degelijke massage, plezier zonder condoom, en aangenaam gezelschap kies ik dan best voor ….??
 
Terug
Bovenaan Onderaan