Algemeen Dokkeaw, Zwevegem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat gebeurt vooral met de dames van 35+
In mijn ervaring waren de dames van rond de 21 gemeld niet veel ouder dan 25, maar echt zien kan je het niet. Hoogstens klopt hun verhaal dan niet als ze je vraagt hoe lang ze al werken of de profielen ergens op het web te vinden zijn al 5 jaar geleden te vinden is...
Klopt.
Bij Pinkie staat 22 jaar en die zal inderdaad rond de 27 jaar zijn.
Hanna schat ik toch 35+, dus als ze bij Mint 29 jaar zetten, zal ze ook minstens 35+ zijn.
 
Als ik de huidige line-up bekijk zou ik vooral Pinky aanraden, maar er is al veel over haar gezegd hier. Ik heb iig nooit een slechte ervaring met haard gehad....
Cherry vond ik uiterlijk maar tegenvallen, 35+ (eerder tegen de 40). Ze reed wel lekker met haar doos over mijn pik, maar leek allemaal wat plichtmatig, niet pijpen, niet aanraken, niet zoenen en bij elke aanrakende beweging: you must pay.
Hopelijk wordt de line-up eens aangevuld met wat nieuwe jonkies :censored:
 
Als ik de huidige line-up bekijk zou ik vooral Pinky aanraden, maar er is al veel over haar gezegd hier. Ik heb iig nooit een slechte ervaring met haard gehad....
Cherry vond ik uiterlijk maar tegenvallen, 35+ (eerder tegen de 40). Ze reed wel lekker met haar doos over mijn pik, maar leek allemaal wat plichtmatig, niet pijpen, niet aanraken, niet zoenen en bij elke aanrakende beweging: you must pay.
Hopelijk wordt de line-up eens aangevuld met wat nieuwe jonkies :censored:
 
Wat denk je? Cherry is helemaal geen 35+, wat denk je te bereiken met 80€?ik ben er al verscheidene malen bij geweest en het was top
Natuurlijk is de ene klant niet de andere
 
Wat denk je? Cherry is helemaal geen 35+, wat denk je te bereiken met 80€?ik ben er al verscheidene malen bij geweest en het was top
Natuurlijk is de ene klant niet de andere
Nou ja, als jij er blij van wordt en je hebt een klik met Cherry, kan ik dat alleen maar toejuichen. Bij mij was er geen klik, en dan ga ik zeker geen 150 euro stukgooien op iemand die ik niet aantrekkelijk vind, de realiteit niet overeenkomt met het geadverteerde en alleen maar om cash vroeg voor meer. Maar ja ik ben ook niet die ene klant die dat wel deed ;)
 
Nieuwe jonkies in Thaise salons??? Dat is al vele jaren geleden dat ik dat nog heb meegemaakt. Ik vrees dat die tijd voorbij is.
Ja vrees het ook, de laatste jonkies hier waren lisa en kiki. Lisa werkt nog wel, maar aan haar recensie te lezen moet je die maar mijden. Maarja, wie weet willen er wat mooie thaise een extratje zakcentje verdienen?
Wat ik wel bemerkte is dat Pinkie elke keer dat ik er kom met allerlei feitjes strooit, soms privé, soms onwaarschijnlijk vreemd.
Een manier om de bezoekers daar aan een profiel hier te linken?
 
Jij houdt ook van Aziatische dames net als ik, Jay. Kan je er een aanbevelen? Mag via pb ook. Ze hier promoten doe ik niet echt meer. In het begin verstond ik het niet. Dit forum dient toch om goeie ervaringen te delen? Toen ik persoonlijke berichten kreeg was ik eerst verontwaardigd maar eigenlijk hadden ze gelijk. Als je hier een dvp de hemel in prijst is het binnen de kortste keer naar de kloten en verdwijnen hun advertenties. Teveel oneerbiedige klootzakken die erop af gaan. Ik ben hier eigenlijk vooral nog om wandelaars te behoeden voor slechte ervaringen.
 
Begin december bezoekje gebracht aan Dokkeaw Zwevegem. Massage gekregen van Nana. Volgens de website 22, maar in het echt stukken ouder. Uurtje geboekt, maar na 40 minuten al buiten. Na gekende wasje begon ze aan de massage, naar mijn eigen mening ferm tegen haar hoesting. Ze kon voor weinig opwinding zorgen. Mocht ik nog terug gaan, zal ik zeker niet opteren voor Nana. Zijn er forum gebruikers die iemand kunnen aanraden binnen dat salon, die wel een lekkere massage kan geven die voor heel wat opwinding kan zorgen? Zijn er eigenlijk meisjes aan het werk tussen de 20 en 25 jaar zoals het zo mooi staat op hun site?
 
Begin december bezoekje gebracht aan Dokkeaw Zwevegem. Massage gekregen van Nana. Volgens de website 22, maar in het echt stukken ouder. Uurtje geboekt, maar na 40 minuten al buiten. Na gekende wasje begon ze aan de massage, naar mijn eigen mening ferm tegen haar hoesting. Ze kon voor weinig opwinding zorgen. Mocht ik nog terug gaan, zal ik zeker niet opteren voor Nana. Zijn er forum gebruikers die iemand kunnen aanraden binnen dat salon, die wel een lekkere massage kan geven die voor heel wat opwinding kan zorgen? Zijn er eigenlijk meisjes aan het werk tussen de 20 en 25 jaar zoals het zo mooi staat op hun site?
Tussen de 20 en 25 jaar??? Vergeet dat maar, bij de meeste mag je er een jaar of 10 bijtellen!
 
Begin december bezoekje gebracht aan Dokkeaw Zwevegem. Massage gekregen van Nana. Volgens de website 22, maar in het echt stukken ouder. Uurtje geboekt, maar na 40 minuten al buiten. Na gekende wasje begon ze aan de massage, naar mijn eigen mening ferm tegen haar hoesting. Ze kon voor weinig opwinding zorgen. Mocht ik nog terug gaan, zal ik zeker niet opteren voor Nana. Zijn er forum gebruikers die iemand kunnen aanraden binnen dat salon, die wel een lekkere massage kan geven die voor heel wat opwinding kan zorgen? Zijn er eigenlijk meisjes aan het werk tussen de 20 en 25 jaar zoals het zo mooi staat op hun site?
Ja probeer eens Anna die vraagt je al direct als je er een blowjob bij wilt!
 
Hallo Extralife Anna schat ik onder de 30 ze is wel duur all-in ze vraagt 50€ bij voor pzc en dan nog eens 50€ bij voor intiem maar ik denk dat je altijd kan onderhandelen zoals op de markt denk ik want ze heeft altijd zin
 
Zijn er nog nieuwe dames bijgekomen? Of nog steeds dezelfde 'oudere' line-Up?
Ik wil graag nog eens langs gaan maar niet voor de 40+ Dames. Ik zag milky staan? Iemand hier ervaring mee?
 
nog eens langs geweest en voor Pim gekozen. Niet onaardig, echte tietjes, ik schat halverwege de dertig, naar de veertig toe.

Het masseren op de rug duurde wat lang, maar toen ik me omdraaide begon ze mijn paal te masseren met haar borsten. Dat was leuk. Extra gevraagd en haar dan lekker geneukt. Ze had er precies zelf zin in. Dat was tof. Tongzoenen deed ze niet, maar ze liet zich wel naastig betasten.

Al bij al een leuke ervaring, zonder meer.
 
Recensie: Cherry, Dokkeaw, Zwevegem

Vandaag mijn vierde bezoekje aan Dokkeaw (verspreid over een goeie maand). Tijd om eens verslag uit te brengen.
Algemeen over Dokkeaw: wat verouderd huis maar toch een gezellige sfeer, waarschijnlijk door de aanwezigheid van de leuke dames. Gemakkelijk bereikbaar (voor mij slechts 10 minuten rijden), veel parkeermogelijkheid in de buurt (ik parkeer meestal wat verder in de straat waar het breder wordt), vrij discrete toegang. In het begin had ik wat mijn twijfels over de hygiëne maar ondertussen heb ik gemerkt dat het toch wel meevalt (ze wisselen discreet de handdoeken, maar doordat het dezelfde zijn, valt het niet meteen op). Het voordeel hier vind ik dat je toch ongeveer weet wat je mag verwachten, wat bij privé-ontvangst niet het geval is.

Voor mijn eerste bezoekje gaf de dame aan de telefoon het advies om bij Hanna te gaan. Het bezoek was oké, maar ook niet meer dan dat. Deels door de verwarring bij de nmc. We waren nog maar goed en wel begonnen met haar on top en ze vroeg 'ready?'. Ik dacht dat ze bedoelde klaar om te veranderen van standje, maar zij dacht dat ik al klaar was en verwijderde de condoom en stond klaar om het water te halen voor het eindwasje. Ik heb haar de verwarring uitgelegd en dan heeft ze me nog een snelle HJ gegeven. Ik weet niet of het een truc was of dat haar andere klanten binnen de minuut klaarkomen (ik alleszins niet).

Voor mijn tweede bezoekje gepolst omtrent het nieuwe meisje Ivy, maar die bleek al terug weg, dan gekozen voor Pinkie. Een mooie jongedame, maar vooral een super lieve wat voor mij wel iets doet (zo heeft iedereen zijn verlangens bij een dvp). Massage goed, niet spectaculair maar daarvoor moet je naar mijn mening sowieso niet naar een dvp. De Body2body was lekker en ik kon mijn handen mooi langs haar lichaam laten glijden, zelfs als ik nog op mijn buik lag. Pzc was niet de beste ooit maar op zich wel prima. Bij nmc stelde ze onmiddellijk voor om te wisselen van positie (niet verrassend na voorgaande recensies te hebben gelezen). Doordat ze zo lief is, voelde ik me goed bij haar en had ik er dan ook geen enkel probleem mee om haar voorkeur te vervullen. Tongzoenen doet ze niet (met mij), maar wel zacht zoenen. En dat heb ik persoonlijk liever dan het halfslachtige tongzoenen van Hanna. Ik vertrok deze keer met een voldaan en heel goed gevoel, vol energie.

Dus voor mijn derde bezoekje vroeg ik terug voor Pinkie, maar die bleek niet aanwezig. 'Morgen' was het antwoord. Dan maar gekozen om nog eens bij Hanna te gaan, al was het maar om de conclusies van mijn eerste bezoek te verifiëren. En die bleven dezelfde: oké maar ook niet meer dan dat. Het viel me deze keer zelfs echt op dat haar liefheid voor een groot stuk gespeeld is. Zo was ik plots haar 'schatje' toen ik bij het betalen, koos voor de extra's. Om de verwarring zoals bij mijn eerste bezoek te vermijden, heb ik al tijdens de massage gezegd dat ik wou spelen en controle genomen van de situatie. En toch, we waren nog maar goed en wel begonnen en er kwam terug 'you finished?'. Gezegd van nee en verder gedaan om vervolgens iedere keer ik het tempo wijzigde die vraag te krijgen. Al kijkend naar de klok zei ik 'we hebben nog veel tijd', maar kreeg dan het antwoord dat ze ook nog massage kon geven. Mits mijn goesting hierdoor begon te verdwijnen, heb ik dan maar snel afgewerkt. Ze zal waarschijnlijk aangevoeld hebben dat ik niet volledig tevreden was, want voor het eindwasje had ze 'speciaal voor mij' haar eigen (betere) zeep erbij genomen (wat ze tot 2 keer toe heeft benadrukt).
Ik ben er zeker van dat Hanna voor veel mannen een prima optie is, maar voor mij was het toch het laatste bezoekje bij haar.

Vandaag opnieuw geïnformeerd voor Pinkie, maar die bleek terug niet aanwezig en wederom 'morgen'. Ik vrees dat ze voor langere tijd is vertrokken, maar dat zullen ze niet zeggen uiteraard. Na een recent positief bericht hier omtrent Cherry, dan gekozen voor haar en ik kan het positieve bericht bevestigen. Bij de start had ik mijn twijfels omdat de mooie Thaise glimlach ontbrak. Maar na het wasje begon ze te ontdooien en werd het heel gezellig. Een mooie dame, er is 'wat pak aan' maar niet mollig. De massageolie lag op de radiator waardoor die lekker warm was. Zachte warme handen, zonder lange nagels zodat die handen volop hun werk kunnen doen. Tijdens de massage al af en toe eens zalig prikkelen, en niet enkel de jongeheer maar ook de zone tussen de ballen en de anus die vaak vergeten wordt of te agressief behandeld wordt. Body2body met volle overgave en toen ze merkte dat ik graag met mijn mond haar borsten had verkend, veegde ze eerst heel lief de olie wat af met een handdoek om zich dan optimaal te positioneren. Mooie set borsten, een goed handje vol (leken mij natuurlijk). Pzc was goed en nam vooral ruim haar tijd. Bij nmc begon ze on-top en niet zoals Hanna met haar voeten plat op het bed om snel op en heen te wippen, maar heel sensueel bewegen in Cowgirl, zo heb ik het graag. Soms lichtjes achteruit gebogen wat zorgt voor een fantastisch zicht. Om af te werken dan gewisseld van plaats.
Mits ik de indruk had dat ze lichtjes verkouden was, heb ik niet gepolst of er gezoend kon worden.
Een heel goede ervaring, dus als Pinkie de volgende keer er ook niet is (met Pinkie had ik nog een betere klik), kies ik terug voor Cherry. Al is het nieuwe meisje Milky misschien ook wel een optie.
Ik kan dat redelijk beamen allemaal, ben er 4 keer geweest. 4 verschillende meisjes. Mijn Top4 dus is op 4 Pim op 3 Hanna op 2 Cherry en op 1 met stip Pinky 👏
 
Terug
Bovenaan Onderaan