Algemeen Dokkeaw, Zwevegem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ook al een paar keer hier geweest. Voor mij was sky die er toen werkte niet normaal zalig. Perfect nederlands en wat een lijf. Pfff😍. Hanna ook nog bezocht. Was niet super maar zeker niet slecht ook. Ze fleurde helemaal op wanneer ik haar een massage gaf. Ik zie dat nana er niet meer werkt klopt dit?
 
Kiki is Kiki, de meeste vaste klanten kennen haar al lang... haha.
Nu dat ze terug is, zal ze misschien al tamelijk afgnkt worden, ochere.
Ik ken haar niet zo goed als jullie doch ik ben er in het verleden enkele keren bij geweest. Doch ik heb nu ergens gelezen al weet ik niet juist waar maar ik denk op youppie.net het Franstalig forum. Dat ze dit maal geen extra's doet enkel maar massage. Akkoord als die man die dat geschreven heeft liegt dan lieg ik hier nu ook.
 
Kiki, die voor het eerst bezocht in 2017. Volgens Dokkeaw was ze toen 19 en is ze nu dus 22 😂

Al lang geleden maar ik herinner me een knappe, jonge dame. Maar ook dat ik binnen de 50 minuten weer buiten stond.
 
Ik ken haar niet zo goed als jullie doch ik ben er in het verleden enkele keren bij geweest. Doch ik heb nu ergens gelezen al weet ik niet juist waar maar ik denk op youppie.net het Franstalig forum. Dat ze dit maal geen extra's doet enkel maar massage. Akkoord als die man die dat geschreven heeft liegt dan lieg ik hier nu ook.
Sjah, bij die Thaise jonge mokskes, die pikken natuurlijk zelf uit met wie ze al dan niet extra willen of laten doen.
+- 10 jaar bijtellen! Rond de 30 dus 🤣
 
Ik kom al sinds enkele jaren bij Dokkeaw, over de jaren heen vind ik dat zowel de service als de aanwezige dames steeds slechter zijn geworden. Natuurlijk was dit algemeen al bekend, waaronder bv. anderen klagen over het feit dat ze betalen over een uur en na 50 min al weg zijn, inclusief de tijd waarbij de dame het geld gaat weg leggen en het water gaat halen en dergelijke. Daarnaast is het huis zelf en de kamers niet aangenaam om er een massage te hebben. Het is donker, oud, onhygiënisch, de lakens/handdoeken voelen altijd vochtig aan...

Ik verwacht nu niet dat de eigenaars een volledige renovatie van het gehele huis doorvoeren, maar nieuwe (jongere) dames inbrengen die effectief goede massages kunnen in plaats van zachtjes te wrijven over jouw lichaam voor een uurtje, of tenminste ervoor zorgen dat de isolatie van het huis verbeterd wordt (want het is enorm koud tijdens de winter), of terug dames aanwerven van vroeger zoals Nila... etc.

Er is zoveel verbetering dat er kan gebeuren, en ik snap wel dat zij goedkoper zijn t.o.v. concurrenten zoals Queens Thai in Gent, maar ik betaal liever 100 euro voor een vol uur waarbij mijn verwachtingen voldaan zijn dan 80 euro voor 50 minuten weggesmeten geld.

Ik geloof dat er nog anderen zijn met dezelfde opinie hierover, dus deel gerust jouw mening op basis van mijn comment.
 
Om dan nog te zwijgen over de overdreven en misleidende advertenties...tot je daar bent. Bij mij nog zelden Thai, helaas na heel mooie tijden te hebben beleefd maar dan spreek ik toch al van vele jaren geleden sindsdien op de meeste plaatsen veel mindere service, automatische piloot, lief zijn tot ze horen dat je geen extra's wil,...
Maarja, helaas is het aanbod in "de Vlaanders" al even niet zo fameus dus klanten krijgen ze sowieso nog zeker wegens gebrek aan.
 
Ik kom al sinds enkele jaren bij Dokkeaw, over de jaren heen vind ik dat zowel de service als de aanwezige dames steeds slechter zijn geworden. Natuurlijk was dit algemeen al bekend, waaronder bv. anderen klagen over het feit dat ze betalen over een uur en na 50 min al weg zijn, inclusief de tijd waarbij de dame het geld gaat weg leggen en het water gaat halen en dergelijke. Daarnaast is het huis zelf en de kamers niet aangenaam om er een massage te hebben. Het is donker, oud, onhygiënisch, de lakens/handdoeken voelen altijd vochtig aan...

Ik verwacht nu niet dat de eigenaars een volledige renovatie van het gehele huis doorvoeren, maar nieuwe (jongere) dames inbrengen die effectief goede massages kunnen in plaats van zachtjes te wrijven over jouw lichaam voor een uurtje, of tenminste ervoor zorgen dat de isolatie van het huis verbeterd wordt (want het is enorm koud tijdens de winter), of terug dames aanwerven van vroeger zoals Nila... etc.

Er is zoveel verbetering dat er kan gebeuren, en ik snap wel dat zij goedkoper zijn t.o.v. concurrenten zoals Queens Thai in Gent, maar ik betaal liever 100 euro voor een vol uur waarbij mijn verwachtingen voldaan zijn dan 80 euro voor 50 minuten weggesmeten geld.

Ik geloof dat er nog anderen zijn met dezelfde opinie hierover, dus deel gerust jouw mening op basis van mijn comment.
Volledig akkoord! De enige redelijk goede ervaring die ik er recent had was met Lela (en dat was nog niet super). De rest is pover tot zwak en een uur duurt er nooit 60 minuten en ik reken dan van het ogenblik dat je er binnen stapt tot je terug buiten gaat. De blabla die ze op hun site en op Redlights schrijven over hun zogenaamde "superdames" dien je met meer dan één korrel zout te nemen.
 
Om dan nog te zwijgen over de overdreven en misleidende advertenties...tot je daar bent. Bij mij nog zelden Thai, helaas na heel mooie tijden te hebben beleefd maar dan spreek ik toch al van vele jaren geleden sindsdien op de meeste plaatsen veel mindere service, automatische piloot, lief zijn tot ze horen dat je geen extra's wil,...
Maarja, helaas is het aanbod in "de Vlaanders" al even niet zo fameus dus klanten krijgen ze sowieso nog zeker wegens gebrek aan.
Als je wel extra wil en ervoor betaalt, dan krijg je er niet veel meer dan een "quickie" op het einde van de massage...

De service is op zowat alle plaatsen en zeker in "de Vlaanders" fel achteruit gegaan de laatste jaren: povere massage (of wat ervoor moet doorgaan), extra's die weing extra inhouden ook al betaal je er meestal 50 € extra voor. Ik hoef ook niet per se superjonge lolita's, maar Thaise oma's die, allicht uit noodzaak, tegen hun zin bijklussen vind ik ook niet echt opwindend.
 
Leuke herinneringen aan Rainbow. En was lang vaste klant bij Nina: slank figuur, goeie massage, lekkere afwerking en een uur was een uur.

Maar ook wel mindere ervaringen bij andere dames. Soms al buiten na 45 mins. Bijbetalen voor extra's was doorgaans teleurstellend. En vorig jaar een heel slechte ervaring gehad bij Amy, er sindsdien niet meer geweest.

Foto's lijken nu wel van de dames zelf te zijn. Leeftijden wel met een zak zout te nemen. Zo is pinkie nu blijkbaar nog altijd 22 terwijl ik haar voor het eerst vijf jaar geleden bezocht, ze was toen 19 😅
 
Ben er al een tijdje niet geweest, mede door de ellenlange files op de terugweg (oa. bij Antwerpen).... Mijn laatste bezoek met Pinkie is denk ik van een jaar geleden. Het was okay, maar meer ook niet. Ik boek mede door de lange reis altijd 2 uur met extra's en in mijn beleving krijg je dan toch die service. Maar ondanks alles was er geen wauw gevoel terwijl Pinkie wel heel erg lekker is...
Als ik toevallig in de buurt ben zal ik dokkeaw niet links laten liggen, maar dan alleen Pinkie, want van de andere dames weet ik dat er niet opgewonden van wordt.... Ben toch wel benieuwd hoe Rainbow en Nila waren...
 
Ben er al een tijdje niet geweest, mede door de ellenlange files op de terugweg (oa. bij Antwerpen).... Mijn laatste bezoek met Pinkie is denk ik van een jaar geleden. Het was okay, maar meer ook niet. Ik boek mede door de lange reis altijd 2 uur met extra's en in mijn beleving krijg je dan toch die service. Maar ondanks alles was er geen wauw gevoel terwijl Pinkie wel heel erg lekker is...
Als ik toevallig in de buurt ben zal ik dokkeaw niet links laten liggen, maar dan alleen Pinkie, want van de andere dames weet ik dat er niet opgewonden van wordt.... Ben toch wel benieuwd hoe Rainbow en Nila waren...
Oei als je van boven Antwerpen naar Zwevegem komt dan moet het ook daar niet veel soeps (meer) zijn...Zo zie je maar dat wat ik zei klopt dat het algemeen zo is in de Thaise salons. Helaas.
 
Oei als je van boven Antwerpen naar Zwevegem komt dan moet het ook daar niet veel soeps (meer) zijn...Zo zie je maar dat wat ik zei klopt dat het algemeen zo is in de Thaise salons. Helaas.
Boven Antwerpen zit inderdaad ook niet veel soeps meer bij mijn weten. Bansuksom in Brecht en Emythai in Wuustwezel en dan heb je het zowat gehad qua Thaise salons. Veel toppers ga je daar ook niet meer vinden...
 
Heel vroeger had je nog regelmatig aanvoer van jong bloed. Maar sinds ze al die salonhouders hebben vervolgd voor mensenhandel, wordt er niks meer ingevoerd van jong bloed.
Die dames destijds wisten nochtans verdomd goed waarvoor ze naar Europa kwamen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan