Algemeen Dokkeaw, Zwevegem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ikzelf heb Sky, Nila, Hana en Zaya bezocht in dit salon. Sky is helemaal mijn ding en ook in begin 20, haar massage kon wel beter. Heb nooit meer betaald voor seks bij haar, ben benieuwd of jij haar al hebt bezocht en hoe het was.

Bij Nila ben ik ook wel altijd tevreden naar buiten geweest en zij doet mij ook altijd 2 keer klaarkomen. Ze is heel klein en petite. Iets zegt me wel dat ze dichter bij de 30 zit qua leeftijd. Denk niet dat je mis kan gaan bij haar.

Zaya vond ik ook niet mis eerlijk gezegd. Hana heb ik ook enkel massage van gehad, misschien volgende keer wat meer.

Het is tijd geleden dat ik hier ben geweest aangezien ik meestal de dames in Rumst bezoek aangezien sommige daar zonder meerprijs ook pijpen.
Mocht je er hier in de buurt van Dokkeaw kennen die dit doen, laat gerust weten :)
Waar in Rumst?
 
Al enkele keren bij Hannah geweest en Pim. Allebei goed maar een voorkeur voor Hannah. Wat me wel stoort aan dit salon is de beperkte hygiëne. Het is er te donker en de douches werken vaak niet.
 
@Markbulg Ik schat haar rond 155cm-157cm

@Birdie Het is mogelijk om langs te gaan zonder afspraak maar dan is het mogelijk dat niemand vrij is op dat moment, ivm 4 handenmassage kan ik niet antwoorden en ook niet over de extra's
 
nee, twee keer het beginbedrag: dus voor een uur met sex 150 euro

Ben ook bij Sky geweest, ze is wat groter dan de gemiddelde thai, maar alles netjes in verhouding. Lekkere grote borsten en een kont die je flink kan vastpakken. Massage stelde niet zo veel voor, de rest was zeer plezant
Is het mogelijk om sex te krijgen in dat salon welke meiden doen het? Kben 28 jaar en lig nog goed in de markt maar heb er nu direct nood aan 😂
 
Ben er inmiddels een 10tal keer geweest.
Waarvan meestal bij Kiki en Sky, maar heb ook ervaring met enkele andere meisjes als deze niet beschikbaar waren.

Zowel Sky als Kiki zijn op dit moment afwezig, of dit permanent is, geen idee, maar ze waren mijn favorietjes en gaven geweldige sex en degelijke massages.

Kiki is waarschijnlijk het mooiste meisje dat ik ooit in een salon gezien heb, met hele grote borsten en een prachtig figuur, en ze weet dit van zichzelf ook overduidelijk.
Bij haar was sex niet altijd een optie. Als er geen zin in had, zou je ook geen sex krijgen, maar wanneer ze het zelf wilde, was ze een beest in bed, zeker de moeite waard.

Sky was ook heel aantrekkelijk en had grotere dan gemiddelde borsten, zeker voor een Thai, en mooie tattoos die dit accentueren.
Ze weigerde nooit sex als ze dit kon krijgen en ging meestal vol overgave aan de slag. Als ze je zag zitten, zou ze je tijdens de massage veel teasen en regelmatig voor korte periodes afzuigen tot je sex wilde. Iets wat duidelijk voor haar werkte.


Ik zal beide meisjes missen als ze niet terugkeren, maar zo gaat dat helaas.
 
Intiem sowieso bij alle meiden mogelijk.

Hana, Zaya en Nila zijn niet zo knap. Pim neukt vol overtuiging maar is oud(er).

Nana is nieuw en jong en best lief maar mollig.

Sky, Kiki en Pinkie zijn de top: jong, strak en mooi. Kiki en Sky zijn ondertussen wel gestopt. In het geval van Kiki echte doodzonde want zij was altijd heel sexy en geil (of deed zich toch geloofwaardig zo voor 😉). "Welcome to Bangkok," zei ze altijd toen ze je liet klaarkomen.
Pinkie spreekt perfect Nederlands en doet zich soms wat verlegen voor maar daar valt verder niets meer van te merken als ze je aan het berijden is.

Jaren geleden had je in dit salon ook Rainbow, de mooiste Thai die ik ooit in een salon ben tegengekomen. Pure klasse. Helaas dus al enige tijd geleden…
 
Intiem sowieso bij alle meiden mogelijk.

Hana, Zaya en Nila zijn niet zo knap. Pim neukt vol overtuiging maar is oud(er).

Nana is nieuw en jong en best lief maar mollig.

Sky, Kiki en Pinkie zijn de top: jong, strak en mooi. Kiki en Sky zijn ondertussen wel gestopt. In het geval van Kiki echte doodzonde want zij was altijd heel sexy en geil (of deed zich toch geloofwaardig zo voor 😉). "Welcome to Bangkok," zei ze altijd toen ze je liet klaarkomen.
Pinkie spreekt perfect Nederlands en doet zich soms wat verlegen voor maar daar valt verder niets meer van te merken als ze je aan het berijden is.

Jaren geleden had je in dit salon ook Rainbow, de mooiste Thai die ik ooit in een salon ben tegengekomen. Pure klasse. Helaas dus al enige tijd geleden…
Rainbow idd pure klasse ... waren leuke tijden.
 
Ik heb wel betere informatie voor degene die 'all in' wensen.

In de Thaise massage salons, is nog altijd de dame zelf die kan bepalen of zij al dan niet met jouw 'all in' wilt doen.

Als u, als klant zijnde, 'with all do respect', haar niet aanstaat, qua uiterlijk, leeftijd, dan zeggen ze gewoon Neen.

Maar je maakt natuurlijk wel, meer kans bij ouwere, of minder mooie dames...

Zo simpel is het, waarom de ene 'all in' kan krijgen en een ander niet bij een massagesalon....
 
Ik heb wel betere informatie voor degene die 'all in' wensen.

In de Thaise massage salons, is nog altijd de dame zelf die kan bepalen of zij al dan niet met jouw 'all in' wilt doen.

Als u, als klant zijnde, 'with all do respect', haar niet aanstaat, qua uiterlijk, leeftijd, dan zeggen ze gewoon Neen.

Maar je maakt natuurlijk wel, meer kans bij ouwere, of minder mooie dames...

Zo simpel is het, waarom de ene 'all in' kan krijgen en een ander niet bij een massagesalon....
Inderdaad, in Thaise salons bepalen de dames zelf of ze "all in" al dan niet doen. De meeste doen dit wel. Hetgeen ze daarmee extra verdienen is immers netto voor hen. Het heeft geen zin om dit aan de telefoon te vragen, dan krijg je gewoon als antwoord "only massage with happy end". Mijn ervaring is wel dat zeer veel Thaise dames dit al bij aankomst in de kamer aanbieden of nadat ze je wat geteased hebben. Af en toe moet je het vragen, maar ik heb zelden een "neen" als antwoord gekregen. Over de concrete situatie bij Dokkeaw kan ik niets zeggen omdat ik er al lang niet meer geweest ben, maar ik vermoed dat die in lijn zal liggen van wat elders gangbaar is, zoniet zullen ze niet veel klanten meer over de vloer krijgen...
 
Langs geweest bij Nancy, een nieuw meisje. Niet onaantrekkelijk, wel kleinere borstjes. Ik schat haar rond de 30. Toen ze mij kwam wassen stond mijn soldaat al paraat en daar reageerde ze een beetje verlegen op. Dat vond ik heel sexy. De massage op zich was middelmatig, toen ik me weer mocht omdraaien begon ze eindelijk aan het leukere gedeelte. Ze bood geen extra's aan maar ik heb er ook geen gevraagd. Na het klaarkomen nog een kort wasje en dan direct gedaan. Hoewel het uur nog niet helemaal vol was. Goh, goed maar niet voor herhaling vatbaar. Pinkie blijft voorlopig de kroon spannen (van de nu beschikbare meiden).
 
gisteren ook bij nancy geweest,had inderdaad redelijk wat kleinere borstjes met enorm gevoelige tepels, het kussen/tongzoenen doet ze normaal niet bij klanten maar omdat ik blijkbaar goed leek op haar ex vriend waarvoor ze naar belgie gekomen is deed ze het wel maar maar het was eerlijk gezegd geen pluspunt... keek zeker niet op de klok en wou zelfs dat ik langer bleef, ze is er al een goeie 2 weken en blijft normaal tot juni/juli
 
Langs geweest bij Cherry. Mooie natuurlijke borsten, leuk snoetje. Best wel lief. Ik schat halfweg de dertig. Ze had een verkoudheid, dat was wel een serieuze turn-off. Hele tijd neus ophalen, hoesten,… de massage was braaf, ze bood geen extra's aan, ook niet naar gevraagd. Geen echte topper maar kan ermee door.
 
Mijn favoriete salon!!! Meerdere "relaxing" sessies met Hannah gehad.... Pinkie, Nila, Pim,.... Straks mezelf es laten verwennen met een 4hands met Hanah en Pinkie... benieuwd :) benieuwd of zij elkaar leuk vinden :cool:
 
Mij ook eens gewaagd in dit huis, gekozen half uurtje bij nana(Enige momenteel vrij was) klein voller type maar toch strakke body, eerst betaald voor half uur zij weg met de centen uit de kamer, kzegge in mijn eigen duurt nogal daar gaat mijn tijd 😀we liggen d'r weer op, maar na haar terugkomst weinig massage gezien, bied tegen 70 euro meerprijs meer actie aan, voor gekozen en zeker geen spijt van, pzc deeptroad, zoenen, nmc maar gaat wild tekeer opletten bijt u in de borststreek geen soevenir mee hebt naar huis, alle standjes mogelijk en hoe harder hoe liever 🙉 met het einde cim, herhaling is zeer groot
 
Gisteren mij toch es laten verleiden naar een Thaise massage...
Een ontgoocheling rijker.....
Twee keer 30 km gereden op een zomerse namiddag die ik beter had kunnen besteden....
's morgens gebeld naar het contactnummer en had een 'vriend' aan de lijn van de uitbaatster ( die 14 dagen op verlof was ) en die gaf mij zo'n mooie uitleg dat ik het al warm kreeg ( bleek achteraf dat ik het beste al had gehad )... maar soit na lang denken toch besloten om de trip te wagen en om voor Pim te gaan ( moest kiezen op voorhand )
Toegekomen in Zwevegem en geparkeer in een zijstraatje op 200 m van the place to be.
Uit wagen gestapt exact 17u17 en om 17u18 aangebeld en binnen gelaten... Pim is gekomen en naar boven...
Zag er al absoluut niet vriendelijk uit maar soit...
Kleren uitgetrokken en dan drie minuten wachten eer ze terug was met het wasgerief...
dan het wasje achteraan en vooraan...
insmeren met olie achteraan en beetje sensueel wrijven op mijn rug en billen ( ook neit meer dan dat ) om dan hetzelfde te herhalen met haar borsten... leek wel robotachtig...
dan omgedraaid en vooraan hetzelfde ( pas dan kon ik haar borsten aanraken en bespelen ) om dan ook Willy te masseren... leek weer robotachtig... en voor mij is een massage toch wel iets anders hoor
ondertussen keek ze meer naar beide uurwerken links en rechts van het hoofdeinde van het bed.... opwindend...
en dan ongeveer werelduurrecord "aftrekken" proberen te breken....paar keer gezegd om het iets zachter te doen en trager maar weinig reactie...
uiteindelijk is mijn halfstijve willy dan toch klaargekomen en weer het wasje erna langs beide kanten...
om 17u43 buiten...
conclusie : 25 min binnen waarvan 3 min wachten... 2 * 5 min wassen... dus maximum 12 minuten 'massage'...
andere conclusie : twee uur van het mooie weer kwijt - 60 km rijden - 60 euro kwijt.... JAMMER

PS : moet wel zeggen dat Pim een heel mooie verschijning is, mooi lichaam en heel mooie naturelle borsten ( grote B-cup ) maar daarmee is ook ongeveer alles gezegd...
 
nog iets niet onbelangrijks vergeten te vermelden : absoluut niet hygiënisch....
de handdoek waarop ik massage kreeg en 22 min ;) lag heeft ze na mij gewoon met haar handen glad gestreken en klaar was kees...
dus de volgende lag op mijn handdoek...en ik op de handdoek van de vorige... en hoeveel zullen er die dag op dezelfde handdoek gelegen hebben ????
 
Langs geweest voor een triootje (euh: 4 handen massage) met Pinkie en Nana. Dit was leuk, de meiden waren aan het gibberen in het Thais, geen idee waarover het ging maar de sfeer was goed.

Uiteindelijk begon Pinkie aan een zalige pijpbeurt en ging ze vervolgens bovenop mij zitten terwijl Nana haar kutje aanbood om te laten beffen. Dat laatste zag ik niet zitten, maar ik heb wel haar borsten geliefkoosd.

Na een tijdje deden we een position Switch (condoom werd ook ververst) en kwam Nana op mij rijden. Pinkie begon mij tegelijk zwoel te tongzoenen en dat hield ik niet lang vol 😅 Ik wou absoluut in haar finishen (want eerlijk: ze is het lekkerste wijfje) dus nogmaals een verse condoom om en dan bovenop Pinkie gaan zitten. Ondertussen masseerde Nana mijn ballen en schoot ik het condoompje vol.

De meisjes waren de hele tijd vrolijk. Leuke tijd!
Bedankt voor deze recensie. Had ze beide op het verlanglijstje staan ☺️. Mag ik vragen wat je betaalde voor de all in en hoelang?
 
Terug
Bovenaan Onderaan