Recensie Dolly(Hong), Antwerpen, Vingerlingstraat 7/2 ( dag)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Belgianflyer

Newbie
17
05/01/22
28
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Voetfetish
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100,00
Vermits mijn favoriet nog niet te bespeuren is ( en heb haar telnr niet grrrr) zag ik mijn kans om es bij een blond mooi schepseltje binnen te gaan .
Haar big smile en tintelende oogjes deden mij overstag gaan. Ze stelde zich voor als Dolly ( van boedapest) . Man wat een figuur ! Mooie borsten , mooie benen, voetjes , lijf, kopje …alles klopte. Grote tattoo op haar rug . En enkele kleinere op de voetjes.
Ze had er zin in , want het was kalm zei ze . ( werkt 3 dagen per week ) . Het bed op, wat knuffelen en toen vroeg ze zelf …mag ik u kussen …yes yes natuurlijk. Heerlijk tongzoenen , dan pzc in 69 zodat ik haar kon likken. Ze werd er horny van en inderdaad …kletsnat . I gonna come riep ze ..😜 dan ik in missio. Maar ze wou vrij vlug zelf 'on top' dan werd ze echt gek en heet. Ineens haar hand op haar poes en na enkele seconden squirte ze me onder . Echt een geile doos …. Daarna doggy om het af te maken. Dus het was echt een feest, ook veel gelachen , binnen 5 dagen wordt ze 34 jaar en vindt dat het stilaan mag stoppen om een serieuzer leven te beginnen ( doet ook haarsnit en nails) maar ik denk da ze dan toch haar geile goesting gaat missen . Heheh (ze zei wel dat niet bij iedereen voorkomt…..lucky me 🤪)
Op het einde zei ze nog lachend hahaha gij hebt betaald en maar 1 keer klaargekomen…ikke ( zij dus) 2 keer 😂

Terug
Bovenaan Onderaan