Dominante shemale

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1605

Wandelaar
Forumpionier
98
24/07/21
166
Ik had er in een ander topic al een vraagje over gesteld, maar ik dacht ik maak er even een eigen topic voor.

Ik ben dus op zoek naar een shemale die dominant is in bed, dat wil zeggen top, goed geschapen, stevige neuker, lekker dwingend in de slaapkamer.

Voorkeur voor een shemale uit een van de volgende plaatsen (of dichtbij) : Amsterdam, Hilversum, Utrecht, Almere, Lelystad, Harderwijk, Kampen, Zwolle.

Wie kan er iemand aanbevelen?
 
Paloma in Amsterdam. Grote lul echte top. Dwingt je die grote paal helemaal in je mond te nemen. Slaat je ermee in je gezicht. Plast in je mond. Neukt hard etc.
Ik kan niet voor de topicstarter spreken, maar voor mij zou dat niks zijn. Veel te extreem. Een prettig soort dominantie is voor mij dat de ander bepaalt wat er in bed gebeurt, maar wel op een tedere manier, om het zo maar te noemen.
 
Bedankt voor jullie reacties. Een relaxte top shemale heb ik wel vaker meegemaakt. Dat vind ik erg leuk, maar ik zou ook graag een keer een hardhandige top shemale mee willen maken. Al is plas in de mond wel echt een no-go voor mij. Mocht iemand nog zo'n shemale weten dan hoor ik het natuurlijk graag.
 
Bezoeken jullie vooral raamdames? Ik heb tot nu toe eigenlijk bijna zonder uitzondering dames bezocht die privé ontvangen. Ik vraag me af wat de ramen leuker maakt dan privé... of combineren jullie dat?
 
Weten met wie je afspreekt is wel het grootste voordeel denk ik ja. Bij privé heb je toch altijd weer de kans dat je niet krijgt voor wie je komt. Op de andere punten spelen bij mij de zenuwen te veel op denk ik. Het wil ook niet meewerken dat de 2e ervaring die ik bij een raamdame had er 1 was die na 1 min al herhaaldelijk ai papi cum begon te roepen. Dat was niet bepaald ontspannend. Daarna vooral veel privé geweest. Dat was leuk, maar ook daar is het niet altijd super.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan