Dominicaanse Republiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gewoon tinder gebruiken. De chicas die daar op zitten zijn bijna allemaal putas
Dominicaanse republiek, bijna 11 miljoen inwoners...... nou weet ik dat ik een voorkeur heb voor Dominicanas, maar 9 van de 10 Latina DVP die ik in NL of buiten NL heb bezocht zijn Dominicanas.........volgens mij is het niet zo dat putas meer op twitter zitten, volgens mij zijn gewoon de meeste dominicanaas putas.......en daarom houd ik zoveel van ze :)
 
Als je naar Punta Cana gaat ,( waar het meest mee geadverteerd wordt)zit je in een toeristenreservaat met all in hotels waar je geen "gasten "mag ontvangen , via Brussel kun je rechtsstreeks vliegen naar Santo Domingo
Het vliegveld is vlakbij Boca Chica , ook als je daar niet moet wezen kun je je het beste eerst daar laten brengen en dan daar op een bus stappen
Om van het vliegveld af te komen moet je namelijk een taxi nemen en die draaien je een poot uit

Voor Sosua moet je via Puerto plata vliegen , Sosua ligt ook om de hoek bij het vliegveld maar om er rechtsstreeks op te vliegen moet je tegenwoordig ergens een overstap maken of met een bus vanuit Santo Domingo ( ongeveer 3 tot 3,5 uur) lange zit maar de bussen van Caribe tour zijn comfortabel en er valt genoeg te zien onderweg

Tegenwoordig lopen er ook veel vrouwen uit Venezuela rond ook overigens , maar nog genoeg Dominicana's ook hoor , een paar woorden Spaans is wel handig en een rekenmachine om niet al te veel opgelicht te worden
Als je wat avontuurlijker bent kun je ook buiten de toeristische gebieden vrij makkelijk wat oppikken in het uitgaansleven overigens
Er zijn veel part time prostituees die als de kans zich voordoet wel een leuke avond met een dagje strand en een etentje willen hebben en een paar peso bij willen verdienen Dominicanen zijn niet zo moeilijk op dat gebied
Zelf probeer ik er ieder jaar naar toe te gaan omdat ik er al jaren een vriendin heb , in het echte wandelleven kom ik dus niet meer daar omdat mijn vriendin anders mijn ballen er afknipt met een roestige schaar dus over de tarieven kan ik je niet veel wijzer maken
 
in het echte wandelleven kom ik dus niet meer daar omdat mijn vriendin anders mijn ballen er afknipt met een roestige schaar
Koop haar dan een mooie nieuwe schaar. Je ballen ben je dan wel kwijt, maar je gaat tenminste niet dood aan één of andere enge infectie. :ROFLMAO:
 
Overigens heb ik op een youtube filmpje wat ik niet meer terug kan vinden gezien dat de gemeente Sosua een beetje af wil van het sextoerisme en meer zoals al die anderen voor zogenaamd "kwaliteitstoerisme" wil gaan
Het schijnt dat er aan de andere kant van de weg een nieuw uitgaanscentrum met barretjes , discotheken en peeskamertjes gebouwd wordt om de vaste klanten te blijven bedienen maar dat het de bedoeling is dat Pedro Clisante ( de uitgaansstrip) op de schop zal gaan en de barretjes op het strand plaats moeten gaan maken voor saaie nieuwbouw en God moge het verhoeden nog maar weer een all in resort met marmeren fonteinen en meterslange buffetten waar provinciale Amerikaanse toeristen zich volproppen terwijl hun kroost het zwembad volpist en hun echtgenotes gierend van de lach merengue proberen te dansen
Ik weet niet hoe betrouwbaar deze berichten zijn ( ik hoop niet erg ) maar wees er snel bij voor het allemaal voorbij is
 
Ay vreselijk doet me denken aan heerlijk diner met een prachtige donkere cubaanse in Havana.... En een hele groep kut americanen die zich gedroegen als kolonisten..... Was net in de maand day Obama versoepelingen aankondigde (ik snap nog steeds niet hoe ze daar konden zijn met het embargo)
"so they can be more like us" is het enige wat ik me kan herrineren van die speech.... Dus gratis gezondheidszorg voor iedereen weg, gratis scholing weg, dommere bevolking, allemaal Dikker worden, aantal misdaden gigantisch omhoog..... Nog heel wat werk aan de winkel......
 
@Rickdekoning
Natuurlijk moet Cuba geen onderdeel van de VS worden.
Maar nu is het daar ook bepaald niet het paradijs. Meer politieke vrijheid en duidelijke economische verbeteringen zijn er dringend nodig. Nu heerst er veel aarmoede en gebrek aan vrijheid van meningsuiting en van vrije verkiezingen.
 
Moet je voor de gein Manufacturing Consent van Chomsky eens lezen en dan met wat er nu wereldwijd gebeurt een met een kritische blik naar onze vrijheid van meningsuiting kijken. Daarna The Shock Doctrine van Naomi Klein ook een leuke voor deze tijd (en op haar 50e nog een ontzettend lekker wijf ? :cool:)

Tuurlijk is Cuba geen paradijs. Totaal kapot gemaakt door Amerikaanse Bullies,.......maar respect hoe deze mensen ondanks alles bepaalde idealen hoog hebben gehouden.
 
Toen Obama bekendmaakte dat de boycot opgeheven zou worden verbleef ik in een hotelletje in Santo Domingo , de eigenaar was Cubaan en er verbleven een paar gedroste Cubaanse zeelui , ik heb met die gasten nog een fles rum koud gemaakt om het te vieren want die kerels mochten niet zomaar terug naar hun familie en die verwachtten dat alles nu beter zou worden ik had daar een beetje mijn bedenkingen bij , maar wilde de sfeer niet verzieken dus ik heb mijn mond maar gehouden

Cuba is arm omdat ze geen suiker en sigaren kunnen afzetten in de USA , landen met hetzelfde klimaat hebben zelf suikerriet en de EU voert weinig rietsuiker in aangezien we hier suikerbieten hebben , de Dominicaanse republiek is een stuk minder arm omdat ze wel hun suiker naar de USA exporteren , de andere dag las ik gelijk in de plaatselijke krant dat men bang was dat de suikerprijs in elkaar zou storten met Cuba als concurrent
Het zelfde geldt voor toerisme, Amerikanen mogen er niet komen , degenen die je daar ziet komen waarschijnlijk via Canada binnen
Of ze daar geen problemen mee kunnen krijgen weet ik niet maar Europeanen die een Cubaans stempel in hun paspoort hebben staan konden vroeger alleen de USA binnen als ze meterslange formulieren ingevuld hadden
Toen ik jaren geleden eens bij een reisbureau informeerde naar Cuba werd ik daar voor gewaarschuwd en toen ik een keer via Havana naar de DR vloog mocht niemand die Cuba niet als bestemming had het vliegtuig verlaten en moest het vliegtuig "ontsmet" worden (wat inhield dat de stewardessen een paar spuitbusjes met een soort luchtverfrisser al lopend door de gangpaden leeg spoten)
 
Toen ik er voor het eerst heen ging net na de eeuwwisseling had ik een hotel in Cabarete geboekt ,Martinair vervoerde toen nog passagiers en vloog rechtstreeks van Schiphol naar Puerto plata ik had direct na aankomst mijn koffer in een hoek gesmeten en besloot een rondje door het dorp te wandelen al na een paar minuten werd ik aangesproken door een Haitiaanse meid die me in een voor mij vreemde taal een ongetwijfeld zeer oneerbaar voorstel deed , ze was niet echt mijn type en ik ben er niet op ingegaan
In het dorpje zelf ben ik aan een barretje gaan zitten en binnen de kortste keren zat er aan weerskanten van me een prachtige Latina die het kennelijk zielig vonden dat ik daar zo eenzaam en alleen wat zat te drinken, met één van die twee ben ik een huisje ingedoken wat net zo breed was als het tweepersoonsbed wat er in stond en ik heb daar een uurtje of wat mee doorgebracht lekkere meid was dat , die had geen gebruiksaanwijzing nodig

De volgende dag heb ik me achter op een brommer naar het ongeveer 15 kilometer verder liggende Sosua laten brengen , in de straat die men Pedro Clisante noemde keek ik mijn ogen uit , zo ver het oog reikte schaars geklede wulpse Dominicaanse vrouwen en meisjes in alle soorten en maten dansend op zwoele muziek die je verleidelijk uitnodigden om een praatje te maken en een drankje te nuttigen
Ik ben geen gelovig mens maar als er een hemel is moet het er ongeveer zo uitzien , de mogelijkheden om je met zo'n dame af te zonderen waren in de meeste tenten beperkt tot een afgezet hoekje van de zaak met een paar scheidingswandjes maar geen plafond wat vrij primitief was en bovendien gehorig
Niet dat ze mij konden horen want daar stond de muziek te hard voor maar voor mensen die van rust en stilte houden is dit land geen goede vakantiebestemming

Ik had me voorgenomen een leuke meid uit te zoeken en die dan het voorstel te doen om de rest van de vakantie met me door te brengen in mijn hotel tegen kost en inwoning en uiteraard een vergoeding , en dat was vrij makkelijk te regelen eigenlijk
Hoeveel ze daarvoor vroeg zou ik niet meer weten , ja 1000 peso per dag wat nu ongeveer 16 Euro is maar toen behoorlijk veel meer want die munt is aanzienlijk in waarde gekelderd door de jaren heen
Bovendien had ik haar beloofd dat als ze wat leuks zag op kledinggebied ik dat wel voor haar zou kopen , dat was niet tegen een dove gezegd want ze heeft zowat haar hele garderobe vernieuwd op mijn kosten

Bij mijn hotel vonden ze het duidelijk een minder strak plan , toen ik daar met mijn verovering aankwam was de nachtportier niet echt blij met me en vertelde me op een zo klantvriendelijk mogelijke manier dat dit niet " zo'n soort hotel "was
De man was niet te vermurwen en als tussenoplossing heb ik toen maar een extra kamer genomen waar mijn nieuwe verloofde dan zogenaamd alleen de nacht door zou brengen omdat je die arme meid toch niet op straat kon laten slapen nietwaar

De andere dag heb ik een taxi genomen en de chauffeur me bij een hotel laten brengen wat wel "zo'n soort hotel " was
Van geld terug was uiteraard geen sprake dus heb ik mijn koffer en mijn winterkleding maar in mijn eerdere hotelkamer laten staan zodat ze hem niet aan een ander konden verhuren in mijn afwezigheid


Na een week of wat de toeristische bestemmingen in de omgeving bezocht te hebben ben ik samen met haar naar haar woonplaats aan de andere kant van het eiland gegaan om wat meer van het land te zien
Het eiland is best nog wel groot en bovendien is het wegennet beperkt en wilde mijn vriendin nog in Santo Domingo wat kerstinkopen doen ( uiteraard op mijn kosten) zodat we daar nog een hotelletje genomen hebben

Tijdens die reis kwam ik er achter dat het best handig is om een gids bij je te hebben die de kunst van het afdingen verstaat , alles is ineens de helft goedkoper dan
Hoewel ik het best een beetje genant vond om als klant voorgesteld te worden aan de familie van een DVP was dat voor die mensen geen enkel probleem ,het tegendeel was eerder waar ,geen enkele moeite was die mensen te veel om het me naar mijn zin te maken
Men kijkt daar gewoon totaal anders tegen dit soort zaken aan

Het is een heerlijk land voor mensen die tegen de relaxte amateuristische mentaliteit kunnen en niet te veel op hun strepen staan en van latinas houden natuurlijk

Je moet tegen herrie kunnen , Dominicaanse geluidsinstallaties hebben 2 standen : uit en knetterhard en het eerste wat een Dominicaan doet als hij thuis is is zowel de radio als de tv aanzetten ,, brommers ,motorfietsen en auto's met kapotte knalpijpen rijden 24/7 in het rond voor werkelijk alles wat beweegt wordt getoeterd en straathonden blaffen de hele nacht door
Dominicanen hebben aan de geringste aanleiding genoeg om een feestje te bouwen en dan wordt er stevig gedronken en vooral gedanst , als je dat niet kunt ( zoals ik) wordt je niet helemaal voor vol aangezien
Ze zijn over het algemeen vriendelijk gastvrij en een beetje gek maar hou de hand op je knip want ze trekken je financieel helemaal leeg als je niet uitkijkt
 
Als je naar Punta Cana gaat ,( waar het meest mee geadverteerd wordt)zit je in een toeristenreservaat met all in hotels waar je geen "gasten "mag ontvangen , via Brussel kun je rechtsstreeks vliegen naar Santo Domingo
Het vliegveld is vlakbij Boca Chica , ook als je daar niet moet wezen kun je je het beste eerst daar laten brengen en dan daar op een bus stappen
Om van het vliegveld af te komen moet je namelijk een taxi nemen en die draaien je een poot uit

Voor Sosua moet je via Puerto plata vliegen , Sosua ligt ook om de hoek bij het vliegveld maar om er rechtsstreeks op te vliegen moet je tegenwoordig ergens een overstap maken of met een bus vanuit Santo Domingo ( ongeveer 3 tot 3,5 uur) lange zit maar de bussen van Caribe tour zijn comfortabel en er valt genoeg te zien onderweg

Tegenwoordig lopen er ook veel vrouwen uit Venezuela rond ook overigens , maar nog genoeg Dominicana's ook hoor , een paar woorden Spaans is wel handig en een rekenmachine om niet al te veel opgelicht te worden
Als je wat avontuurlijker bent kun je ook buiten de toeristische gebieden vrij makkelijk wat oppikken in het uitgaansleven overigens
Er zijn veel part time prostituees die als de kans zich voordoet wel een leuke avond met een dagje strand en een etentje willen hebben en een paar peso bij willen verdienen Dominicanen zijn niet zo moeilijk op dat gebied
Zelf probeer ik er ieder jaar naar toe te gaan omdat ik er al jaren een vriendin heb , in het echte wandelleven kom ik dus niet meer daar omdat mijn vriendin anders mijn ballen er afknipt met een roestige schaar dus over de tarieven kan ik je niet veel wijzer maken
Zou je mij of een van de anderen niet eens willen introduceren als "neef" ofzo. ?
 
De verhalen van Aad hebben me erg nieuwsschierig gemaakt en dit filmpje bevestigt het alleen maar:
Die gozer die dat filmpje geupload heeft heeft meer van zulke filmpjes op youtube , Santiago ( de stad waar dit gefilmd is ) is de tweede stad van het land op ongeveer 2 uur van Santo Domingo en 1,5 uur van Puerto plata , Als je van de ene stad naar de andere gaat kom je altijd door Santiago heen
De stad is wat inwonersaantal misschien vergelijkbaar met Rotterdam en ligt in een vruchtbaar landbouwgebied , veel van de duurdere merken sigaren komen uit die streek , het is in principe een stad waar je weinig of geen toeristen aan zal treffen vanwege de afwezigheid van zee en strand

Ik ben er vaak doorheen gereisd maar de bussen ( de Dominicaanse republiek heeft geen spoorwegen , dus alle lange afstand vervoer gaat per bus ) stoppen er alleen lang genoeg om op het station wat te eten en even je benen te strekken dus bekend in de stad ben ik niet
Ik was eigenlijk verrast dat er in deze stad een dergelijk filmpje te maken is , dit soort beelden zou je eerder in Boca Chica verwachten eigenlijk

Mijn vriendin woont in het armere zuidwesten van het land , steden als Azua , San Juan en Barahona zijn op toeristisch gebied braakliggend , prostitutie op grotere schaal zoals in Sosua hoef je daar echt niet te verwachten maar veel van de meiden die in de bekende badplaatsen de straten afschuimen komen daar wel vandaan

Als je een paar woordjes Spaans spreekt en over normale sociale vaardigheden beschikt hoef je als je daar een discotheek ingaat echt niet alleen naar buiten te gaan

Op mijn eerste solo reis door het land werd ik eerst in Azua door een motoconcho ( een kerel die zijn brommer als taxi gebruikt) voor een paar pesos naar een in the middle of nowhere liggende dancing gebracht waar op een doordeweekse dag een stuk of 5 meiden rondhingen die gezien de locatie en de afwezigheid van klandizie moeilijk als professionals gezien konden worden en met één daarvan had het zeker wat geworden als het bier ( mijn andere verslaving in die tijd ) niet naar mijn kop gestegen was ( een graadje of 30 Celcius en bier waarin de ijskristallen rond drijven is geen goede combinatie als je nog snode plannen hebt)

De andere dag in Barahona zat ik lekker te relaxen op een bankje in het pittoreske centrale park toen ik aangesproken werd door een magere knul van een jaar of 18 die me met handen en voeten aanbood om me naar een lekker wijf te brengen , achteraf vraag je je af wat je in godsnaam bezield om zomaar met de eerste de beste één of andere achterbuurt in te gaan , maar toen schatte ik waarschijnlijk ten onrechte in dat ik die garnaal nog wel met één hand kon pellen als ik me kwaad zou maken
Die gozer bracht me naar een shabby hutje van roestige golfplaten waar twee jonge meiden rondhingen waarvan ik er één uitgekozen heb om me een uurtje mee terug te trekken , de ander was het hier niet mee eens en stopte pas met protesteren toen ikl haar een fooitje gegeven had uiteraard wilde mijn gids ook een vergoeding voor zijn tijd en moeite en de dame die ik uitverkoren had werkte ook niet voor niets natuurlijk maar het hele avontuur was tientjes werk , ik had er op de wallen het instaptarief nog niet voor en alle drie de lokale betrokkenen leken uitermate gelukkig met hoe ze die rare gringo een poot uitgedraaid hadden

Op de terugweg in de bus naar de noordkust ontmoette ik wat nu mijn vriendin is , de airco stond zoals alle electrische apparatuur in het land op standje 11 en ze had het koud ( of deed net alsof ze het koud had om een aanknopingspunt voor een praatje te hebben ) omdat ik een heer ben bood ik haar daarom mijn jasje aan en sindsdien zijn de wilde vakantieverhalen een beetje over helaas , dus heren als jullie aan je vrijheid gehecht zijn , gewoon kou laten lijden die wijven
 
Laatst bewerkt:
Tip, als je buiten de toeristische gebieden komt probeer er dan niet als een toerist uit te zien , als je geen Spaanse of Afrikaanse roots in je familiestamboom hebt zal je er weliswaar toch niet als een Dominicaan uitzien maar witte stelten onder een korte broek en badslippers aan maken je op een kilometer afstand herkenbaar als een wandelende pinautomaat voor allerlei handige gladjanussen die een grijpstuiver willen verdienen aan je
Ontblote bovenlijven en rugzakjes werken als een verse hoop stront op een zwerm vliegen
Santo Domingo is een grote stad waar ongeveer een derde van de Dominicaanse bevolking woont als je de voorsteden meerekent , ongeveer net zoveel als de 5 grootste steden van Nederland bij elkaar en zoals alles in het land vrij chaotisch in de ogen van een Nederlander of Belg

Als je geen Dominicaanse vriend(in) hebt is een taxichauffeur de beste gids , uber is ondertussen aardig doorgebroken daar maar een veiliger optie is als je een hotel gevonden hebt ze daar een taxi voor je te laten regelen , dan krijg je in ieder geval een betrouwbare chauffeur die er belang bij heeft om je tevreden te houden omdat bij klachten het hotel hem niet meer zal bellen als ze weer een vrachtje hebben
Ga niet achterin zitten bij die man maar voorin , geef hem netjes een hand en vraag om een kaartje en maak als je dat lukt in het Spaans een praatje over koetjes en kalfjes ( over het weer heeft weinig zin want het is altijd warm daar) Dominicanen zijn gevoelig voor dat soort informele beleefdheden

Taxichauffeurs weten precies waar je moet wezen en misschien nog wel belangrijker waar niet , de tarieven zijn met uitzondering van de vliegveldtaxi's voor Europese begrippen belachelijk laag , spreek echter wel voordat je gaat zitten het tarief af en betaal dan direct zodat er bij aankomst niet net gedaan kan worden alsof je hem niet goed begrepen zou hebben
Er moeten in Santo Domingo een paar straten zijn waar getippeld wordt , ik zou het niet aanraden om daar heen te gaan in verband met veiligheid , het is vooral een lokale aangelegenheid en een gringo valt daar veel te veel op
Je chauffeur zal je graag naar een nachtclub brengen mede omdat hij daarvoor net als bij hotels een premie krijgt voor elke afgeleverde klant tips voor welke nachtclub heb ik niet omdat ik daar nooit kom

Je kan ook gewoon naar een discotheek of bar gaan en daar wat op proberen te pikken , de kansen dat je dat daar lukt zijn vele malen groter dan wanneer je het hier probeert , in het oosten van de stad zijn vele zgn cabanas t dat zijn een soort van lovehotels waar je voor een paar uur een kamer of een huisje kan huren om je met een ( zelf meegebrachte ) dame te vermaken , ze zijn er in alle varianten en prijsklassen en zijn makkelijk te herkennen aan de schreeuwende neonverlichting

Hotel Caribeno is een redelijk geprijsd hotel in het centrum van de stad de kamers zijn niets bijzonders en in het zwembad heb ik al jaren geen water gezien , het is eigenlijk vergane glorie maar wel vlakbij de avenida Duarte wat de grootste winkelstraat is in de stad het is een volkse straat waar de gewone Dominicaan zijn inkopen doet met veel kraampjes waar Haitiaanse meiden voor een hongerloontje haarextensies en pruiken verkopen en aanbrengen ,aangezien zowat alle Dominicaanse vrouwen haarextensies dragen barst het er van de lekkere wijven

Rijkere Dominicanen winkelen in overdekte winkelcentra
In de wijk Gazque westelijk van het koloniale centrum zitten een paar universiteiten en dus ook studentes die wellicht wat bij willen verdienen , er zijn aan deze kant van de stad wel de nodige hotspots waar je chauffeur je wel kan brengen , verwacht er niet te veel van want het kouwe kak gehalte is hoog bij Dominicanen die het gemiddeld wat beter hebben dan de normale landgenoot

A
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan