Recensie Don/Donna/Do, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

gehaktstaaf

Wandelaar
62
24/02/22
77
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/don_8282597 https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/don_7932446
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Je herkent het misschien wel, het gevoel na het browsen van de advertenties, lezen van recensies, nummer checks enz. Dat er helemaal niets tussen zit in je buurt, maar je toch de urgentie voelt om even lekker los te gaan...

Dit gevoel bekroop mij vandaag ook, dus wat doe je dan?
Een complete blinddate met een dame die zo'n nietszeggende advertentie heeft en je enkel haar leeftijd en kleur haar weet, van te voren.
Tis natuurlijk een mega gok, maar ook wel weer spannend om te zien wie er dan de deur open doet.

Dus zodoende ben ik vandaag blind op bezoek gegaan bij Do.
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/don_7932446

Het enige wat ik leerde van het mail/app contact was dat ze geen anaal doet.

Eenmaal aangekomen deed er een best nog goed uitziende vrouw open, gehuld in een lange witte badjas.
Even snel een drankje gedronken en wat gebabbeld en door naar het grote bed.

Het was een klein appartementje, maar keurig verzorgd, net als de dame zelf.

In bed eerst even een beetje friemelen, zoenen en opwarmen, wat zeker niet onverdienstelijk was.
Tongzoenen wel alleen wat voorzichtig, maar in ieder geval iets.

Daarna een heerlijke pijp/trek sessie met veel spuug, waar best wel wat pit in zat.

Uiteraard wilde ik haar ook oraal verwennen en dat leek haar goed te bevallen. Niet heel veel later zaten haar benen om mijn nek geklemd en lag haar hele lijf te schudden alsof ze een epileptische aanval kreeg...

Nadat ze even was bijgekomen, en nog meer gesabbel aan mijn harde paal, ging het condoompje erom en kwam ze bovenop mij zitten.
Heerlijk uitzicht op haar prachtige lichaam en lekkere borsten.

Als een wild beest ging ze tekeer en na een tijdje kwam ze weer klaar.
Uitgeput viel ze naast me neer, waarna ik haar nogmaals heb getrakteerd op een lekker oraal toetje. (OMG wat was deze dame nat... Het vocht droop letterlijk uit haar strakke poesje)

Nu was het mijn beurt en in missionaris heb ik haar daarna nog een minuut of 10 keihard genomen voordat ik eindelijk het condoom vulde met een flinke lading zaad.
Daarna nog even naakt op bed liggend nagepraat en weer huiswaarts.


Al met al een prima date. Heb het gevoel dat we nog een 2de ronde hadden kunnen doen in de tijd, maar ze was volgens mij echt bek-af, na de eerste sessie.
Qua looks, in haar gezicht zie je zeker dat het een wat ouder dame is. Haar lichaam lijkt wat jonger, met een lekker stel borsten en zonder hangende buikjes, slappe billetjes, enz. en sociaal is ze zeker ook. Goede babbel en stelde me binnen een minuut al op mn gemak...

Herhalingsgevaar? Ja, als ik weer zin heb ik een rijpe dame... (Ze had m'n moeder kunnen zijn, zeg maar...)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan