Don't mention the war?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vraag daar ook nooit naar, omdat het een gevoelig en mogelijk zelfs traumatisch onderwerp is. Waarom zou je een afspraak al meteen met 0-1 achterstand beginnen door een discussie daarover te starten?

Daarnaast is het ook nog zo dat Nederlanders over het algemeen bar slecht geïnformeerd zijn over de aanloop naar en de context van de Russische militaire operatie in Oekraïne en niet verder komen dan wat zwart-wit oneliners, zoals ook in dit topic heel duidelijk te zien is; heel eenzijdig geïnformeerd en andere zienswijzen afdoen als 'propaganda' en 'hersenspoeling' (netjes opgelepeld en nagepraat uit de media), maar wel met het opgestoken vingertje willen vertellen wie 'fout' en 'goed' is - alsof het een Hollywoodfilm betreft.

Wat dat betreft denk ik dat veel Oost-Europese dames, met een breder en gevarieërder palet aan informatiebronnen waar ze uit kunnen putten, heel wat wijzer zijn over de situatie in Oekraïne dan de Nederlandse wandelaars. Ook daarom een goede reden voor jullie om het er niet over te hebben, want je zou nog wel eens van een koude kermis kunnen thuiskomen.

En ik stel me zo voor dat een dvp er ook niet aan moet denken om 'het' te doen met een kerel die - vanwege zijn eigen gebrek aan kritisch denkvermogen en een slaafs volgen van de gelijkgeschakelde media - op haar neerkijkt omdat ze er een andere mening op nahoudt.
 
Juist, Putinfans, Trumpfans, antivaxxers, coronasceptici, vooral over andere dingen praten als je het gesprek leuk wilt houden.
Maar met Biden Fans, pro vaxxers en mensen die helemaal nat worden van zelensky is het wel gezellig begrijp ik?

Je moet dit soort onderwerpen gewoon achterwege laten. I could not care less. 3 weken geleden nog met een Russische dame bezig geweest van wie ik weet hoe ze er over denkt. Ik kan je melden dat ik daar niets van voel.
 
Ik kan me ook slecht voorstellen dat je aan het begin van een gezellig uurtje - zij heeft je lul in haar hand en jij een tiet - vragen opwerpt als: "Goh, wat vind je nou van die Poetin en wat hij allemaal aan het doen is?" :D
Nee dat klopt. Ik snij het onderwerp geopolitiek meestal aan als ze me begint te pijpen. Ik vind het zo raar om daar in het begin al mee te komen.
 
Normaliter als je een vrouw wilt versieren, moet je haar naar de mond praten en af en toe wat tegen gas geven.

Dus mijn Taktiek is gewoon zeggen wat ze wil horen en dan het maximale eruit halen wat er in zit.

Interesseert mij nou dat ze een klimaat, gender, racisme, BLM gekkie is.

Ik betaal en zij vertelt haar verhaal terwijl ik hard neuk met mijn paal 😉😂
 
Laatst bewerkt:
Houden jullie je aan het Monty Python-gebod: 'Don't mention the war'?
Een belangrijk punt in deze discussie, waarvan het ij bevreemd dat dit nog niet genoemd is; dat is fawlty towers, niet monty python.😅

maar serieus: In de tijd na de inval heb ik aardig wat prachtige Oekraïense dames mogen bezoeken, en die begonnen er vooral in het begin zelf over, of lieten het op een andere manier subtiel merken. (Subtiel als in een Oekraïense vlag in de kamer) Als ze het zelf niet ter sprake brengen, doe ik het ook niet, en in ieder geval niet aan het begin van de date.
 
Allemachtig waarom zou je?

Sta je op het punt om iemand letterlijk van binnen en van buiten te leren kennen of heb je net waanzinnige sex gehad, is dat dan waar je over wilt praten?

Werkelijk niets anders te bedenken om een leuke sfeer te creëren?
 
Werkelijk niets anders te bedenken om een leuke sfeer te creëren?
Ach, soms zit de dame met haar hoofd niet bij haar werk. Als ze dan even haar emoties kan delen met iemand is het voor haar ook ontspanning.

Een gemeende belangstelling hoe het met de thuis situatie gaat en de kinderen niet genoeg zien heeft mij in het verleden wel een leukere ontmoeting gegeven.

Niet oordelen en alleen luisteren geeft meer steun dan je soms denkt 👍
 
ik begin daar niet over..
ten eerste omdat ik al dikwijls bij 'ítaliaanse' dames ben geweest die 'hallo ik gebruik Whatsapp' in het Roemeens bij hun nummer hadden staan..
of 'russische' dames waar ik voor/tijdens/na de sex gewoon pools mee sprak..
dus zou niet weten hoe te beginnen..
bovendien liegt het gros over hun thuissituatie ,en zijn er volgens mij niet eens zoveel dames uit die hoek hier aan het werk..
het overgrote deel zijn latina's en roemenen..
daar zal ook wel zat fout zitten in die landen ,maar daar ben ik niet mee bezig..dus daar kan ik niks over zeggen verder..
en al wist ik het..dan deed ik het nog niet..politiek bespreken met een wildvreemde met een andere cultuur en achtergrond ..is tricky..
begin maar eens met een moslim over het katholiek geloof of islam..gaat waarschijnlijk 2 minuten goed..
 
begin maar eens met een moslim over het katholiek geloof of islam..gaat waarschijnlijk 2 minuten goed..
Klopt. En die Latina's met een kruisje om de nek hebben ongetwijfeld minder progressieve opvattingen over homorechten dan ik. En zo zijn er nog vele andere voorbeelden te bedenken.
Je weet gewoon dat je hoogstwaarschijnlijk een compleet ander type neukt dan je zelf bent. Iemand met een totaal andere culturele achtergrond. Had je zo'n dame in het 'echt' ontmoet, dan zou het hoogstwaarschijnlijk nooit wat worden.
 
Het is eigenlijk ook niet de bedoeling dat ze veel zegt. Ik ben meer geneigd zelf hele monologen af te steken alsof ik de wijsheid in pacht heb 😀🤣😀
Lang geleden was ik met een Thaise. Niet commercieel, ze was gewoon een vriendin toen. Zij had een zusje van twee jaar jonger en tussen dat zusje en mijn beste maat klikte het ook al snel. Ik kende hen allebei goed, natuurlijk, dus ik sprak ze allebei ook wel eens apart over het ging. Toevallig ook een keer kort na elkaar.
Zij zei: "Him blabla all time! Really always!" Waarna ze met haar ogen draaide en de zusjes kwebbelden in het Thais verder.
Hij zei: "Weet je wat zo leuk aan haar is? Dat ze zo geïnteresseerd is in wat ik heb te vertellen! Vooral mijn ideeën over politiek!"

Ben dat nooit vergeten, vond het echt prachtig. 😄

(Tussen mij en die Thaise had het de toekomst niet, maar dat het tussen mijn maat en het zusje ook eindig bleek, zal geen verrassing zijn. 😋)
 
Klopt. En die Latina's met een kruisje om de nek hebben ongetwijfeld minder progressieve opvattingen over homorechten dan ik. En zo zijn er nog vele andere voorbeelden te bedenken.
Je weet gewoon dat je hoogstwaarschijnlijk een compleet ander type neukt dan je zelf bent. Iemand met een totaal andere culturele achtergrond. Had je zo'n dame in het 'echt' ontmoet, dan zou het hoogstwaarschijnlijk nooit wat worden.
Never nooit niet..
Maar is in gewoon dagelijks leven ook al..
Kom ik dagelijks nog achter.. Eenvoudige mensen die enorm slim zijn.. En hoogopgeleiden die nog geen ei kunnen bakken (ja maar de studies zeggen, olie en boter maakt geen verschil bij 200 graden Celsius, dat idee)
Neem daar dan nog verschil in opvoeding en denkwijze bij..
Beter niet te diep op sommige materie ingaan..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan