Recensie Dora, Antwerpen, Verversrui 9/4 4,79 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand Dora nog gezien? Of iemand die meer nieuws heeft wanneer ze nog eens langs komt in het SKW. Is 1 dag terug gekomen denk ik sinds de 15de Januari.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag eindelijk Dora nog eens een bezoekje kunnen brengen.
Eerst wat pussysliding, top pijpbeurt, olie bovengehaald en beetje gespeeld.
Dan gebeft tot ze weer luidkeels klaarkwam, terug wat pijpen en dan kwam ze bovenop me liggen om me rustig af te rijden.
Geeindigd in doggy, waar ik het niet lang kon uithouden.
Uurtje was weer veel te snel voorbij.
Het blijft toch mijn topper van het SKW.
Meer kan ik er niet van zeggen, kan er weer even tegen.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Woensdag nog is bij mijn nr 1 geweest ze is gewoon verslavend. Hier geen tijdsdruk 20 minuten zijn er soms 30 minuten.Lang voorspel en ze doet moeite om u orgasme uit te stellen. Niks rap rap gewoon perfect.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Qua fysiek en uiterlijk niet mijn ding maar bij afwezigheid van 'beter' toch naar binnen gestapt…
Wow!!!
Het voorspel, de seks, het naspel alles is geweldig!! Alleen even schrikken als ze klaarkomt…dat gekreun, gebrul, geschreeuw,…het lijkt wel een duiveluitdrijving 😂.
Het was geweldig en ik zal heel regelmatig (wekelijks) teruggaan.
 
Ik ben nog nooit bij Dora geweest, maar lees hier geweldige ervaringen van velen met haar.
Ook lees ik prachtige ervaringen met een blonde dame, die Julia heet op vvr 13.
Van diegenen die ervaring hebben met beide dames,zou ik graag horen welke zij ervaren als beste topper
Alvast bedankt voor reactie
 
Ik ben nog nooit bij Dora geweest, maar lees hier geweldige ervaringen van velen met haar.
Ook lees ik prachtige ervaringen met een blonde dame, die Julia heet op vvr 13.
Van diegenen die ervaring hebben met beide dames,zou ik graag horen welke zij ervaren als beste topper
Alvast bedankt voor reactie
Geef mij dan Julia maar👅👅👅👅👅👅
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dora is terug en had daar eigenlijk niet op gerekend toen ik deze week een korte wandeling wou doen door het bijna lege SKW.
Bij het passeren kreeg ik onmiddellijk een stralende glimlach en kon er niet aan weerstaan om even binnen te wippen. Kusje, gekregen en naar achter gegaan, beiden wasje gedaan en mond gespoeld. Ze kijkt altijd wat verveeld als ik haar vooraf betaal.
Op het bed eerst wat liggen knuffelen en tongen, het was ook al een tijd geleden dat ik nog was kunnen langsgaan, en wat over haar vakantie gepraat. Dora is nooit gehaast (althans niet bij mij), maar zijn na een paar minuten toch overgegaan tot het echte werk. Gevraagd of ik haar mocht likken en zag de glinstering al in haar ogen. Haar uitgebreid gelikt en voelde dat ze aan het genieten was, licht gekreun, buikspieren die opspannen, haar handen die mijn armen iets harder omklemmen. Een paar keer haar orgasme uitgesteld door op het juiste moment even in te houden, maar na een tiental minuten was het feest, haar lichaam spant op, ze begint te kronkelen en haar ogen draaien volledig weg. Ik lik dan nog altijd even door en houd haar heupen stevig vast. Als ze een eerste maal is gekomen is de barrière weg en kan je haar, mits wat goed vingerwerk, vlug opnieuw klaarkrijgen. Eerst kwam ze naast mij liggen waarbij ik haar klitje beroerde, dan met haar rug liggend op mij, ... en elke keer komt het sneller.
Genoeg genot voor dame Dora en mij laten pijpen, doet ze goed, lang en afwisselend, een echte DT is het nooit, maar dat deert mij niet. Vindt het aangenaam dat ze me regelmatig in de ogen kijkt als ze bezig is. Vooraleer over te gaan tot het echte werk, haar nog even gelikt tot ze ... . Haar uiteindelijk op mij laten komen, zodat ik haar kon neuken. Ze blijft een nauw kutje hebben. Tussentijds even gestopt om haar klit te beroeren en jawel, na een 30 sec sprong ze er bijna af, nog even de tijd genomen om haar te TZ en nog wat te vingeren, zodat haar noden wat gestild waren en uiteindelijk al neukend afgemaakt..
Nog wat liggen naknuffelen en -praten, haar kutje nog even broerd, een afterwasje en na meer dan 45' vertrokken uit haar kamer. Ze had wat rust nodig zei ze en effectief, nadat ik werd buitengelaten ging ze naar achter en bleef het raam gesloten.
Alweer een welbestede tijd bij deze topper in het SKW.
 
Dora is terug en had daar eigenlijk niet op gerekend toen ik deze week een korte wandeling wou doen door het bijna lege SKW.
Bij het passeren kreeg ik onmiddellijk een stralende glimlach en kon er niet aan weerstaan om even binnen te wippen. Kusje, gekregen en naar achter gegaan, beiden wasje gedaan en mond gespoeld. Ze kijkt altijd wat verveeld als ik haar vooraf betaal.
Op het bed eerst wat liggen knuffelen en tongen, het was ook al een tijd geleden dat ik nog was kunnen langsgaan, en wat over haar vakantie gepraat. Dora is nooit gehaast (althans niet bij mij), maar zijn na een paar minuten toch overgegaan tot het echte werk. Gevraagd of ik haar mocht likken en zag de glinstering al in haar ogen. Haar uitgebreid gelikt en voelde dat ze aan het genieten was, licht gekreun, buikspieren die opspannen, haar handen die mijn armen iets harder omklemmen. Een paar keer haar orgasme uitgesteld door op het juiste moment even in te houden, maar na een tiental minuten was het feest, haar lichaam spant op, ze begint te kronkelen en haar ogen draaien volledig weg. Ik lik dan nog altijd even door en houd haar heupen stevig vast. Als ze een eerste maal is gekomen is de barrière weg en kan je haar, mits wat goed vingerwerk, vlug opnieuw klaarkrijgen. Eerst kwam ze naast mij liggen waarbij ik haar klitje beroerde, dan met haar rug liggend op mij, ... en elke keer komt het sneller.
Genoeg genot voor dame Dora en mij laten pijpen, doet ze goed, lang en afwisselend, een echte DT is het nooit, maar dat deert mij niet. Vindt het aangenaam dat ze me regelmatig in de ogen kijkt als ze bezig is. Vooraleer over te gaan tot het echte werk, haar nog even gelikt tot ze ... . Haar uiteindelijk op mij laten komen, zodat ik haar kon neuken. Ze blijft een nauw kutje hebben. Tussentijds even gestopt om haar klit te beroeren en jawel, na een 30 sec sprong ze er bijna af, nog even de tijd genomen om haar te TZ en nog wat te vingeren, zodat haar noden wat gestild waren en uiteindelijk al neukend afgemaakt..
Nog wat liggen naknuffelen en -praten, haar kutje nog even broerd, een afterwasje en na meer dan 45' vertrokken uit haar kamer. Ze had wat rust nodig zei ze en effectief, nadat ik werd buitengelaten ging ze naar achter en bleef het raam gesloten.
Alweer een welbestede tijd bij deze topper in het SKW.
Tongzoenen, lukken, 45 minuten ongeremde sex voor slechts 50€ ??
 
Lijkt mij na alle recensies vrij duidelijk, maar ze werkt wel degelijk overdag.
In de namiddag tot hoe laat ongeveer?
2tal weken geleden zag ik daar een dame met lang zwart haar, licht opgespoten lippen, mooi slank lichaam. Ik kon echter geen lippen tattoo zien op haar kontje toen ze naar achter ging.
Ik vermoed dat die dame Dora niet was dan
 
Pijpen is idd met condoom, maar de prijs klopt. Indien de klik bij Dora er is, kan het wel eens uitlopen. Heb echter ook al klanten gezien die na 15' terug buiten stonden. Pin je dus niet vast op de tijd, maar behandel haar als een prinses en je krijgt heel veel terug.
 
Als je een extra lange service krijgt voor het standaard tarief en een goede tijd hebt gehad. Wees dan geen cheap ass en geef wat extra.
Sorry, maar dit heeft niets te maken met 'cheap ass'. Soms voelt een dame zich minder DVP en accepteert ze geen extra 'cash'. Ze heeft dit trouwens zelf aangegeven en ik hierover niet in detail treden, uit respect.
 
Idd… heb ik ook al meegemaakt , maar dan moet je wel al een goeie klik/band hebben met de dame in kwestie
Heb dit ook al met sommige dames meegemaakt, en dan toch wat extra gegeven. Ik heb het ook al eens meegemaakt dat ik tijdens de sessie nog wat tijd bijnam en die dan op het einde vergat te betalen, en zij te vragen. Heb ik dat netjes een volgende keer betaald. Uiteindelijk zijn die meisjes daar om geld te verdienen. Ook al is het voor hen leuk geweest. Als ik een leuke dag op het werk heb, word ik toch ook liefst van al nog altijd betaald hoor.
 
Heb dit ook al met sommige dames meegemaakt, en dan toch wat extra gegeven. Ik heb het ook al eens meegemaakt dat ik tijdens de sessie nog wat tijd bijnam en die dan op het einde vergat te betalen, en zij te vragen. Heb ik dat netjes een volgende keer betaald. Uiteindelijk zijn die meisjes daar om geld te verdienen. Ook al is het voor hen leuk geweest. Als ik een leuke dag op het werk heb, word ik toch ook liefst van al nog altijd betaald hoor.
Idd…. Iedereen wilt betaald worden voor zijn werk maar gaan werken met tegenzin hou je ook niet vol en de meisjes zijn ook maar mensen en verdienen respect en dan krijg je ook meestal respect terug van "goeie meisjes ". En soms groeit dat uit tot een normale vriendschap … waarom zou dat niet kunnen , wij zijn allemaal mensen
 
Dora werkt ook in het weekend, want ik heb haar vorige zaterdag gezien. Haar werktijden weet ik echter niet.
 
Werkt ze ook in het weekend? En zo ja, rond hoelaat tot hoelaat werkt ze meestal?
Wanneer Dora precies werkt, weet niemand.....zelfs zij verandert vaak op het allerlaatste moment haar plannen. Ze werkt nooit 's avonds en heel sporadisch eens in een weekend. Als ik me niet vergis, is ze er weer even tussenuit nu.
 
ik ben van 11u tot 16u aan verversrui geweest vandaag en heb er een paar uurtjes rondgehangen maar aan verversrui 9.4 geen dora te zien

werkt ze vaker op weekdagen en zo ja tot welk uur, want ik zou ze graag willen bezoeken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik ben van 11u tot 16u aan verversrui geweest vandaag en heb er een paar uurtjes rondgehangen maar aan verversrui 9.4 geen dora te zien

werkt ze vaker op weekdagen en zo ja tot welk uur, want ik zou ze graag willen bezoeken.
Zie message 211, helemaal correct. Je zal dus regelmatig moeten gaan kijken en als ze er is heel alert zijn want er lopen altijd wachtenden voor haar raam
 
Ze is in ieder vandaag terug op post!
Korte samenvatting voor het hier weer vragen gaat regenen: Dora werkt onregelmatig in de dagdienst, soms is ze er dagen aan een stuk en dan ineens is ze enige tijd afwezig. Ze begint meestal rond (+/-) 11h. Ze heeft momenteel geen naambordje. Fysiek: lang zwart haar, skinny, bruin door de zon in haar thuisland.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een lieve en talentvolle dame! Qua uiterlijk is ze eigenlijk niet echt m'n smaak maar dat maakt ze ruimschoots goed met al haar andere kwaliteiten.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Toch wel even geduld moeten oefenen tot ze beschikbaar was. Voor €100 gekozen om te zien wat ik daarvoor terugkreeg, meestal kies ik het laagste tarief als ik de dame nog niet ken maar gezien de goeie recensies hier... Fijne GFE met veel likjes/kusjes op de juiste plaatsen om me lekker op te geilen en af en toe tongzoenen. Haar kutje helemaal uitgelikt en met lange halen de rest van haar lijf verkend. Ze pijpt idd behoorlijk diep - en lekker. Paar standaard standjes gedaan, lekker kutje dat mijn pik strak omspande wat zalig is om te zien, en tenslotte laten aftrekken om die leuke borstjes onder te spuiten. Hele toffe meid, die ziet me zeker nog terug.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Wilde haar op vrijdag om 18u bezoeken maar iemand was me voor, uiteindelijk om 18u30 direct na deze persoon die me voor was toch bij haar geraakt. Ik vroeg 30 minuten voor 100 euro maar vroeg niet naar de opties. Toen ik voor tongzoenen vroeg wou ze dit niet, beffen wou ze ook alleen voor 50 extra, en pijpen zonder enkel als ik maar 20 minuten bleef of als ik 50 extra gaf (dus 150 euro voor 30 min) Bizar en ze zag er zeer vermoeid uit en niet in the mood. Na alle positieve recensies hier toch verbaasd dat ik 100 euro voor 20 minuten moest betalen. De sex was onvoldoende gezien ze in veel te moeilijke houdingen ging liggen, de blowjob viel wel nog mee.

Slecht was het niet, maar ik had er wel veel meer van verwacht, 3/5 zou ik maximaal geven maar onvoldoende over het geheel nu ook weer niet.
Vraag me af of het wel echt Dora was op 9/4 vandaag om 18.20u? zwart haar en een tattoo op haar kont?

Had beter ook maar eerst 50 euro gegeven om te zien of er klik was, ze wou echt 150 euro als ik 30 min met blowjob without en van tongzoenen geen sprake.

Heb ik mijn uiterlijk misschien niet mee dat ik er 20 uit zie (terwijl ik 32 ben) dat de dames denken dat ze met mijn voeten kunnen rammelen
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Voldoende
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dit bezoek is al van een paar maanden geleden, tongzoenen was redeljjk, pijpen zonder condom is goed maar toch gebruikt ze te veel speeksel vind ik en pijpt ze veel te snel maar het is niet slecht, klaarkomen in mond was half en half....... Zal haar nog wel eens bezoeken als ze terug gespot wordt... Ik had haar telefoon nummer maar ben dit kwijt gespeeld helaas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan