Recensie Dora, Antwerpen, Verversrui 9/4 4,79 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze is aanwezig in een cyclus van enkele weken er zijn en dan enkele weken afwezig.

Doc
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Toen ik voorbij wandelde begon Dora een paar keer uitdagend te kijken en uiteindelijk binnen gegaan. Ik vroeg wat doen we voor 100 € en pzc en tongzoenen kon. Ik was direct verkocht. Op het bed tussen de 3 muren heeft ze mee heerlijk verwent. Haar tong deed haar werk ik stond in no time keihard. Na een zalige orale verwenning heb ik bij haar hetzelfde gedaan en daarna heb ik haar in verschillende standjes genomen.
 
Deze nm , heb ik met haar gepraat. Ze was op wandel in de omgeving skw.
Morgen of overmorgen terug aan het werk.
Welk pand dat zal zijn, weet ik niet haar kamer is sinds enkele weken in gebuik door een blonde Roemeense .

Doc
 
Effe ter info, Dora was er vandaag, maar ze liet niemand binnen, wimpelde iedereen af.
Ben er effe mee gaan praten, ze zit niet echt goed in haar vel zij ze en heeft wat tijd nodig om de draad weer op te nemen.
 
Der gingen wel mannen binnen maar wel voor 1 uur dat doet ze wel meer geen naamkaartje maar enkel op afspraak zelf op vrijdag
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag langs geweest bij dit Bulgaars Lolita type'tje, stond al een tijdje op mijn lijst maar met de ervaringen hier te lezen niet meer getwijfeld.
Zoals hier reeds besproken top pijp kunsten, lief meisje ook, ik ga zeker nog eens terug
Zoals reeds gemeld herkenbaar aan de lippen tattoo op haar kontje
Heb haar nog een extra fooi gegeven voor de service
 
Vandaag was ze er, ze geeft aan onregelmatig aanwezig te zijn. Zo was er blijkbaar woensdag en donderdag ook ...zelfde adres ... zelfde service!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen donderdag moest ik onverwachts in Antwerpen zijn en heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om een aantal rondjes te lopen in het SKW. Er waren heel wat lege ramen en het aanbod aan mooie dames was redelijk beperkt. Had even gestruind in de recensies, maar weinig dames gevonden waarvan ik comments kon weervinden. In VT en de SS zaten een paar dames die mijn aandacht trokken, maar die bleken, toen ik eindelijk had beslist, niet meer vrij.
In de VVR 9/4 had een jongedame mij al een paar keer aantrekkelijk aangekeken, maar ik vond haar te knap en bovendien vond ik op de 1ste pagina's geen recensies terug. Toen mijn eerdere keuzes niet vrij bleken en de tijd om voor de files thuis te geraken begon te dringen, kwam ze net vrij en lachte ze vriendelijk.Ondanks mijn eerdere terughoudendheid toch binnengestapt en voor het standaardtarief van 50€ afgesproken voor neuken, pijpen en beffen. Dora stelde zich voor en bleek een goedlachse en communicatieve dame die zich zeer goed uit de slag trekt in het Engels. Zij deed haar setje ut en verfriste zich aan de bidet en terwijl ik mij uitkleedde en verfriste aan de lavabo, lag zij al volledig naakt, op haar korte sokjes na, op het bed. Haar perfecte lichaam met pronte A cup borsten viel mij onmiddellijk op. Op het bed bleef ze op de knieën zitten terwijl we wat knuffelden en zij mij zachte kussen gaf in de nek. Je maakt het wel anders mee bij sommige (raam)dames. Ze leek geen haast te hebben en maakte geen aanstalten om tot actie over te gaan, ze liet zich wel vrij betasten en ik mocht zonder probleem aan haar tepels zuigen. Na een minuut of 5 vond ik het oed en vroeg ik haar op de rug te gaan liggen, zodat ik haar frisse poes kon gaan likken. In het begin liet ze het gebeuren en lag haar kont nog vlak op de matras hoewel ze al vrij nat was. Na een tijdje begon ik toch het verschil te voelen en liet ze wat kreuntjes tot op het moment dat Dora mij echt geen sturen waardoor na een tijd de benen trilden, de buikspieren samenspanden en zij echt schreeuwde. Faken, het kan, maar toen ze bekomen was en mij vroeg om op mijn rug te gaan liggen en zij ruggelings op mij kwam, mijn vingers nam en deze op haar kutje legde om er zacht op te rijden en meerdere keren na elkaar kwam waardoor het kutvocht er uitliep, wist ik dat Dora echt was gekomen. Achteraf verontschuldigde ze zich, met een blos op de wangen, dat ze niet professioneel was geweest en ze aan mij en niet aan zichzelf moest denken. Ik vond het allemaal wel meer dan ok. Daarna heeft ze mij vrij diep gepijpt met veel afwisseling en vooraleer te neuken, is ze nogmaals op mijn vingers komen rijden met een lachende sorry tot besluit. Uiteindelijk geneukt met haar bovenop waarbij ik lieve kusjes kreeg in de nek en er zelfs nu en dan een korte TZ afkon. Na afloop hebben we nog wat zitten napraten waardoor ik meer dan 30' ben binnen geweest.
Dit is in mijn vrij lange wandelloopbaan veruit de beste ervaring bij een raamdame. Dora is een absolute aanrader. Als je mij vraagt, ga je nog terug, zou ik eigenlijk volmondig ja willen/moeten zeggen. Anderzijds, beter zal het (waarschijnlijk) niet meer worden.
 
Heb toch maar de proef op de som genomen en ben terug naar Dora gegaan. Dame is veel bezet, want het kostte me meer dan een uur om bij haar binnen te geraken. In tegenstelling tot mijn verwachtingen was het nog beter dan de 1ste keer. Ik ga niet ingaan op de details, maar haar vaste bezoekers weten zeker waarover ik het heb.
 
Heb toch maar de proef op de som genomen en ben terug naar Dora gegaan. Dame is veel bezet, want het kostte me meer dan een uur om bij haar binnen te geraken. In tegenstelling tot mijn verwachtingen was het nog beter dan de 1ste keer. Ik ga niet ingaan op de details, maar haar vaste bezoekers weten zeker waarover ik het heb.
Ik weet nog steeds niet waar ze zit….
 
Dat deed Dora inderdaad, maar ik heb haar naambordje al heel lang niet meer zien hangen.
 
bedoel je hiermee dat ze er was zonder naambordje ?
Nee. Ik ken Dora niet zo goed, en durf dus niet te zeggen of ze er wel of niet was. Alleszins heb ik wel eens berichten gelezen dat ze er was op dagen dat ik er ook was, en geen bordje zag hangen of een dame in het raam zag. Als die informatie klopt zou het inderdaad wel betekenen dat ze tegenwoordig zonder naambordje werkt.
 
ja Dora had vroeger een naambordje maar gebruikt dat momenteel niet meer. Ik zou zeggen, als je iemand ziet op VVR 9/4 die voldoet aan haar beschrijving vraag eens of het Dora is
Dag Feckmu , bedankt voor de verduidelijking , ik zal het haar niet hoeven te vragen daar ik weet hoe dora eruitziet.
Ik vroeg me enkel af of ze nog haar naambordje gebruikte want het is al een hele tijd geleden dat ik haar nog zag staan.
 
Dora gebruikt haar naambordje niet meer.
Wanneer je iets van spullen op de stoel ziet liggen is ze aanwezig.
Vandaag was ze er ook niet, werkt soms heel onregelmatig.
 
Weet iemand of ze morgen werkt?
Of kan iemand die haar tel.nr. het anders even vragen.
Had haar graag morgen bezocht, maar wil er weer niet voor niets staan, woon nogal ver van Antwerpen
Albast bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan