Recensie Lora/Doris, Den Haag, Geleenstraat 98 k2 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AmanSR

Vaste klant
220
20/10/22
252
24
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Paar weken geleden deze dame bezocht.

Weinig energie dus wilde alleen een blowjob. Zag er sexy uit met haar bril op gewoon een leuke uitstraling.

Naar binnen een achter haar aan naar boven, toen pas zag ik dat ze een erg lekkere en volle kont had voor haar postuur. Ze is klein van stuk, slank tot normaal figuur en dan zo'n kont?! Ja zag er lekker uit, maar geen vut om haar doggy te nemen en voor een eerste kennismaking is alleen pijpen vaak een leuke manier voor mij.

Sociale meid, spreekt goed Engels, schuwt een praatje pot niet. Op bed plaatsgenomen, bril hield ze op, lul half hard, condoom er omheen en zuigen maar. Was lekker, wat variaties, maar leek vrij snel te willen afronden, aangegeven nog ff door te gaan, deed ze ook, haar kleine maar lekkere bortjes en volle kont gekneed, uiteindelijk heeft ze het met de hand afgemaakt.

Zoals gezegd, leuke en sociale meid, maar toch een licht gevoel van een afwerkster. Wellicht is dit anders als er ook seks is, echter houdt dit (afwerkster gevoel) mij wel tegen voor een uitgebreider bezoek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan