Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goedemorgen, deze middag maar is richting den haag.
Aangezien ik hier niet zo vaak kom, hoop ik van de ervaringsdeskundigen te horen bij welke dames ik mij het beste kan melden 🤔😁.
Bij voorbaat dank.
Dat is wel een heel algemene vraag, misschien dat je kan vertellen wat voor soort type dame je zoekt Latina of Oost Europees en in welke leeftijdscategorie.

Dat is wel een heel algemene vraag, misschien dat je kan vertellen wat voor soort type dame je zoekt Latina of Oost Europees en in welke leeftijdscategorie.
Heb niet echt een type,maar als ik kan kiezen dan toch meer naar de blanke kant.
Misschien slank tot normaal/volslank.
Liefst 1 die pzc doet en haar mag vingeren?
Misschien heb ik toch een type 🤣🤣.
Mag in 1 van de straten zijn,maar ook priveontvangst of privehuis.

Heb niet echt een type,maar als ik kan kiezen dan toch meer naar de blanke kant.
Misschien slank tot normaal/volslank.
Liefst 1 die pzc doet en haar mag vingeren?
Misschien heb ik toch een type 🤣🤣.
Mag in 1 van de straten zijn,maar ook priveontvangst of privehuis.
misschien, gewoon even vrijblijvend een kijkje nemen in de twee ondeugende straatjes,, gezien je smaak, denk ik dat je wat meer van je gading vindt in de Geleenstraat dan in de Doubletstraat.
Ik zal wel van te voren (aan het raam) vragen, of PZC en vingeren tot de mogelijkheden behoren.

Vorige vrijdag en zaterdag dus wel overdag? Of was dat in de avond?

Sabrina nog niet 1x overdag gezien. Voorheen wel vaker maar ze lijkt nu om half 6 te beginnen maar dan staan er altijd al mannen op haar te wachten.
Marco weet er niets van.
Ze zit vandaag weer op k10, maar als Tanja er weer is zal het wel een andere kamer worden.
En @Lekker bezig schreef vanmorgen, dat gisteren op k10 niet Eva was, maar dat is wel Eva.
Klopt als een bus Paulus.
Zowel gisteren als vandaag inderdaad op K10 van passage 110. 100%

Terug
Bovenaan Onderaan