Douchen na seks

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hookers2

Wandelaar
79
08/09/21
104
1
Ik bezoek nu al een tijdje privehuizen. Ik merk dat de dames zich amper wassen na de daad. Het is aankleden en weer zitten in de woonkamer. Wanneer ik klaarkom op het lichaam van de dame, is het een washandje en klaar. Om dit te voorkomen bij mijzelf probeer ik altijd zo vroeg mogelijk en de eerste klant te zijn. Wil er niet aan denken dat ik ergens aan zit te zoenen of likken waar net iemand is klaargekomen. Wat is jullie ervaring?
 
Ik ben van dezelfde strekking: ik wil liefst ook telkens de eerste klant van de dag zijn. Eventueel, als ik de dame al wat ken en weet dat ze zich achteraf of vooraf doucht, is het minder een probleem voor mij.
 
In de huizen waar ik kom douchen de dames altijd voor en na iedere klant. Gegarandeerd!
Dat vind ik dan weer bizar. Behalve dat het rampzalig is voor je huid om je zo vaak te douchen, vraag ik me af wat die dames dan tussen twee afspraken door allemaal uitspoken. Als je je achteraf gedoucht hebt bij de ene klant, dan hoef je je bij de volgende klant toch niet weer vooraf te douchen?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.989
Berichten
739.267
Leden
34.036
Nieuwste lid
Hugniria
Terug
Bovenaan Onderaan