Douchen voor de seks

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Thuis altijd uitgebreid douchen en scheren, en bij de dame nog een x extra in haar zicht bij wastafel wassen wat de dame ook doet. En in de privehuizen waar ik kom zijn ook douches en of zelfs inloopdouches waar je ook met de dame kan douchen als ze dat wil.

Altijd douchen bij een date of privehuis. Als ze meegaan is dat een bonus. Vind ik wel zo prettig, aangezien ik altijd vanuit werk wandel. Je wilt toch niet anders dan tip top fris en fruitig aan een date beginnen. Nog nooit het idee gehad dat dit van de tijd afgaat. Zal vast wel een keer gebeuren.

Altijd douchen bij een date of privehuis. Als ze meegaan is dat een bonus. Vind ik wel zo prettig, aangezien ik altijd vanuit werk wandel. Je wilt toch niet anders dan tip top fris en fruitig aan een date beginnen. Nog nooit het idee gehad dat dit van de tijd afgaat. Zal vast wel een keer gebeuren.
Mijn ervaring is dat het bij privé-ontvangst niet van de tijd af gaat, maar bij een privéhuis of massagesalon wel. Een uur is dus max 50 min seks of massage.

BIj iedere dame verschillend, en bij privehuis ook paar x meegemaakt dat we ff de tijd vergaten en gastvrouw klopt op de deur waarna dus over de tijd gegaan is. En het is nooit bij een dame op de minuut nauwkeurig

Terug
Bovenaan Onderaan