douchen voor en na afloop bij privéhuizen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karmageddon

Stamgast
Supporter
Forumpionier
364
04/07/21
462
21
Ik zit even met de vraag hoe gebruikelijk het is bij privéhuizen en clubs om aan het begin en na afloop van een date ter plekke te douchen (op de kamer)? Ik vind vooral de mogelijkheid om aan het einde te kunnen douchen wel fijn ook al gaat het ten koste van mijn tijd met de dame, in ieder geval als ik een massage met olie heb gehad maar ook als ik nog een flinke terugreis voor de boeg heb.

Tijdens mijn vorige bezoekjes aan een privéhuis was er wel steeds een douche op de kamer aanwezig maar gisteren bij House of Dreams was dit niet het geval. Omdat ik nog een flinke terugreis voor de boeg had, had ik het wel fijn gevonden om nog even snel te kunnen douchen. Omdat ik op een gegeven moment echter al over mijn tijd heen zat heb ik niet meer naar deze mogelijkheid gevraagd. Hebben andere bezoekers van privéhuizen deze voorkeur ook of doet de meerderheid dit thuis, net als douchen vooraf? Behalve het achteraf douchen vind ik de mogelijkheid om aan het begin samen te kunnen douchen met de dame ook wel iets hebben, dus ik denk dat ik een volgende keer maar gewoon vraag om een kamer met douche.
 
Ik vind een kamer met douche wel fijn en eigenlijk vind ik dat het er gewoon bij hoort, zeker bij de wat duurdere huizen (hoi Diane's Secret en Maison Monty).
Al is het dan niet zozeer voor de klant (want een klant die gewend is aan zn eigen stank zal ook niet de 'behoefte' hebben aan een douche), dan wel voor de dame die dan laagdrempelig de klant kan wijzen op de douche.
Ik ben al schoon als ik aan kom (tenminste: daar ga ik voor, soms op een warme dag ga je toch weer zweten) en na de date wil ik alleen graag douchen als ik erg ben gaan zweten of als ik onder de massageolie zit.
Als het een warme dag is, is de aanwezigheid van een douche op de kamer voor mij wel een belangrijke factor in mijn selectie (en een douche mag ook een jacuzzi oid zijn).
 
Voor dat ik ga wandelen neem ik thuis even een douche dat is wel zo fris voor de dame , verder kan het me niet zo veel schelen of er wel of geen douche gelegenheid is een wastafel om mijn leuter te wassen en eventueel wat zweet is wel genoeg voor me
Als de mogelijkheid er is om even samen met de juffrouw van dienst te douchen is dat natuurlijk geweldig maar geen voorwaarde voor mij
Een bed een wastafel en een deur die op slot kan is alles wat ik nodig heb , en een lekker wijf natuurlijk
 
Mijn voorkeur hebben zeker ook kamers met douch.
Maison Monty heeft een douch op de gang, dat vind ik al duidelijk minder.
Voor het geld wat de privéhuisen vragen vind ik een douch op de kamer geen overbodige luxe.
Bij Aziatische massagesalons heb je meestal de douch op de gang, daar heb ik het nog nergens gezien dat er een op de kamer was.
Ik heb geregeld na het uurtje met de dame wel behoefte aan een douch.
 
Vooraf douchen, als ik dan moet plassen ben ik in ieder geval de druk ook kwijt. Ik douche bijna nooit na het neuken, vind het wel lekker om haar de dag er na nog te ruiken aan m'n kleren.
 
Ja, dat laatste heb ik ook wel. Ik hoef ook alleen maar te douchen als ik onder de massageolie zit (en meestal was de date dan niet optimaal, want helaas is mijn ervaring dat masseren vaker wel dan niet vooral het wegmasseren van de tijd is) of als ik heel erg ben gaan zweten. En anders stap ik gewoon 'vies van het neuken' zo weer in mn kloffie :ROFLMAO:.
 
Meestal douche ik thuis vooraf, maar vindt het na afloop wel lekker om in ieder geval mijn jongeheer op te kunnen frissen.
Dus dat kan ook aan een simpele wasbak met zeep en een washandje.
 
Ik zit even met de vraag hoe gebruikelijk het is bij privéhuizen en clubs om aan het begin en na afloop van een date ter plekke te douchen (op de kamer)? Ik vind vooral de mogelijkheid om aan het einde te kunnen douchen wel fijn ook al gaat het ten koste van mijn tijd met de dame, in ieder geval als ik een massage met olie heb gehad maar ook als ik nog een flinke terugreis voor de boeg heb.

Idem. Een douche vooraf is _redelijk_ gebruikelijk , maar uit de reactie van de dames maak ik op dat het bepaald niet standaard is.
In dat geval wassen ze je pik even onder de wastafelkraan .

Tijdens mijn vorige bezoekjes aan een privéhuis was er wel steeds een douche op de kamer aanwezig maar gisteren bij House of Dreams was dit niet het geval. Omdat ik nog een flinke terugreis voor de boeg had, had ik het wel fijn gevonden om nog even snel te kunnen douchen. Omdat ik op een gegeven moment echter al over mijn tijd heen zat heb ik niet meer naar deze mogelijkheid gevraagd. Hebben andere bezoekers van privéhuizen deze voorkeur ook of doet de meerderheid dit thuis, net als douchen vooraf? Behalve het achteraf douchen vind ik de mogelijkheid om aan het begin samen te kunnen douchen met de dame ook wel iets hebben, dus ik denk dat ik een volgende keer maar gewoon vraag om een kamer met douche.

Niet op alle kamers in een privehuis is een douche . Soms is er (alleen) een bad, en betaal je wat meer omdat dat extra luxe is. En soms is het een heel kleine kamer, en is de douche op de gang .
In thaise massagesalons heb ik nog nooit een kamer zonder douche gezien overigens. Vanwege de olie wil eigenlijk iedereen dat wel na afloop, en de dames staan erop dat het ook vooraf gedaan wordt - meestal alleen.

Samen douchen is een prettig begin inderdaad. Overigens, van dames in een privehuis die ik vaak genoeg zag om wat eerlijker mee te zijn - hoorde ik dat ze het liever niet (altijd) vooraf doen . Omdat tien of vijftien keer per dag douchen (5-7 klanten) wel een aanslag is op de huid , dus ze beperken het liever tot alleen na afloop , en vooraf een washandje . En natuurlijk na afloop allerlei hydraterende cremes smeren.
Eigenlijk logisch, en ik geef daarom een heel open keus met nadruk dat het niet erg is als ze niet meedouched vooraf. Inderdaad krijg je dan wel 'dank je wel, voor mijn huid wil ik liever niet zo vaak douchen en neem ik nu de wastafel'. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant sta je minder lekker als je weet ze het misschien vervelend vindt wat ze heeft al tig keer gedouched vandaag.

Vooraf douchen op de kamer (of iig in het huis) door mij heeft als voordeel dat en ik, en de dame zeker weten dat ik fris begin, Afhankelijk van reisduur, seizoen en soort vervoer (kwartiertje stevig doorlopen vanaf parkeer/metro/?) kom je soms minder fris aan dan je vertrok.
En merkbaar gebrek aan hygiene maakt echt geen goede date - dat werkt twee kanten op.
En de "natuurlijk heb ik thuis gedouched schatje" smoes kent ze wel ...
 
Ik douche me thuis en zweet niet snel, dus ik heb eigenlijk nooit behoefte aan vooraf douchen. Ik doe het wel als de dame erom vraagt, maar voor mij is het voldoende als er een wastafel aanwezig is om down-under nog een beurt te geven – het is leuk als de dame daarmee helpt en het onderdeel maakt van het voorspel. Achteraf douchen hoeft van mij ook alleen als er olie in het spel is geweest.

Het idee van samen douchen vind ik op zich wel opwindend, maar de praktijk is anders. Allereerst is er het feit dat, zoals @gm_b terecht opmerkt, het voor de dames en hun huid bepaald niet plezierig is om met iedere gast te moeten douchen (en zeker niet voor én na). Voor mij is een andere reden dat ik ondraaglijke jeuk krijg van warm of heet douchen, en ik dus altijd een koude douche neem. De meeste dames zitten daar volgens mij niet op te wachten ?, dus ik voel me dan verplicht een warme douche te nemen, waar ik dan later op de dag de gevolgen van ondervind. Dus nee, liever niet.

Bij House of Dreams zijn volgens mij maar twee kamers zonder jacuzzi of douche, dus ik zou er inderdaad de volgende keer gewoon om vragen. Dat moet geen enkel probleem zijn.
 
@gm_b Dank voor je uitgebreide antwoord en inzichten. De link tussen niet vooraf samen willen douchen en de aanslag op de huid van de dames van veel douchen had ik nog niet gelegd. De keren dat een dame dit wil wel doen met mij zal ik hierdoor mogelijk extra gaan waarderen.

Bij nagenoeg alle erotische massagesalons die ik heb bezocht (en dat zijn er veel) ben ik ook gewend dat er een werkende douche is op de kamer zelf, dus @Tepellover heeft dan wel salons bezocht die de uitzondering hierop vormen.
 
Bij nagenoeg alle erotische massagesalons die ik heb bezocht (en dat zijn er veel) ben ik ook gewend dat er een werkende douche is op de kamer zelf, dus @Tepellover heeft dan wel salons bezocht die de uitzondering hierop vormen.
@Tepellover schreef over "Aziatische massagesalons".
Bij Chinese salons is een douche op de kamer zelden aanwezig, en niet eens altijd in de zaak . Mogelijk doelde hij daarop .
Ook bij normale Thaise salons (zonder seksvergunning) is een douche lang niet altijd aawezig.

Alleen bij de salons met seksvergunning heb ik altijd douches gezien op de kamers.
 
Voor zoiets hebbe ze toch een douchemuts uitgevonde of hoe heet dat. Zelf in ieder geval nooit iets over gehoord bij dame. Wel goed je voete wasse vooraf misschien helpt dat ook.
 
Heel vaak willen de dames ook niet douchen met je vanwege hun haar, wat ik ook goed begrijp.

Het klopt dat dames met lang haar daar best wat werk aan hebben qua onderhoud, en dat niet telkens nat willen laten worden.

Maar dat is oplosbaar (en dat weten ze zelf prima, want zulk haar wassen doen ze minder vaak dan de rest van het lichaam , ook buiten de seksbranche) - een aziatische dame (met heel mooi lang haar) wikkelde het haar in een handdoek en knoopte die op/om haar hoofd. Ze was er heel handig in - logisch met een leven lang aan lang haar. En ze gaat natuurlijk niet met haar hoofd in de douche straal staan.
Gewoon een douchemuts (en wat haarspelden, of zo'n maxi knijper om het haar eronder vast het houden) kan ook.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan