Dreiging onschadelijk gemaakt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is sowieso de enige manier om nog een beetje hebbelijk YT te kunnen gebruiken. Via de browser en met ad-blocker. De app op mijn telefoon gebruik ik niet eens meer.
Tipje: overweeg youtube premium als je YT veel gebruikt.
Kost 11.99 per maand.
Dat is maar 40 cent per dag om volledig van alle reclame verlost te zijn.
Eerste twee maanden zijn gratis.
Ik kijk geen normale tv, alleen YT en streamen.
Eindelijk een reclame vrij leven, een verademing.
Ik werd er echt knettergek van.
 
Ik pak het op een andere manier aan, als het specifiek om YT gaat; via de zoekmachine (Bing) klop ik de zoekterm(en) in en daarna video's. Op die manier heb je de mogelijkheid om eventueel een samenvatting te kijken, of het hele filmpje, zonder reclame.
Dat is tenminste van toepassing op het grootste aanbod, een enkele moet je aanklikken en dan wordt je wel doorgestuurd naar YT, maar aangezien er van bijna alles meer dan één filmpje te vinden is, valt dat doorsturen wel te vermijden,
 
De Windows Defender is heel veel beter dan hij vroeger was. Onder Windows heb je eigenlijk geen los anti virus programma meer nodig.

Windows defender werkt primair aan de hand van hashes of handtekeningen. Het is een goed alternatief als het gratis moet zijn maar het weegt niet op tegen betaalde antivirus wat wel actief meeloert op activiteit van een verdacht programma.

Jaren gebruikte ik Trend micro - vooral het hypersensitive ding was ideaal. M'n PC was zo dichtgetimmerd als het maar kon.

Ik raadt iedere gebruiker ook Ublock te installeren als browser extensie. Het is een adblocker en in tegenstelling tot adblock verkoopt het niet je gegevens of wordt ook niet betaald door google om "acceptabele ads" door te laten.

Aanvullend voor je telefoon (Apple/Andriod) Adguard - het is ff spelen ermee maar je kunt zo zorgeloos en zonder irritaties reclamevrij surfen.

En als klap op de vuurpijl voor iedere W10/W11 gebruiker: https://www.oo-software.com/en/shutup10

Hiermee kan je dingen zoals telemetry uitschakelen. Wat betreft gebruik van VPN's - ik heb daar ooit wat over geschreven: https://www.vanderlindemedia.nl/artikels/is-een-vpn-wel-zo-veilig/

Ik leef al met het idee dat iedere vorm van communicatie feitelijk meegelezen kan worden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan