Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jammer, hun reviews spraken mij erg aan. Lastige is dat zulke chicas niet te vinden zijn in Nederland. Als je namen of tips hebt hoor ik dat graag.
sorry, zuid amerikaanse chicas zijn niet echt mijn ding, ik ben meer van de matroesjka's uit balkania
ik denk dat als je chicas zoekt dat je beter naar den haag of antwerpen kunt gaan
daar zul je wel nog genoeg chicas hebben die achter het raam staan
 
sorry, zuid amerikaanse chicas zijn niet echt mijn ding, ik ben meer van de matroesjka's uit balkania
ik denk dat als je chicas zoekt dat je beter naar den haag of antwerpen kunt gaan
daar zul je wel nog genoeg chicas hebben die achter het raam staan
Ja, Den Haag is mijn vaste plek inmiddels. Maar dames zoals Kim of Wanda met erg grote curves, flinke siliconen vind je ook niet in Den Haag helaas. Zijn echt schaars jammer genoeg, vandaar dat ik ook zo geinteesseerd was.
 
Ja, Den Haag is mijn vaste plek inmiddels. Maar dames zoals Kim of Wanda met erg grote curves, flinke siliconen vind je ook niet in Den Haag helaas. Zijn echt schaars jammer genoeg, vandaar dat ik ook zo geinteesseerd was.
ik raad je dan echt aan om naar antwerpen te gaan op vrijdag of zaterdag avond, daar vind je wel dit soort type chicas met een dikke ronde skippybal kont, smalle taille met een dikke C/D/E of F cup er boven, daar in antwerpen heb ik zulke type chicas wel achter de ramen gezien in de nachtshift
 
Laatst bewerkt:
kom je bij de Juliusweberstrasse uit, die duitse polizei is sowieso niet zo heel erg snugger
Op dit moment niet zo handig, je hebt daar betaald parkeren. De grote P voor Sexpalace, en de Vulkanstrasse met P 26 en P17/19 zijn onbereikbaar omdat de Charlottenstr. voor de groene toren in beide richtingen afgesloten is.

Ik vraag me af of het wel zo snugger is om op een openbaar forum mogelijkheden aan te bieden om Polizei te omzeilen...

Toe maar: Er zijn zeker meer mogelijkheden om een andere route te vinden.
Rijd je op de A40 vanaf Venlo, met een andere weg-keuze de andere Rijnbrug nemen, de "Brücke der Solidarität" (!). Neem afslag Rheinhausen, de L237, en ach, volg even google-maps, rijd de route een keer, en je ziet zelf hoe snel en simpel het is. Je komt dan uit zuidwestelijke richting bij de Vulkanstrasse uit.
Kom je vanaf de A3, vanaf Arnhem dus, sla af naar de A40, en meteen de A59 op, afslag "Zentrum" (meteen na de tunnel bij het Hbf), en je rijd in noordwestelijke richting naar de Marientorstrasse, zodat je de Vulkan via de andere zijde van het plantsoen kan inslaan. Vergeet even niet vriendelijk naar de Polizei te grijnzen, die zien je met spijt in hun ogen passeren.
Als je persé over de Plessingstrasse aan wil komen rijden, is er nog een mogelijkheid. Alleeen voor de slimmerikken onder de lezers: Zie Google Maps!
 
En dan wel wat meer dan voorheen, de meeste dames vragen 50 euro, voor Corona was de standaard nog 30 euro. Aanbod is momenteel gewoon slecht, ik ben vorige week nog geweest maar kon geen geschikte dame vinden. Heel storend vind ik ook die entree van 2 euro bij Eros26. Als het nou vol zat met mooie dames, zoals voorheen, dan was het geen probleem. Maar toen ik er was zat er een handjevol en de ene nog lelijker dan de ander. Het voelt voor mij erg benauwend daar, even eruit en weer terug is er niet meer bij. Dus je bent haast verplicht om er een tijdje te blijven hangen wil je je niet blauw betalen aan entreekosten. Waardeloos!
Ik kom er niet meer.
 
Ik was er vorige week overdag (rond 16.00 uur) en aanbod zeer matig tot slecht. Geen bezoekje afgelegd. Ik vind het niet meer de moeite waard om naar toe te gaan en het entreegeld voor Eros26 is een erg hinderlijke factor. Niet voor die 2 euro, maar vanwege het slechte aanbod en het niet vrijelijk in en uit kunnen lopen zonder telkens weer toegang te moeten betalen. Ze bekijken het maar daar in Duisburg, het draait zonder mij ook wel door….totdat het helemaal kapot is.
 
Ik was er vorige week overdag (rond 16.00 uur) en aanbod zeer matig tot slecht. Geen bezoekje afgelegd. Ik vind het niet meer de moeite waard om naar toe te gaan en het entreegeld voor Eros26 is een erg hinderlijke factor. Niet voor die 2 euro, maar vanwege het slechte aanbod en het niet vrijelijk in en uit kunnen lopen zonder telkens weer toegang te moeten betalen. Ze bekijken het maar daar in Duisburg, het draait zonder mij ook wel door….totdat het helemaal kapot is.
Ik verdom het ook om entree te betalen
 
Ik was er vorige week overdag (rond 16.00 uur) en aanbod zeer matig tot slecht. Geen bezoekje afgelegd. Ik vind het niet meer de moeite waard om naar toe te gaan en het entreegeld voor Eros26 is een erg hinderlijke factor. Niet voor die 2 euro, maar vanwege het slechte aanbod en het niet vrijelijk in en uit kunnen lopen zonder telkens weer toegang te moeten betalen. Ze bekijken het maar daar in Duisburg, het draait zonder mij ook wel door….totdat het helemaal kapot is.
Niet alleen Duisburg is niets meer, nergens in Duitsland vind je nog fatsoenlijke dames.
Kom maar eens naar Oberhausen of Bochum. Daar is het nog 10 keer slechter dan in Duisburg.
Je vind er louter nog oude lelijke zigeuners die tegen torenhoge prijzen alleen maar waardeloze service kunnen geven.
Ook in de zo bejubelde saunaclubs is niets meer te doen. Waar voorheen op een zaterdag tientallen dames actief waren vind je er nu nog een stuk of 5/6.
Oorzaken:
1. de nieuwe krankzinnige prostitutiewetten die in 2017 in Duitsland zijn ingevoerd
2. de super overdreven Duitse corona politiek (zelfs nu zijn mondmaskers nog gewoon verplicht daar in het ov en er volgen weer nieuwe corona restricties dit najaar, in de rest van Europa praat men niet eens meer over corona)

Helaas lijken een groot aantal wandelaars die voorheen de deuren plat liepen in Duitsland te zijn verblind door hun Duitsland "liefde" (ze lijken wel te zijn geïndoctrineerd) en zien verder geen alternatieven en blijven maar hopen op betere tijden in Duitsland. Ik kan ze vertellen, die tijden komen er niet want onmogelijk door de nieuwe wetgeving daar.
Daarbij zijn er meer dan genoeg alternatieven. Kijk maar eens rond in ons eigen land. Amsterdam, Den Haag, Alkmaar.....de ramen zitten er vol met super mooie dames die ook nog eens top service leveren tegen redelijke prijzen.
Dan heb ik het nog niet gehad over de top der top van de redlights, het SKW in Antwerpen.
Maar ja, als je alleen maar naar Duitsland blijft gaan en daar langs lege ramen blijft lopen mis je dat dus allemaal.
 
Helaas moet ik als een trouwe Duisburg wandelaar toegeven dat ik lang niet meer in Duisburg kom....het loont voor mij niet meer om naar Duitsland te gaan en hierboven zijn al redenen genoemd. Van 30€ naar 50€ heeft het drempel verhoogd. Om een meid voor t eerst te proberen was 30€ ,bij een te mijden meid, verlies wel te voorzien. Daarna betaald ik als vaste klant sowieso 50€. Intree van 2€ is niet veel maar wel belemmerend bij bezet van je favoriete meid...nou ik heb geen zin om in zo'n hal te blijven wachten ik loop liefst verder om misschien iets nieuws te ontdekken, maar ook dat is minder geworden. Al met al heb ik Antwerpen ontdekt ik moet zeggen ik keek mijn ogen uit en ben nog voor 50€ bijna niet teleurgesteld, heel apart dit. Ieder voor zich maar ik ben hard leers, toch heb ik Duisburg en Alkmaar moeten laten vallen wegens prijs en (service)aanbod.....deze plaatsen waren juist interessant vanwege instap prijs.

Maken jullie 50€ van de instapprijs dan kom je als wandelgebied in concurrentie met andere wandelgebieden en dan kan voor mij Alkmaar en Duisburg niets meer betekenen.

Als ik naar Duisburg ga dan is dat omdat ik toevallig voor iets anders in de buurt zou zijn...langer dan 30min om rijden ? Dan ik niet meer naar das vulkan.
 
Wat ik niet snap is dat er nog steeds hele hordes wandelaars naar Duitsland blijven komen. En dan ter plekke zitten klagen met tranen in hun ogen dat het aanbod 0,0 is en dat ze voor niets zijn gekomen. Zelf mee gemaakt als je met andere Nederlandse wandelaars ter plekke in contact komt. Vooral in de saunaclubs. Sommige wandelaars schrijven op de fora de mooiste uit de duim gezogen verhaaltjes maar als je dan persoonlijk met die schrijvers in contact komt geven ze plotseling wel toe dat het allemaal niets meer is. Waarschijnlijk zijn zij bang om negatief te schrijven over bepaalde zaken en daardoor uit de gratie te raken in de forumwereld?
Lijkt wel alsof sommigen helemaal vastgeroest zitten daar in hun vaste wandelpatroontje in Duitsland. Een soort autisme?
Voor mij persoonlijk, als ik zie dat het ergens niets meer is en ook niet meer wat gaat worden ga ik kijken naar andere alternatieven want ik wil wel plezier blijven houden in deze hobby.
En alternatieven? Die zijn er gelukkig genoeg dichtbij in ons eigen landje(y).
 
Niet alleen Duisburg is niets meer, nergens in Duitsland vind je nog fatsoenlijke dames.
Kom maar eens naar Oberhausen of Bochum. Daar is het nog 10 keer slechter dan in Duisburg.
Je vind er louter nog oude lelijke zigeuners die tegen torenhoge prijzen alleen maar waardeloze service kunnen geven.
Ook in de zo bejubelde saunaclubs is niets meer te doen. Waar voorheen op een zaterdag tientallen dames actief waren vind je er nu nog een stuk of 5/6.
Oorzaken:
1. de nieuwe krankzinnige prostitutiewetten die in 2017 in Duitsland zijn ingevoerd
2. de super overdreven Duitse corona politiek (zelfs nu zijn mondmaskers nog gewoon verplicht daar in het ov en er volgen weer nieuwe corona restricties dit najaar, in de rest van Europa praat men niet eens meer over corona)

Helaas lijken een groot aantal wandelaars die voorheen de deuren plat liepen in Duitsland te zijn verblind door hun Duitsland "liefde" (ze lijken wel te zijn geïndoctrineerd) en zien verder geen alternatieven en blijven maar hopen op betere tijden in Duitsland. Ik kan ze vertellen, die tijden komen er niet want onmogelijk door de nieuwe wetgeving daar.
Daarbij zijn er meer dan genoeg alternatieven. Kijk maar eens rond in ons eigen land. Amsterdam, Den Haag, Alkmaar.....de ramen zitten er vol met super mooie dames die ook nog eens top service leveren tegen redelijke prijzen.
Dan heb ik het nog niet gehad over de top der top van de redlights, het SKW in Antwerpen.
Maar ja, als je alleen maar naar Duitsland blijft gaan en daar langs lege ramen blijft lopen mis je dat dus allemaal.
Heeft iemand weer uit de pot gesnuufd...als je al Amsterdam noemt en top service tegen redelijke prijzen. Kan ik je bericht al niet meer serieus nemen...
Diezelfde negatieve berichten kun je hier ook lezen over Arnhem...den Haag of Amsterdam tis gewoon overal slap
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand weer uit de pot gesnuufd...als je al Amsterdam noemt en top service tegen redelijke prijzen. Kan ik je bericht al niet meer serieus nemen...
Diezelfde negatieve berichten kun je hier ook lezen over Arnhem...den Haag of Amsterdam tis gewoon overal slap
Afgelopen maandagavond, de Wallen alle vensters bezet. Ruysdaelkade alle vensters bezet.
En lees de recensies op dit forum over de dames in Amsterdam dan zal je zien dat die best erg positief zijn.
Ga maar eens in Duisburg kijken of in een Bochum op vrijdag of zaterdagavond. Daar is dan nog geen eens 10% van alle ramen bezet.
Dat kun je trouwens ook op dit forum lezen dat de bezetting er super slecht is. Zie de berichten hierboven.
En dan hebben we het nog niet over een Oberhausen of Essen want daar tref je op een zaterdagavond nog geen 5 dames meer aan.
En over de optische kwaliteit van die dames ga ik het niet eens hebben. Die is namelijk triester dan triest.
En voor wie mij niet gelooft, ga er zelf maar eens kijken dan zal je zien dat ik geen onzin zit te vertellen.
 
Ja het is super triest in Duitsland. Ik had ik juli besloten om niet meer naar duisburg / oberhausen te gaan. Straat van oberhausen heeft totaal geen sfeer meer en laufhaus ook niet. Die paar dames die troosteloos voor zich uit staren schiet ook niet op. Duisburg zowat hetzelfde liedje. Antwerpen is voor mij 40 min verder maar dat heb ik ervoor over. Vooral nu het weer langzamerhand wat vroeger donkerder wordt maakt het nog cooler in Antwerpen. Voeg er ook nog een keer Brussel aan toe.
 
Afgelopen maandagavond, de Wallen alle vensters bezet. Ruysdaelkade alle vensters bezet.
En lees de recensies op dit forum over de dames in Amsterdam dan zal je zien dat die best erg positief zijn.
Ga maar eens in Duisburg kijken of in een Bochum op vrijdag of zaterdagavond. Daar is dan nog geen eens 10% van alle ramen bezet.
Dat kun je trouwens ook op dit forum lezen dat de bezetting er super slecht is. Zie de berichten hierboven.
En dan hebben we het nog niet over een Oberhausen of Essen want daar tref je op een zaterdagavond nog geen 5 dames meer aan.
En over de optische kwaliteit van die dames ga ik het niet eens hebben. Die is namelijk triester dan triest.
En voor wie mij niet gelooft, ga er zelf maar eens kijken dan zal je zien dat ik geen onzin zit te vertellen.
Hier recent uit Amsterdam forum...buiten dat je er als "vreemdeling" gewoon afgezet wordt
..tis en blijft een toerist trap...

Het was 10 jaar geleden dat ik de wallen nog eens heb bezocht, ik heb zowat 15 jaar lang maandelijks deze bozocht 10 jaar geleden. Wat een tegenvaller is het geworden, een paar dagen getest dag en nacht….. misschien nog 10% van 10 jaar geleden, zotte prijzen worden gevraagd te starten aan 100 euro voor 2 keer niks! Ik zag ook geen klanten ergens binnen stappen hier en daar wat navraag. Je zat voor half uurtje standaard behandeling al snel op 200 euro. Normaal dat daar niks beweegt. Niettegenstaande loopt antwerpen ook langzaam leeg en de prijzen in antwerpen nog acceptabel zijn. Ik hoor op beide plekken veel concurrentie uit prive ontvangst. Een reisje Amsterdam kan je met deze info uitsparen!
 
Hier recent uit Amsterdam forum...buiten dat je er als "vreemdeling" gewoon afgezet wordt
..tis en blijft een toerist trap...
Hmmm....

Hier recent uit het Amsterdam forum:

Vanavond Roemeense Kim bezocht op de Oudezijds Voorburgwal.Ze is sinds t weekend weer in Amsterdam.Buttlift is zeer geslaagd en met haar boobjob, piercings en tattoos is t plaatje compleet. Voor een uurtje geboekt met extra,250€ betaald en direkt aan de bak.Ze nam alle tijd en deed lekker mee.Geeindigd in doggy op haar nieuwe kont is bovendien haar favoriete standje.Lekker knallen op volle snelheid echt genoten.Kost wat maar dan heb je wat...top!

Wat een lulkoek lees ik hier over prijzen. Ik ben een aantal keer geweest en er zijn mij vier prijzen geboden: 40voor20min p+n, 50 zelfde, 60 zelfde + poppersgebruik, 100 bij een trans terwijl ik een vrouwelijke toeschouwer had die mij wel wou bekijken terwijl ik iemand neukte. Die toeristische prijzen heb ik niet gehoord. Groetjes vanuit Oranjedorp
De Wallen is geen toerist trap. Dat willen helaas veel wandelaars op de fora ons wijsmaken omdat ze er zelf niets van hun gading kunnen vinden. Je moet niet vergeten dat velen, waaronder een bepaald lid hier op dit forum, op zoek zijn naar dubieuze diensten zoals neuken zonder condoom, poep/plas seks etc. Dat ga je dus op de Wallen bij die modelletjes daar niet vinden en dus schrijven ze de Wallen dan maar de grond in.
Vooral als je er regelmatig komt, zoals ik, dan gaan ze je kennen en laten ze het wel uit hun domme bol om je te belazeren. Vooral als ze weten dat je hun diensten beschrijft op fora. Eén keer een Nederlander oplichten kan voor hun betekenen dat het einde oefening is in een bepaald redlight. Want na een paar keer een behoorlijk slechte recensie op de fora hebben ze gewoon geen klanten meer. En ze moeten het van de vaste Nederlandse klanten hebben. Die toeristen geven namelijk geen cent uit bij de dvp, die zuipen zich liever vol met bier voor dat geld.
 
Op andere fora zijn ze trouwens opvallend veel positiever over Amsterdam:

Ik was er gisteren. Er zit momenteel heel veel lekkers.
En gewoon uitproberen. Ik was gisteren bij Nederlandse Tamara in de Molensteeg. Zij gaf aan van oorsprong uit Venezuela te komen maar is opgegroeid in Nederland.
Wat een lekker ding en wat een top service!
Wat Buckie schrijft is gewoon absoluut niet waar. Ik heb daar al veel dames bezocht en bijna allemaal was het gewoon top.
Dat er veel buitenlandse toeristen rond lopen die mij bij een dame naar binnen zien gaan deert mij niet. Ze kennen mij toch niet persoonlijk.
https://www.citygirl.nl/node/25676?p=57989#post57989
 
Misschien als je er inderdaad vaker komt dat ze die afzet praktijken wel achterwegen laten. Was er vorig jaar en afgezien van het zeer magere aanbod..(oftewel geen...)..ook vies afgezet door zo een mokkel. Eerste vraag als je binnenkomt Tourist? 50 euro overhandigen...steeds proberen te upsellen...niks mag...aanraken nope...er met alle mogelijkheid voor zorgen dat je geen stijve krijgt of houdt. En je snel proberen naar buiten werken.
Je kunt weleens een slechte ervaring hebben maar Amsterdam staat er gewoon bekend om....
 
Misschien als je er inderdaad vaker komt dat ze die afzet praktijken wel achterwegen laten. Was er vorig jaar en afgezien van het zeer magere aanbod..(oftewel geen...)..ook vies afgezet door zo een mokkel. Eerste vraag als je binnenkomt Tourist? 50 euro overhandigen...steeds proberen te upsellen...niks mag...aanraken nope...er met alle mogelijkheid voor zorgen dat je geen stijve krijgt of houdt. En je snel proberen naar buiten werken.
Je kunt weleens een slechte ervaring hebben maar Amsterdam staat er gewoon bekend om....
Dit soort ervaringen heb ik dus totaal niet in Amsterdam.
Ik denk dat het er ook aan ligt hoe je jezelf opstelt. Als je daar half lazarus over de Wallen waggelt, ja, dan ben je een makkelijke prooi voor de dames. En geef ze eens ongelijk!
In Duisburg waar dit topic over gaat kunnen/konden ze er ook wel wat van.
In Eros bijvoorbeeld zat jarenlang zo'n Duitse blonde in kamer 107 die niets anders deed dan klanten voor honderden euro's op te lichten.
En zo zijn er nog wel meer voorbeelden te noemen in Duisburg. Als je de Duitse fora er op na leest is het daar momenteel een waar mijnenveld, vooral Eros, en zijn er veel oplichtsters actief.
Het is dus maar net waar je binnen stapt.
Maar dat Amsterdam qua service slechter zou zijn dan Duisburg, daar is nergens een bewijs voor te vinden en is pure stemmingmakerij van een paar gefrustreerde wandelaars op vooral Duits georiënteerde fora.
 
Terug
Bovenaan Onderaan