Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vergeleken met de rest van de raambuurten is het SKW inderdaad anno 2022 het allerbeste. Ik kom nagenoeg niet meer in de NL raambuurten, heel af en toe Den Haag maar dat is eigenlijk ook niet veel meer.
Alleen het SKW vind ik nog de reis waard, hoewel het ook daar beetje bij beetje achteruit gaat. Maar ik kom er nog steeds graag en hoop dat het nog een tijdje duurt voordat het ook daar niet meer de moeite waard is. Want 1 ding is zeker: ooit zal ook het SKW niet aan het verval kunnen ontsnappen.
 
Vergeleken met de rest van de raambuurten is het SKW inderdaad anno 2022 het allerbeste. Ik kom nagenoeg niet meer in de NL raambuurten, heel af en toe Den Haag maar dat is eigenlijk ook niet veel meer.
Alleen het SKW vind ik nog de reis waard, hoewel het ook daar beetje bij beetje achteruit gaat. Maar ik kom er nog steeds graag en hoop dat het nog een tijdje duurt voordat het ook daar niet meer de moeite waard is. Want 1 ding is zeker: ooit zal ook het SKW niet aan het verval kunnen ontsnappen.
Wat is swk?
 
Waar je ook naar toe gaat, ieder heeft een ander financieel plaatje. Antwerpen ligt voor mij ongunstig qua afstand/tijdsbestek. Den Haag wil ik niet gezien worden, en is voor mij niet praktisch. Amsterdam ben ik wel klaar mee.
Duisburg is voor mij te overzien. Reistijd enkeltje 5 kwartier, retour brandstofkosten 35 euro, uitstekende warme maaltijd in de stad maximaal 20 euro, dame(s), al gelang naar behoefte en wensen, tussen de 50 en 150 euro.

Duisburg biedt voor mij genoeg keuze. Gisteren viel het me op dat Sexxxpalace een stuk beter bezet is. Voor de liefhebbers: meerdere petite meisjes/dametjes, ik ben zelfs, tegen mijn gewoonte in, eens de derde verdieping opgelopen, daar waren drie transen aanwezig. Algemene bezetting over de onderste verdiepingen verbaasde me, er was veel aanbod. Kwaliteit is verschillend, maar ga op je eigen waarneming en wensen af.

Er wordt wel gemopperd over het algemene aanbod/bezetting, maar calculeer wel in dat uit iedere geparkeerde auto er minstens één wandelaar door de huizen loopt, of op een kamer bezig is. De dame is dan bezet. Eros 26 heeft trouwens exact 72 kamers, dus als er 15 a 20 dames geteld worden, is de bezetting naar alle waarschijnlijkheid , hoger.

Gisteren was aan het begin van de avond, zo rond half negen, zelfs het achterhuis 17/19 weer goed bezet (nee, geen Kim, wel Wanda). 11/13/15 werd met verlangen naar mij gekeken, ze willen graag ontvangen (lees: inkomsten). Dit geldt trouwens ook voor Eros 26. Haus 21, 23, 25, 27/50 kan beter.

Ik zag voor het eerst dat de voordeur geopend werd van Haus 65. Een sleuteldrager opende de deur voor drie nieuwe, nieuwsgierige meiden. Officiële rondleiding? Er lopen regelmatig mannen naar de voordeur in de hoop dat deze open is, misschien gaat dat moment dichterbij komen...

Het aanbod hangt altijd af van de dag en het tijdstip dat je er bent. Dat is voor iedereen verschillend. In het weekend is er meer aanbod, en meer bezoekers. Ik zie over het algemeen veel Nederlandse kentekens, maar er zijn slechts weinigen die op dit forum hun ervaringen delen. Ik zal zeggen, dat ik over het algemeen voldaan en tevreden nagenietend de terugreis maak.
 
Zondag 02-10-22 eens gaan kijken naar het nieuwe laufhaus V65 en ja hoor het is echt magnifique ,prachtige inkom en bar en veel ruimte en nog eens 5 verdiepingen er boven op met trappen en liften zoals een winkelcentrum,de verwachtingen zijn hoog;er zijn nog maar 2 verdiepingen in gebruik met een 10 tal dames maar wel allemaal nieuwe gezichten,hopelijk geraakt het snel vol met mooie dames en kunnen we onze hobby met nog meer plezier beleven;inkom was nog niet geactiveerd
 
Betalen? Hou je kleingeld maar klaar voor de parkeermeter. De grote P voor Sexxxxpalace is nu met hekken afgesloten. Op drukke tijden zul je ergens anders een plekje voor je auto moeten zoeken...
 
Ben nu in eros 26, de enige die 2 euro entree vroeg. Begrijp al die klachten over aanbod niet, nagenoeg iedere kamer in eros 26, maar ook 17-19 is bezet. Deel vraagt 50 maar hoorde ook 30 voorbij komen. Was er al zeker 2 jaar niet meer geweest, niet veel veranderd. 17-19 en 26 nog steeds de mooiste meiden. Ook V65 helemaal nieuw had op iedere verdieping eenpaar staan, wel mooi pand. Ik vermaak me prima 😅
 
Exact mijn ervaring gisteren. Was er van 16u tot 20 u en volop aanbod. Dit was zeker de beste bezetting sinds het begin van het Corona circus. De zaken gaan dus er zeker terug op vooruit hier. Ik ben dat gezeik over een slechte bezetting ook meer dan beu. Blijkbaar gaan een paar negativisten steeds op het verkeerde moment om toch maar iets negatiefs over Duisburg te kunnen schrijven. Misschien een tip: Zondags na de ochtendmis is de bezetting inderdaad heel slecht ;-) . Het nieuwe V65 laufhaus was wel nog maar magertjes bezet (een 5-tal dames) maar maakt wel indruk. De huizen 11-13, 17-19 , 26, en Sexpalace waren echt goed bezet en keuze volop. De meesten hanteren nog 30 Euro instaptarief, maar inderdaad, ook al enkelen die beginnen bij 50€. Ik zou zeggen, minder zeiken en meer wandelen, dan komen er vanzelf meer dames op af...
 
Was er gisteren ook ,waren veel dames aanwezig en keus genoeg,je hebt nog altijd toppertjes voor 30€ instap en sommige vragen meer...,ik kom speciaal naar duisburg omdat ik het beter en gezelliger vind dan in België,heb het min of meer allemaal gezien daar
 
Het huidige parkeerprobleem is inmiddels ook bekend bij het Ordnungsamt en die schijnen volgens schrijven op een duits forum nu extra te controleren:

Warnung: Gestern um ca. 15h zwei Mitarbeiter von Ordnungsamt verteilen den Strafzettel von 25€ für alle parkenden Fahrzeuge direkt vor dem Sex Palast und die falsch geparkten Fahrzeuge in der umliegenden Straßen!!!!!
Und kassieren 50 Euro für das sogenannte Wildpinkeln. Ich hab auch schon 50E gezahlt an die Pinkelpolizei! 2 Männer und eine Frau standen abends plötzlich hinter mir. Ich hab sie vorher nicht gesehen. Der Parkplatz war rel. voll und da habe ich auch echt nicht mit gerechnet!
 
als ze nu gewoon een paar pisbakken neerzetten hoeven wij wandelaars ook niet wild te plassen.. echt ik snap nooit waarom dit niet gewoon geregeld is. Zoveel mannen, en dan nergens je plasje kwijt kunnen.
 
Haus 26 heeft bezoekers toilet, ook netjes schoon normaliter.
Ook haus 17-19 heeft een toilet, maar die behoorlijk ranzig.
Wel zorgen dat je € 1 en € 2 muntstukken op zak hebt.
 
Het huidige parkeerprobleem is inmiddels ook bekend bij het Ordnungsamt en die schijnen volgens schrijven op een duits forum nu extra te controleren:

Warnung: Gestern um ca. 15h zwei Mitarbeiter von Ordnungsamt verteilen den Strafzettel von 25€ für alle parkenden Fahrzeuge direkt vor dem Sex Palast und die falsch geparkten Fahrzeuge in der umliegenden Straßen!!!!!
Und kassieren 50 Euro für das sogenannte Wildpinkeln. Ich hab auch schon 50E gezahlt an die Pinkelpolizei! 2 Männer und eine Frau standen abends plötzlich hinter mir. Ich hab sie vorher nicht gesehen. Der Parkplatz war rel. voll und da habe ich auch echt nicht mit gerechnet!

25€ haha, dat zijn nog eens mooie boetes
 
Terug
Bovenaan Onderaan