Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
wat is te laat volgens jou ?? eros26 is namelijk tot 7 uur sochtends geopened in het weekend
Ik bedoel met de kerstdagen. Ik was er rond 21.00 wat mij al een goede tijd leek tot 23.30.

Normaal was het drukker, maar nu viel het voor mij tegen. Ik denk door de kerstdagen. Die info wilde ik even delen.

Ik wil absoluut niet zeggen dat duisburg niks (meer) is
 
Heeft iemand nog Elena gezien als je Eros 26 binnenkwam meteen eerste kamer links
Die kon je lekker anaal nemen voor mooie prijs. Ben paar x geweest op maandag maar toen was de deur steeds dicht ook na het kloppen vroeger deed ze altijd even open
 
Goedemorgen heren,
Ik wil vandaag gaan. Of is de bezetting zo erg laag? Of iemand andere tips ik woon in hilversum. Wil vandaag max 2 uur rijden. Ik ben opzoek naar waar ik wel een paar uur kan vertoeven.
 
Knakworst, rond deze periode is het altijd wel rustig..
Als ik jouw was zou ik over een maandje gaan zijn de vrouwen weer terug.
Genoeg keus in Duisburg of probeer eens een club daar in de omgeving is ook de moeite waard.😜😜
 
Nou toch gegaan afgelopen donderdag. Overdag geen kip in de avond 30% gevuld. Toen 3 heerlijke dames geknalt. Nu moet me knakworst weer even bij komen…
Dit klinkt of je wilt vertellen dat er geen ruk te doen was en je ongepopt na huis bent gegaan, maar voor je ego even snel nog op keyboard hebt ingetikt dat je 3 dames achter elkaar hebt genomen (kosten min 150 euro). Door het ontbreken van elk detail van de dames, tijdstip, kamer etc... kan dit bericht na het rijk der fabelen.
 
Volgende week even 'vuurwerk' halen in Duitsland, valt er nog iets te knallen in Duisburg donderdagavond?
vast wel, tenzij je alleen siervuurwerk koopt ;-)

er zullen vast wel wat dames aanwezig zijn, verwacht geen topbezetting want de meeste vieren kerst/oud nieuw in hun thuisland.
 
Is het vandaag de moeite om naar duisburg te gaan denk je. Wil graag naar Eros gaan maar ben benieuwd of de bezetting te doen is. Wil er rond 11 uur naartoe gaan.

Hoe zit het met de entree. Hanteert elk gebouw nu een entree van €2? Kun je die ook pinnen?
 
Is het vandaag de moeite om naar duisburg te gaan denk je. Wil graag naar Eros gaan maar ben benieuwd of de bezetting te doen is. Wil er rond 11 uur naartoe gaan.

Hoe zit het met de entree. Hanteert elk gebouw nu een entree van €2? Kun je die ook pinnen?
de bezetting om 11 uur s'ochtends is gewoon mega slecht
entree is alleen voor eros26 en die moet je contant betalen
 
Terug
Bovenaan Onderaan