Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In haus 11/13 werken inderdaad momenteel een tweetal Thaise dames, maar zeker geen oma's. Het is moeilijk te zien bij deze meiden, maar ze zijn zeker niet veel ouder dan 30-35 jaar max, en zien er prima uit. Service is eerder beperkt (geen zoenen, geen pzc) en dus heb ik ze nog niet bezocht...
 
Ik ben vandaag voor het eerst langs gegaan rond een uur of 17:00. Wat een doolhof na 2 huizen was ik de weg helemaal kwijt laat staan dat ik nog wist welke meid waar zat.
Het viel me op dat het ene huis beter gevuld was dan de ander. Over het algemeen zat er niet veel moois tussen. Of erg oud of low budget oostblok types (prijs voor 20 min 30 euro). De meeste huizen waren 30 tot 50% bezet maar zoals gezegd vaak was het niet mijn type.
Ik ben uiteindelijk bij eros 26 geslaagd. Je moet inderdaad 2 euro entree betalen maar dan krijg je ook wat. 70% van de dames waren aanwezig en ze zagen er een stuk beter uit dan bij de rest van de huizen.
Prijs is 40 euro pijpen neuken 20 minuten. Pijpen zonder beffen en andere opties waren mogelijk voor 20 euro extra per optie of 100 voor een half uur inclusief pijpen zonder en beffen. Ik heb hier geen gebruik van gemaakt maar doe er je voordeel mee.
De dame waar ik mee geeindigd ben klaagde dat ze 200 per dag huur moesten betalen.
Ik denk niet dat ik nog een keer langs ga. Je kan net zo goed naar Keulen gaan minder meiden minder lopen maar wel betere kwaliteit en meer parkeer mogelijkheden.
 
Goedemorgen heren,

Een maatje en ik willen voor het eerst de rit afleggen en meemaken wat Duisburg te bieden heeft, aanstaande zaterdag. Zijn er veel toppers of gaan zij rond deze periode allemaal naar hun thuisland?

Ik hoor het graag. Bij voorbaat dank!
 
Goedemorgen heren,

Een maatje en ik willen voor het eerst de rit afleggen en meemaken wat Duisburg te bieden heeft, aanstaande zaterdag. Zijn er veel toppers of gaan zij rond deze periode allemaal naar hun thuisland?

Ik hoor het graag. Bij voorbaat dank!
Afgelopen donderdagmiddag nog voldoende toppers aanwezig. Ik denk dat je zaterdag nog net op tijd bent. Nikki waar ik even plezier mee had vertelde dat ze de 22e weer naar huis ging
 
Ik hoor het graag. Bij voorbaat dank!
veel dames gaan idd terug naar hun thuisland in december om met hun familie door te brengen, dus top bezetting ga je sowieso nooit meer aantreffen, ook niet in februari wanneer de dames terug zijn en de bezetting een tikkeltje beter wordt, de glorie dagen van dit RLD zijn voorbij en gaat hoogstwaarschijnlijke ook niet meer terugkeren, dit RLD is goed voor een vluggertje maar verwacht niks spectaculairs of zo
 
ik was er afgelopen weekend, er was een behoorlijk goede bezetting, in Eros26 was zeker 8 van de 10 kamers bezet, en in haus 17-19 waren ook veel dames aanwezig. Er zullen dit weekend iets minder dames aanwezig zijn, toch nog wel de moeite waard hoor van een ritje verwacht ik.
 
Gok?
In het weekend, juist op zaterdag, zijn er de meeste vrouwen aanwezig. Maar ook de meeste bezoekers. Dat weten de vrouwen ook. Die proberen dan zoveel mogelijk mannen achter elkaar binnen te krijgen, want dat zijn hun inkomsten. Dat kan ten koste gaan van de kwaliteit van de dienstverlening.
Het belangrijkste is natuurlijk dat jij een dame treft waar jij plezier mee kan beleven. Die zijn er zeker, maar wacht niet te lang met je keuze, bij het volgende rondje zal ze zeker bezet zijn.
 
Ik ben gisteren nog geweest. Ik denk dat het te laat was om nog te gaan. De bezetting was matig. Ik denk dat eros26 voor 30-40% gevuld was.

Er stonden wel een paar dames met erg mooie koppies maar dan waren ze weer zo passief. Uiteindelijk eentje gekozen maar sprak amper Engels waardoor de klik er niet was.

Dames die je aanspreken en gezellig doen waren dus weinig te vinden.

In het nieuwe jaar zal ik wel weer een update geven
 
Terug
Bovenaan Onderaan