Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Liefst wel met wat getrainde body....
Maar dat is een andere topic.
Mocht iemand hier een "getrainde" tegenkomen, hoor ik het graag.
In verleden zat beneden in gebouw naast grote P met de snackbar regelmatig een blonde muculaire meid, kwam uit Hamburg weet ik nog, laatste jaren niet meer hier gezien, schade
 
Afgelopen vrijdag nog geweest rond 01:00. Bezetting naar mijn idee was echt heel goed. Drukte was oké niet al TE druk. Veel nieuwe gezichtjes gezien. Oh ja en nog genoeg dames die €30 hanteren. Het gaat in ieder geval de goede kant op met de bezetting. (Jammer van de poortjes).
 
In de loop van de avond wordt de bezetting inderdaad iets voller. Echter, de dames klagen nu dat er zo weinig koopvolk is. Maar ja, die entreeprijs is natuurlijk ook belachelijk. Wil je een beetje wandelen dan ben je al gauw 6 euro kwijt voordat je je keus hebt kunnen maken... De klad zit er echt nog wel in, de mannen geven niet meer zo makkelijk geld uit, een uitzondering daar gelaten.
 
Is niet hun eigen schuld. De prijzen worden bepaald door de mannen op het kantoor/uitbaters en niet door de dames zelf. Dat de genoemde personen een flink deel van de door de dames gegenereerde opbrengsten afromen is inmiddels een publiekelijk geheim onder de Duisburg insiders.

Groet, schoolmeester.
 
Is niet hun eigen schuld. De prijzen worden bepaald door de mannen op het kantoor/uitbaters en niet door de dames zelf. Dat de genoemde personen een flink deel van de door de dames gegenereerde opbrengsten afromen is inmiddels een publiekelijk geheim onder de Duisburg insiders.
de prijs voor P+N is omhoog gegaan omdat de gierige pandeigenaar het zo nodig vond om de kamer huur per dag te gaan verhogen, uiteindelijk kunnen de dames gewoon zelf bepalen wat voor tarief ze hanteren voor een sessie, de dames dachten uiteindelijk slim te zijn door met z'n allen €50 te gaan vragen voor een sessie omdat andere duitse RLDs en in NL ook dat tarief hanteren maar dat pakte uiteindelijk niet zo positief uit voor sommige van hun, daarom zijn er ook nog dames die €40 aannemen bij het vulkanhaus net zoals dat een jaar of 10 geleden daar ook een P+N sessie kon doen voor zelfs €20, en ook wat jij zegt over dat die gasten op het kantoor de omzet afroomt van de dames is vette bullshit, zo lang een dame zelfstandig werkt en geen pooier achter haar heeft is al het geld wat ze op de kamer verdient gewoon van haar
 
Hoe weet jij dan zo zeker dat de dames daar allemaal "zelfstandig" werken?
Neem maar van mij aan dat geen enkele dame daar zelfstandig werkt. En geen enkele dame bepaalt daar zelf welke tarieven ze hanteert dan wel haar werktijden.
Hoe ik dat weet? Omdat ik jaren geleden daar een Brabantse meid heb leren kennen die daar een tijdje heeft gewerkt. Toen ze daar weg gevlucht was deed ze via social media een boekje voor me open over hoe het daar werkt. Die meiden daar zijn allemaal eigendom van de pooiers in dat kantoor hokje. Al het geld dat ze verdienen moeten ze aan die gozers afstaan. In ruil daarvoor krijgen ze onderdak, wat te eten wat sigaretten en wat coke. Met dat laatste worden ze mak gehouden. Die lui in dat kantoor hokje organiseren ook regelmatig sexparty's voor de leden van motorclubs. Daarbij worden die meiden ook ingezet. Ze worden de hele nacht compleet uit elkaar getrokken door die maffia onder invloed van drank en drugs.
Hoe die gozers aan meiden komen? Die scharrelen ze op via social media, sportscholen en in discotheken. Ze weten precies welke ze moeten hebben. De zwakkere zonder opleiding die financieel niets te makken hebben. Die lokken ze met hun dikke bolides, dure parfums en sierraden. En zodra ze in de val zitten is er geen weg meer terug. De familie van die meid uit Brabant heeft hemel en aarde moeten bewegen voordat ze haar uit het circuit konden plukken. Daarna bleven nog jarenlang doodsbedreigingen binnen komen van die Eros gozers. Het zijn gewoon loodzware criminelen!
Velen hier lijken het leven als prostituee te romantiseren. Waarschijnlijk omdat ze zelf een uitzichtloos schijt leventje hebben.
Maar de waarheid ligt echt anders dan velen denken.

Groet, schoolmeester.
 
Hoe weet jij dan zo zeker dat de dames daar allemaal "zelfstandig" werken?
Neem maar van mij aan dat geen enkele dame daar zelfstandig werkt. En geen enkele dame bepaalt daar zelf welke tarieven ze hanteert dan wel haar werktijden.
Hoe ik dat weet? Omdat ik jaren geleden daar een Brabantse meid heb leren kennen die daar een tijdje heeft gewerkt. Toen ze daar weg gevlucht was deed ze via social media een boekje voor me open over hoe het daar werkt. Die meiden daar zijn allemaal eigendom van de pooiers in dat kantoor hokje. Al het geld dat ze verdienen moeten ze aan die gozers afstaan. In ruil daarvoor krijgen ze onderdak, wat te eten wat sigaretten en wat coke.
ik heb daar 4 jaar lang gedeald van 2009 t/m 2013 todat de boel daar zwaar escaleerde en ik me handel noodgedwongen moest stoppen, de toentertijd zeer populaire tabledance dame met de playboy bunny tattoo heeft mij geholpen daar contact te leggen met haar andere collegas, dus je hoeft mij niet te komen vertellen hoe daar de dingen werken, sommige dames zijn inderdaad eigendom van die gasten maar merendeel is gewoon zelfstandig, als een dame een pooier achter zich heeft hoeven ze geen dealer te bellen voor coke want dat krijgen ze gewoon van die gasten en die gasten houden ook de financien van de dames zeer goed en strak in de gaten, maar de zelfstandige dames die zijn er inderdaad niet vies van en bellen meerdere keren per week, toen het echt goed liep met de handel had ik wel 30-35 dames bij elkaar van eros26 en vulkanhaus voor wie ik dingen moest regelen
 
Laatst bewerkt:
de toentertijd zeer populaire tabledance dame met de playboy bunny tattoo heeft mij geholpen daar contact te leggen met haar andere collegas, dus je hoeft mij niet te komen vertellen hoe daar de dingen werken
Zelf ook veel contact gehad met deze dame, Hongaarse Isabel met haar Duitse vriendinnetje uit Hamburg. Die meid vertelde me dat ze zelf ook jarenlang was uitgebuit door die gasten in dat kantoor hokje. Zij was inderdaad zelf ook behoorlijk aan de snuif en regelde ook coke voor haar klanten.
als een dame een pooier achter zich heeft hoeven ze geen dealer te bellen voor coke want dat krijgen ze gewoon van die gasten en die gasten houden ook de financien van de dames zeer goed en strak in de gaten
Dat is toch precies wat ik vertelde? Ik heb hard bewijs dat zeker 95% van de dames in dat gebouw eigendom zijn van die gasten in dat kantoor hokje met hun dikke bolides. Een gezond denkend mens ziet dat ook als je de boel daar af en toe observeert. Dan zie je dat een groot deel van de meiden in de middag door die gasten in hun bolides worden aangevoerd. Niet voor niets gaan die gasten in dat hok door de luidsprekers zitten schreeuwen dat er moet worden door gelopen als weer eens een man te lang staat te praten aan het raam van een dame. Een zelfstandig werkende dame maakt toch zelf uit hoe lang en met wie ze praat? Maar blijkbaar moet er omzet worden gemaakt voor die gasten. Dus niet te lang praten, klanten afwerken en omzet maken is het devies.

Groet, schoolmeester.
 
Als ik het zo lees is het in Duisburg maar een trieste, opgefokte criminele bende.
Of zijn er daar ook raambuurten (of Laufhäuser) waar het net zo relaxt is om doorheen te lopen als bv. Geleenstraat Den Haag of SKW Antwerpen?
 
nou @H._ vaak in Duisburg geweest, nooit gemerkt dat het een opgefokte criminele bende is. Naast de Vulkanstrasse is er geen andere wandelbuurt in Duisburg.
voor ontspannen wandelen is Antwerpen absoluut nr 1
Wat hierboven staat over motorbendes en drugs maakt anders wel die indruk...
Is er ergens hier (of elders op het web) een plattegrond van de Vulkanstrasse?
 
Je merkt het ook aan dames die vaak alleen maar op hun telefoon zitten en je niet eens aankijken als je voorbij loopt. Je zou denken dat als ze zelfstandig werken zij zoveel mogelijk willen binnenharken om tenminste de huur eruit te krijgen. Als ze toch alles moeten afgeven waarom zouden ze dan moeite doen om klanten te trekken?
 
Hmmm.......meerdere van mijn berichten verwijderd in dit draadje?:unsure:🤔
Vertelde ik toevallig iets wat niet paste in het straatje van een moderator?
Heeft men dan toch gelijk op IJsberenforum en heeft men hier connecties in de Duisburgse onderwereld?

Groet, schoolmeester.
 
Als ik het zo lees is het in Duisburg maar een trieste, opgefokte criminele bende.
Of zijn er daar ook raambuurten (of Laufhäuser) waar het net zo relaxt is om doorheen te lopen als bv. Geleenstraat Den Haag of SKW Antwerpen?
Prostitutie gaat ten alle tijden hand in hand met het criminele milieu.
Naïef om te denken dat het in het Haagse allemaal rozengeur en maneschijn is.

Wellicht is het criminele in Duisburg wel zichtbaarder. Ik noem de absurd dure auto's, zichtbare link naar motorclubs, sportschooljongens, Albanese invloeden in de zin van kentekens en vlaggen etc. etc.

Persoonlijk vind ik bovengenoemde juist wel leuk, Duisburg is rauw, puur.
 
Kijk, niemand wil een kogel in zijn lijf hebben.
Maar ik heb nu al heel wat keren (jaren) Duisburg bewandeld, en nooit, nooit enige last van criminele dreiging gehad. Maar na middernacht ben ik dan ook altijd wel weer weg. Gisteren om exact 23:58 uur.
 
Kijk, niemand wil een kogel in zijn lijf hebben.
Maar ik heb nu al heel wat keren (jaren) Duisburg bewandeld, en nooit, nooit enige last van criminele dreiging gehad. Maar na middernacht ben ik dan ook altijd wel weer weg. Gisteren om exact 23:58 uur.
Precies! Vaak ben je te bang. Kop recht en blik op oneindig, dan is er niets aan de hand. Als je in Duisburg loopt, dan zie je ook meteen dat wij het in NL nog zo slecht niet hebben/doen.
 
Wat hierboven staat over motorbendes en drugs maakt anders wel die indruk...
Is er ergens hier (of elders op het web) een plattegrond van de Vulkanstrasse?
Als je navigeert naar Vulkanstrasse 19 in Duisburg en je parkeert daar je auto zit je middenin het gebied. Kan niet missen want alles zit naast/tegenover elkaar.
Eros 26 en Haus 17-19 hebben het beste aanbod (rekeken 2€ entree) alle overige panden zijn gratis te betreden. Wil je het allemaal zien, trek dan je sportschoenen maar aan, het zijn aardig wat panden met meerdere verdiepingen.
 
Kijk, niemand wil een kogel in zijn lijf hebben.
Maar ik heb nu al heel wat keren (jaren) Duisburg bewandeld, en nooit, nooit enige last van criminele dreiging gehad. Maar na middernacht ben ik dan ook altijd wel weer weg. Gisteren om exact 23:58 uur.
Voor kogels in je lijf hoef je ni naar Duisburg. kan je ook in A'dam R'dam en Anvers overkomen
 
Terug
Bovenaan Onderaan