Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hee vraagje hier
Hier in Nederland heb je meiden die achter de ramen werken met een advertentie op kinky bijv
Weet iemand als je dit ook in duisburg hebt?
Hoop van jullie te horen
 
En het is weer raak. Dit keer schoten gevallen inpandig in een pand.

Heute Nacht sind um kurz nach 2 Uhr im Duisburger Rotlichtviertel Schüsse gefallen. Dabei wurde der Eigentümer eines Bordells auf der Julius-Weber-Straße verletzt. Zuvor hatte er eine Auseinandersetzung mit zwei bislang namentlich nicht bekannten Männern. Im Verlaufe des Streits zog einer der Männer plötzlich eine Pistole und schoss dem 44-Jährigen in den Oberschenkel. Nachdem die Männer nach draußen geflüchtet waren, gab der Tatverdächtige von außen weitere Schüsse auf die Fensterscheibe eines Büroraums im Hochparterre ab. Der Bordellbesitzer kam mit seiner Schussverletzung ins Krankenhaus - Lebensgefahr bestand nicht. Die Polizei sucht Zeugen.

"Das ist hier mittlerweile Klein-Chicago", beschreibt einer, der regelmäßig dort vor Ort ist und miterlebt, wie sich das Viertel in den vergangenen Jahren verändert hat.
 
Laatst bewerkt:
En het is weer raak. Dit keer schoten gevallen inpandig in een pand.

Heute Nacht sind um kurz nach 2 Uhr im Duisburger Rotlichtviertel Schüsse gefallen. Dabei wurde der Eigentümer eines Bordells auf der Julius-Weber-Straße verletzt. Zuvor hatte er eine Auseinandersetzung mit zwei bislang namentlich nicht bekannten Männern. Im Verlaufe des Streits zog einer der Männer plötzlich eine Pistole und schoss dem 44-Jährigen in den Oberschenkel. Nachdem die Männer nach draußen geflüchtet waren, gab der Tatverdächtige von außen weitere Schüsse auf die Fensterscheibe eines Büroraums im Hochparterre ab. Der Bordellbesitzer kam mit seiner Schussverletzung ins Krankenhaus - Lebensgefahr bestand nicht. Die Polizei sucht Zeugen.

"Das ist hier mittlerweile Klein-Chicago", beschreibt einer, der regelmäßig dort vor Ort ist und miterlebt, wie sich das Viertel in den vergangenen Jahren verändert hat.
Wordt er niet gezelliger op daar.
 
@Pitje65 het is er (nog) wel ok. Hoewel de buurt wel langzaam aan minder aantrekkelijk wordt. Het is niet de meest veilige en comfortabele buurt om te wandelen, zelf heb ik er nog nooit problemen ondervonden.
 
Gezien de "wir schaffen" das mentaliteit die nu in Duitsland heerst, zal er wel vluchtelingen opvang in komen. Ze zijn al op zoek naar extra miljarden om ze te kunnen huisvesten en aan het vreten te houden....
 
Ik ben vandaag van plan om de vulkan weer eens te bezoeken. Iemand al recent geweest? Zo ja, hoe was de bezetting? Controleren ze vaak voor de mileusticker?
Tijdje geleden dat ik ben geweest toen viel de bezetting echt mee. Hopelijk is het nu beter maar ben bang nav alle reacties hierboven dat het dooie boel is. En ja, ik heb zelfs ooit een boete ontvangen omdat ik geen milieusticker had… (90€)
 
Ik was er een tijd terug op een woensdagmiddag (kwam toevallig langs ivm werk). Op die tijdstippen kun je echt een kanon afschieten. Ben dus na een rondje zonder bezoek aan een dame vertrokken. Enkel Eroscenter vroeg de welbekende 2 euro entree (voor 3, niet interessante, aanwezige dames)..

Wat betreft die milieusticker, wat een geldklopperij. Zelfs elektrische auto moeten verplicht zo'n sticker hebben 🤣
 
Afgelopen zondag ook weer eens naar Duisburg afgereisd.
Aanbod is zeker wel eens minder geweest. In de huizen waar je 2 euro entree moest betalen was een zeer goed aanbod van dames. Wat betreft de prijs om naar binnen te gaan is 50 euro voor mij geen probleem. Zulke knappe dames vind je in de meeste raambuurten van Nederland niet. Meeste huizen waren ook voor circa 50 procent bezet.
 
Gisteravond, Haus 17/19 voorhuis, trap op, meteen links, ik meen kamer 104. Donkere dame, groot postuur, met zulke flinke tieten dat ze niet eens in de deuropening pasten. Echt ongelooflijk.
 
Het hangt natuurlijk van je smaak af tot welke dames jij je aangetrokken voelt. Er zijn beslist meer dames met grote borsten, meestal zijn ze wel wat ouder. Je zult hier eigenlijk geen jonge slanke dames met grote borsten vinden, misschien een enkele met siliconenborsten... hoe groot is groot in jouw beleving? Gewoon eens gaan kijken, zou ik zeggen.
 
Yes klopt inderdaad, normaal gesproken val ik meer op PAWG's of Latina's maar wanneer ik dames wilde bezoeken met grote borsen had ik een aantal vaste dames waar ik regelmatig naar toe ging. Ze waren niet de jongste natuurlijk, dat was Alina (aardbei tattoo op borst) van Haus Gabi maar die zit er al jaren niet meer en bij Eva kwam ik ook regelmatig van haus 48, voorheen zat ze in sexxxpalace (geile blonde milf) uit Litouwen, wie weet waar zij nu is. Nu ben ik er een tijdje niet geweest dus ben even benieuwd of er ook weer zulke types aanwezig zijn. Misschien ga ik er vannacht weer een x naar toe
 
Poeh mannen, ik liep er langs. Heb haar niet in haar ogen gekeken, dan moest ik eerst over de bergen klimmen, de grootste die ik ooit gezien heb.... Een jaar of dertig, ik kan dat zo moeilijk schatten. Mij schatten ze ook altijd te jong. En als ik hun vraag waar ik vandaan kom zeggen ze bijna altijd: "Turkije"... niet dus...
 
Terug
Bovenaan Onderaan