Algemeen Duisburg Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die 2 euro vind ik niet echt een belemmering
Kijk, het gaat mij niet om die 2 euro, en ook niet om 3 euro en niet om 4 euro. Ik loop graag een paar keer heen en weer door de laufhausen. Het storende vind ik dat je dan iedere keer opnieuw 2 euro moet betalen, 4 keer het ene huis in en 3 keer het andere kost je dan toch 14 euro. En dat is nog niet eens het ergste: het gaat ten koste van je wandelbeleving, het vrijelijk heen en weer lopen. Want je kunt dan, hoe je het ook wendt of keert, toch niet onbelemmerd heen en weer lopen.
Een eenmalige toegang van bijv. 3 euro per laufhaus voor de rest van de dag zou ik geen probleem vinden.
Maar ja, dat zit er niet in, heb ik begrepen.

Een eenmalige toegang van bijv. 3 euro per laufhaus voor de rest van de dag zou ik geen probleem vinden.
Dat zou ook mijn voorkeur zijn. Maar is praktisch gezien niet haalbaar naar ik heb begrepen van de dames achter de bar in Eros 26.
Systeem is overigens ingevoerd om ongenode gasten af te schrikken. En dat blijkt dus zelfs met dit systeem soms niet te lukken aangezien er woensdagavond in Eros 26 een rare Nederlandse vogel rond liep die de boel op stelten probeerde te zetten met zijn verwarde gedrag.:oops:
Vroeger liepen daar ook veel groepjes zeer jonge buitenlandse gastjes rond die de huizen in en uit liepen, de dames lastig vielen en geen cent uitgaven. Die zijn we dus dankzij dit systeem wel mooi kwijt. Deze gastjes, merendeel woonachtig in Hochfeld, liepen de hele week, iedere avond uit verveling huis in en huis uit. Met dit systeem zou hen dit per persoon iedere avond zeker 20/30 euro gaan kosten en dat geld hebben die asielzoekertjes niet. Die zijn we dus mooi kwijt en daar hebben wij als serieuze wandelaars dan weer profijt van.
Vandaar dat ik dus eigenlijk wel blij ben dat ze dit systeem hebben ingevoerd.

Vandaar dat ik dus eigenlijk wel blij ben dat ze dit systeem hebben ingevoerd
Ieder zijn mening, maar ik ben er niet blij mee om de reden die ik hierboven al gaf.
Ik kan me niet voorstellen dat er met de huidige techniek geen systeem te bedenken is om met een vast bedrag toegang te verschaffen voor de serieuze wandelaar en de overlastgevers buiten de deur te houden.

Ieder zijn mening, maar ik ben er niet blij mee om de reden die ik hierboven al gaf.
Ik kan me niet voorstellen dat er met de huidige techniek geen systeem te bedenken is om met een vast bedrag toegang te verschaffen voor de serieuze wandelaar en de overlastgevers buiten de deur te houden.
Dat systeem is er dus gewoon. Bij Sexpalace krijg je na betaling van 2 euro een bonnetje waarmee je de rest van de avond gratis naar binnen kunt. Bij 26 en 17/19 is de kwaliteit wel hoger, dus daar blijf je dokken. Misschien hopen ze dat zodoende wandelaars toch sneller een dame kiezen als ieder volgend rondje weer geld kost.

@MasterEro Mooi bericht over de Vulkan. Ik zou er haast weer eens naar toe gaan, want de NL raambuurten zijn allemaal kommer en kwel. Maar het grote nadeel van Duisburg vind ik die 2 euro entree die je telkens moet betalen als je een laufhaus in gaat.
Mijn God je druk maken om een paar Euro en dat terwijl het neuken al stukken goedkoper is dan in Nederland , hoerenbezoek blijft altijd een gok dus het kan mee of tegenvallen maar om nou te gaan zeiken over een paar losse euro's is schokkend.

Terug
Bovenaan Onderaan