Ik ben nog aan het twijfelen of ik de volgende keer naar Duisburg of naar Eindhoven ga. Beide is voor mij goed te doen, Amsterdam is voor mij te ver en ik hou niet van al dat toeristische gedoe (waar je dus ook nog eens een flink prijskaartje voor betaalt).
Duisburg bevalt mij altijd heel goed en ik ben het dus met MasterEro eens, Duisburg is de place to be. Ik ben in het verleden ook wel vaker in Eindhoven geweest, als ik de reviews lees zijn daar ook veel leuke dames, maar het gaat slechts om een plein met maximaal 46 vrouwen indien volledig bezet.
In Duisburg kun je eindeloos wandelen, ook goed voor de conditie. Sommigen beperken hun bezoek daar tot de populaire huizen 26 en 17/19. Inderdaad zijn de vrouwen daar kwalitatief beter, maar ik vind het leuk en spannend om rond te struinen, ook in de andere huizen, inderdaad veel trappen, maar ach ja, soms kom je toch nog onverwachts wat leuks tegen. Misschien is het een soort oergevoel als man om te jagen en wat lekkers te scoren.
Het enige wat ik jammer vind is dat hier over Duisburg relatief weinig reviews worden geplaatst, van Eindhoven lees je heel veel alhoewel ik eigenlijk geen idee heb of de dvp's daar veelal siliconen hebben en opgespoten eendenlippen zoals iemand het treffend omschreef, beide spreken mij dus niet zo aan.
De laatste keer in Duisburg toen ik in huis 26 was benaderde een dame mij ook wat agressief toen ik voorbij liep, eerst dacht ik even dat zij wel attractief was, maar toen ik haar eendenlippen zag deinsde ik toch achteruit. Maar misschien vergis ik mij en is het toch sexy en lekker voor het pijpen, maar mij trok het dus niet zo aan op dat moment. Maar dat is dus ook het voordeel van Duisburg, je hebt er allerlei soorten dames, dus je kunt er echt je slag slaan, vaak ook nog voor een laag prijsje.