Gistermiddag (woensdag) even kort weer eens geweest op de Vulkanstrasse. Helaas had ik niet veel tijd, ik moest op tijd thuis zijn en was eigenlijk al wat later vertrokken dan gepland. Ik had dus maar een uur om wat rond te lopen en wat te scoren, voor mij eigenlijk te kort want ik loop vaak uren rustig rond voor ik een keuze maak. Het was ook nog tamelijk heet, dus toch weer zweten wat ook minder leuk is voor mijzelf en de dame(s) van mijn keuze.
Ik arriveerde net voor 3 uur, had een uur, dus 40 minuten om rond te kijken en dan nog 20 minuten voor een date. Geparkeerd bij Eros 26, daar was echter nog helemaal niets te doen. Er liepen een paar dames rond die zich aan het voorbereiden waren, maar het gedimde licht en de muziek en geur brachten mij alvast in de stemming.
Dan Sexpalace. Hier waren al meer dames. Op de begaande grond een mooie dame met lange nagels die rustig op haar telefoon keek, mmm, misschien wel een optie. Op de 1e etage werd ik ook door de dikke dame lastig gevallen die de wiskundige uit Herten ook belaagd had. Zij was erg onaantrekkelijk, dus misschien wel wanhopig en daarom grijpt ze iedereen vast, dat helpt echter niet denk ik, ik rukte me ook los en liep verder. Er waren nog een paar dames, niets opvallends. Dan nog een medium aantrekkelijke dame (goed genoeg) die intiem met iemand aan het praten was. Ik dacht even dat het haar vriendje was of zo, maar het bleek een potentiële klant te zijn. Toen ik terugkwam van de 2e etage waar ik onder andere Simone aantrof (zie recensie elders) had het "vriendje" haar verlaten. Ik heb toen ook even met haar gepraat, ze begon mij ook vast te grijpen en in mijn oor te praten. Ze wilde het voor 30 doen, toen begon ze te fluisteren over pzc of was het zelfs nzc ? Ze werd steeds intiemer en ik had misschien wel met haar kunnen tongen, maar wilde haar ook niet misleiden, dus heb haar ook in de steek gelaten en verder gelopen.
Dan huis 17/19 geprobeerd. In de gang rechts bij binnenkomst stond de Servische (Nita ?) weer te dansen. Ze heeft opvallend gekleurd haar. Ik heb een aantal maanden geleden voor haar gekozen, heb toen geen review geplaatst omdat ik haar naam niet meer wist en zij was toen mijn 3e date die dag, het was niets bijzonders, maar misschien ook omdat ik al verzadigd was.
In dezelfde gang schijnt al jaren de legendarische Claudia huis te houden. Ik heb haar nooit gezien, maar volgens BordellCommunity (de duitse GirlsReview zeg maar) is zij altijd supergeil en in voor gekke dingen voor spotgoedkope prijzen. Ze zegt dan "Claudia geil" begint je spontaan te tongen en trekt je mee naar binnen. Zij is echt legendarisch en het best bewaarde geheim van Vulkanstrasse, waarschijnlijk meestal bezet. Heeft iemand haar ooit gezien ???
Dan naar boven in Huis 17/19, een meisje in de hoek, ok, maar niets bijzonders en 2 oudere dames. Verder leeg, ook de 2e etage. Dan naar het achterhuis, bovenste etage nog leeg, de middelste etage waren Vivianne en Alesia er al, beide zijn goed (zie mijn eerdere reviews). Onderste etage leeg.
Vervolgens even naar 11-13, ik hoopte eigenlijk Daisy of Desi aan te treffen, een Bulgaarse die ik eerder gezien had, er is ook een review van haar hier en op BordellCommunity zijn meerdere positieve reviews. Ze wisselt wel vaak van kamer, maar zit op de 1e etage ergens, heb haar helaas niet gezien deze keer. Wel een lange Roemeense die nog bezig was zich op te maken. Was wat ouder, maar zag er wel aantrekkelijk en sletterig uit, even een praatje gemaakt, ze praatte goed duits en had jaren in Zwitserland gewoond. Toen toch weer doorgelopen.
Nog even de binnenplaats van huis 25 gelopen, een meer skinny rustige dame, was eigenlijk ook wel een optie geweest. Julia was er nog niet.
Dan terug naar Eros 26. Nu een paar dames waaronder de Griekse Vasilicia (zie review eerder bezoek) maar nog niets bijzonders.
Weer even terug naar Sexpalace. De rustige Roemeense met nagels was verdwenen of bezet. Maar haar buurvrouw was nu aanwezig, een aantrekkelijke dame, maar luide muziek, druk bezig op haar telefoon en met haar sigaret, dus iets te druk voor mij. Ik ervaar het toch altijd prettiger bij rustige niet opdringerige dames, alhoewel deze ook lekkere nagels had en wel aantrekkelijk was. Toen ik even later weer langs haar liep had ze een aantrekkelijke badjas aan, maar nog altijd (te) druk.
Dan nog even huis 21/23/25 doorheen gelopen, een paar dames maar niets bijzonders, de rustige op de binnenplaats was helaas weg/bezet.
Ondertussen begon de tijd te dringen, 40 minuten om, dus moest nu kiezen anders werd het te laat. Dus weer even huis 17/19. Op de 1e etage van het voorhuis was er nu een aantrekkelijke jongere dame. Haar naam was denk ik Jessica, ze was Roemeens, aardig gebruind, mooi gezicht en ook de nagels goed. Even met haar gepraat maar vond haar ook wat te opdringerig.
Dan het achterhuis, op de bovenste etage was Roxy er nu. Een hele mooie dame, ik heb wel eens met haar gepraat maar nog nooit voor een date gekozen alhoewel ze mij ook al eens een trio aanbood, op BordellCommunity zijn de reviews over haar ook gemengd. Op de middelste etage was nu alleen Alesia beschikbaar, eigenlijk is zij nog mooier dan Roxy, ze straalt namelijk ook iets onschuldigs uit. Mmm, achteraf had ik voor haar moeten kiezen, maar daar wil ik ook meer tijd voor nemen dan de volgende keer en dan eens kijken of zij ook extra's (tongzoenen) doet. Toen ik de trap afging naar de onderste etage trof ik een dame aan, niet bijzonders, maar haar hond was schattig. Dus ook even een kort praatje en de hond geaaid, maar zij werd toch minder vriendelijk toen ik niet met haar mee wilde gaan.
Dan nog even een laatste rondje Eros 26. Ondertussen op de bovenste verdieping 3 dames, ook Kris was gearriveerd. Ook zij is iemand voor wie ik zou kiezen omdat ik weet dat het gewoon goed is. Het was echter inmiddels al 4 uur geweest dus toch maar in de auto gestapt en naar huis gereden.
Veel gezien dus, om 3 uur was het nog erg rustig, maar tegen 4 uur begon het drukker te worden. Ook nog een hele mooie dame gezien die gelijk met mij overstak toen ik naar Eros 26 liep, zij ging wat te drinken halen bij het winkeltje naast de frietzaak. Waarschijnlijk zit zij in huis 17-19. Jammer dat ik te weinig tijd had, maar wel inspiratie opgedaan voor een volgende keer en ook het aantal stappen op mijn stappenteller/app opgekrikt met meer dan 5.000.