Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa het is beter dat je voor 23:00 je ding hebt gedaan na 00:00 zijn er dames die al naar huis gaan op door de weekse dagenBeste mannen,
Is er veel keuze in de huizen op de woensdag tussen 18:00 en 24:00?
Beste mannen,
Is er veel keuze in de huizen op de woensdag tussen 18:00 en 24:00?
200 euro per dag als ze werken op die dag, anders 55 euro om haar kamer te behouden.Wat betreft Duisburg sluit ik me daarbij aan. De dames huren vaak een kamer voor de hele week. Ze gaan dan echt niet een paar dagen in bars in Dusseldorf rondhangen, want ze moeten dan evengoed huur in Duisburg betalen (180 euro per dag in de betere huizen) of raken hun vaste kamer kwijt.
Volgens mij mogen ze daar niet meer slapen heb ik gehoord.200 euro per dag als ze werken op die dag, anders 55 euro om haar kamer te behouden.
ze betalen 180 euro per dag. en slapen gebeurd nog steeds. zijn er nog aardig wat die er dagelijks slapen.Volgens mij mogen ze daar niet meer slapen heb ik gehoord.
Sommige kamers zijn idd 180 euro per dag, maar dat is ook afhankelijk van de locatie! De duurste zijn tegenwoordig 200 euro per dag en een paar achteraf gelegen huizen aan de Charlottenstraße hebben al kamers vanaf 150 euro per dag!ze betalen 180 euro per dag. en slapen gebeurd nog steeds. zijn er nog aardig wat die er dagelijks slapen.
Dat is ook maar 1 dag. Rest betalen ze de volle mep200 euro per dag als ze werken op die dag, anders 55 euro om haar kamer te behouden.
ze betalen 180 euro per dag. en slapen gebeurd nog steeds. zijn er nog aardig wat die er dagelijks slapen.
Criminaliteit in die buurt valt redelijk mee, ik voel me daar anders stukken veiliger dan op de Amsterdamse wallen en de Haagse Doubletstraat en Geleenstraat!Ik heb het te doen met de dames die daar dagelijks slapen. Uiteraard doen ze dit om geld te besparen. Maar de buurt is grauw, ongure figuren, junks, herrie etc. Niet echt een fijne plaats om de nachten door te brengen.
Ja klopt zit overal beveiliging dat is wel fijn, was laatste naar ramen bij BrusselCriminaliteit in die buurt valt redelijk mee, ik voel me daar anders stukken veiliger dan op de Amsterdamse wallen en de Haagse Doubletstraat en Geleenstraat!
Ah oke dat zie een dame tegen mij, volgens mij moet ze 30€ extra betalen om te mogen slapen,ze betalen 180 euro per dag. en slapen gebeurd nog steeds. zijn er nog aardig wat die er dagelijks slapen.