Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gister voor t eerst in Duisburg geweest. Het was een goeie workout met al die trappen!

Ik weet niet hoe de bezetting in pre corona tijd was maar ik vond het nog redelijk ok (was er van 19u tot 23u ongeveer). Ik denk dat Sex Palace en Eros 26 het drukst bezet waren.

Toen ik helemaal op de bovenste etage van Sex Palace was werd ik aangesproken en half aangerand door een Roemeense die mn hand pakte onder dr rokje deed zo dr kut in 😂
Ze deed erg dr best dus bij haar even naar binnen gelopen voor 30€ maar behalve het spannende avontuurtje voor de deur was er niet veel aan. Toen even gekeken bij Eros, entree betalen maar daar zitten wel mooiere meiden naar mijn idee. Alleen zij vragen geen 30€ maar 50€

Daar niemand bezocht maar ben wat gaan eten bij die Turk tegenover Sex Palace.

Na het eten ben ik 25 binnen gelopen, waar ook shemales zagen volgens de bordjes. Weer helemaal naar boven en daar zat 1 trans die behoorlijk op leeftijd was en er niet geweldig uitzag.
Daar beneden zat een dame die mn aandacht wel trok, een Kameroenese met enorme tieten. Bij haar nog binnen gestapt voor 30€, ze kon goed pijpen maar intiem was een beetje saai, wel geil om die enorme tieten zo te zien trillen bij elke stoot.


Dus zonder mn kruid verschoten te hebben weer richting de auto terug naar Amsterdam….. maar daar kwam ik vlakbij mn auto (geparkeerd in die steeg naast Eros 26) een Roemeens meisje tegen waar ik nog gezellig mee gekletst heb en een paar jointjes gerookt hebt verderop afgelegen ergens bij een bedrijventereintje. Daar nog wat uit geilheid (en gratis) mee zitten klooien in de auto

Al met al was t wel grappig en leuk om meegemaakt te hebben. Maar heel boeiend was het niet. Plus al die trappen, mn hele kuiten zijn er nog verzuurd van!
 
Na saunaclub Rheingold in Willich een rondje vulkan gedaan. Wat een treurnis zeg :( Ik ben van 2009 tot 2018 héél véél daar geweest en heb verschillende incidenten van de rockerkrieg (googlen als je het niet weet) meegemaakt. Maar altijd waren er meer dames en veel meer bezoekers dan dat ik hedenavond aantrof. Schokkend om te zien ook dat o.a. een Nazli of Michaela uit eros 26 nog altijd actief zijn evenals de spaanse / zuid amerikaanse kolonie in huis 23-25.
Lichtpuntje: huis 17-19 had de tolpoortjes uitgeschakeld. Desondanks duurt wel weer even voor ik hier weer eens langs ga. De vulkan is alleen nog aan te raden als je van een freak-show houd.
 
Gisteren avond een bezoek gebracht onder aan de groene toren. Dit weer voor de eerste keer na de wereldwijde levensbedreigende pandemie. Ik had verwacht dat de panden ondertussen goed gevuld zouden zijn. Ongeveer 40% was er. Toch nog redelijk kunnen kameren met 2 meiden. Euros center is inderdaad 2 euro betalen per keer dat je binnen gaat. Ik hoor graag van jullie wanneer de bezetting weer wat oploopt. Fijn weekend!
 
Weet iemand of je een groene Umweltplakete (mileusticker) op je autoruit nodig hebt op de Vulkan? Ik heb een nieuwe auto, dan moet ik dat nog even regelen voor een volgend bezoek...
 
Je moet zeker een milieu sticker op de vulkan eigenlijk binnen elke bebouwde kom deels ook op enige 's auto bahnen waaronder die in het Ruhr gebied.
Ook rondom op de ons bekende wordt tegenwoordiger vaker gecontroleerd en onze gele kenteken plaat trekt er de aandacht.
 
ik kom al bijna 15 jaar in duisburg en het handjevol keren dat we zijn gestopt door de polizei hebben ze er nog nooit naar gevraagd en in kleve DE wat 20 kilometer van nijmegen ligt rijden de NLse auto's volop zonder milieu sticker het heeft niet eens prioriteit voor de duitse polizei daar in kleve, daar hebben ze meer problemen mee als je een mini zakje wiet of hasj bij je hebt
 
Laatst bewerkt:
Tip: zet je auto achter eros 26. Oom agent gaat daar immers nooit schrijven, trekt alleen maar nieuwsgierige südlanders en de security motor boys willen niets liever dan rust in de tent dus die zullen zich ook rond oom agent gaan begeven. Of koop gewoon een sticker ;).
 
Tip: zet je auto achter eros 26. Oom agent gaat daar immers nooit schrijven, trekt alleen maar nieuwsgierige südlanders en de security motor boys willen niets liever dan rust in de tent dus die zullen zich ook rond oom agent gaan begeven. Of koop gewoon een sticker ;).
Ik ga voor de sticker binnenkort haha. daarbij probeer ik sws wel vaak achter 26 te parkeren
 
Stikker haal je voor nog geen 15 euri bij een GWK, b.v. in Venlo en mijn Diesel heeft er ook eentje. Ruhrgebied is echt compleet vervuild en de industrie daar braakt meer troep uit over ons land dan alle Nederlandse auto's bij elkaar. Volkswagen etc. stookt lekker bruinkool en de gutmenschen maken zich druk over stickers. Compleet achterlijk natuurlijk...
 
Stikker haal je voor nog geen 15 euri bij een GWK, b.v. in Venlo en mijn Diesel heeft er ook eentje. Ruhrgebied is echt compleet vervuild en de industrie daar braakt meer troep uit over ons land dan alle Nederlandse auto's bij elkaar. Volkswagen etc. stookt lekker bruinkool en de gutmenschen maken zich druk over stickers. Compleet achterlijk natuurlijk...
wen er maar aan, de mensheid is compleet de weg kwijt 🤪
 
Weet iemand hoe het zit met de bezetting op de vrijdag/zaterdagavond tegenwoordig?

Laatste keren dat ik er ben geweest was voor corona en was het altijd stokvol. Wel altijd op de vrijdag of zaterdagavond. Ik ben van plan om dit weekend weer een keer naar toe te gaan.
 
Weet iemand hoe het zit met de bezetting op de vrijdag/zaterdagavond tegenwoordig?

Laatste keren dat ik er ben geweest was voor corona en was het altijd stokvol. Wel altijd op de vrijdag of zaterdagavond. Ik ben van plan om dit weekend weer een keer naar toe te gaan.
De Vulkanstraße, Duisburg is gelukkig herstelende. Net als de overige delen in Duitsland.
Eros 26 is je beste kans. Wel €2 entree maar dan krijg je wel het mooiste aanbod. Veel wandelplezier!
 
Laatst bewerkt:
hey mannen, twijfel om vanavond naar de Vulkaan te rijden. Wat is ongeveer de bezetting? @CasualGuy schrijft herstellende,,, maar moet ik dan aan 50% of meer bezette kamertjes denken?

Die 2 euro entree boeien me niet, lekker goedkoop even tanken bij onze oosterburen, bespaart me meer dan de entree.
 
Best wel lastig om daar een goed antwoord op te geven. Ik was er gisteravond.

Slechts enkele lege parkeerplaatsen. Auto's komen en vertrekken. Wandelaars buiten, binnen en op de kamers. Wandelaars bezoeken en verlaten de kamers, redelijk snelle wisseling. Het leek mij een matige tot redelijke bezetting, met nadruk op dat eerste. Toch vind ik altijd een dame, ook gisteren. In Eros26.

Vakantietijd: er missen beslist dames... en het was ook in Duisburg zeer warm.

Situatie gisterenavond: Als je over de A40 aan komt rijden, de afslag naar de Vulkaan neemt, de brug over, en dan bij de eerste verkeerslichten rechts de bocht neemt, stond je bij het plantsoen een verrassing te wachten. Algehele politiecontrole, douane ook aanwezig. Papieren kunnen tonen. Iedere Nederlands kenteken wordt gecheckt. Ook reed de politie de P achter E26 op.
U bent gewaarschuwd (alhoewel de kans klein is dat dit regelmatig gebeurt...).
 
Tja, dames komen, en dames gaan...
Gelukkig zit er afwisseling in het aanbod. Als je altijd dezelfde dame wil plezieren, dan is er een andere mogelijkheid: jeweetwel, dit wordt "trouwen" genoemd. Maar ja, na verloop van tijd gaat dat ook weer vervelen, en dan is een bezoek aan de Vulkaan toch zo gek nog niet. Verandering van spijs doet eten, toch?
 
Die Kim en Wanda op de Vulkanstrasse 17-19, zijn die al terug? Staan torenhoog op mijn Lijstje, maar niemand die info geeft over deze dames. Ook op bordelcommunity niet.
die waren al pleite toen de corona lockdowns begon in duitsland, ik denk niet dat deze chicas nog terug gaan komen, dus ga maar iets nieuws proberen
 
Situatie gisterenavond: Als je over de A40 aan komt rijden, de afslag naar de Vulkaan neemt, de brug over, en dan bij de eerste verkeerslichten rechts de bocht neemt, stond je bij het plantsoen een verrassing te wachten. Algehele politiecontrole, douane ook aanwezig. Papieren kunnen tonen. Iedere Nederlands kenteken wordt gecheckt. Ook reed de politie de P achter E26 op.
U bent gewaarschuwd (alhoewel de kans klein is dat dit regelmatig gebeurt...).

die controle is super makkelijk te omzeilen, wanneer je van de brug naar beneden rijdt moet je niet de eerste afslag nemen naar de Vulkan wanneer je bijna beneden bent want dan rij je regelrecht in de val van de polizei, maar je gaat rechtdoor over de Heerstrasse en dan ga je de eerste gelegenheid dat je rechts kunt afslaan bij de Bungertstrasse rechts af, rij je de Bungertstrasse helemaal uit kom je bij de Juliusweberstrasse uit, die duitse polizei is sowieso niet zo heel erg snugger, bij Kranenburg DE vlakbij Nijmegen staan ze ook altijd op dezelfde 2 plekken, de Duisburgse polizei heeft ook dezelfde werkwijze en gaat ook altijd precies op dezelfde plek controles lopen houden, ze pakken altijd de plekken waar veel verkeer langs komt, op rustige plekken komen ze vrijwel nooit ook houden ze die controles altijd op vrijdag en zaterdag avond en om 3:00 uur s'nachts kappen ze er mee, precies hetzelfde tijdstip als de polizei in Kranenburg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan