Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gezellige boel daar weer het slachtoffer zal wel geen onschuldige zijn geweest in dit geval.
Maar voor het algemene gevoel van veiligheid in zo een buurt zijn dit soort incidenten wel heel slecht.
En aangezien dit gebied toch al geen heel goede naam heeft kiezen veel mannen eerder voor een raamzone als Antwerpen. Waar de prijzen inmiddels hetzelfde zijn dus daar hoef je ook al niet meer om te gaan.
 
Ik wist niet dat er zoveel misdrijven zijn in Duisburg, ik las ook een artikel dat de straatcriminaliteit etc in Duisburg fors is toegenomen.
Ook las ik een ander artikel dat gewetenloze clans hun dochters tot bordelen in Duisburg dwingen.

Het incident dat die 17 jarige jongen werd mishandeld was ook op een late tijd stip (in de nacht). Al die andere misdrijven las ik ook dat die dingen allemaal op een late tijdstip gebeuren. Overdag zullen die dingen niet zo gauw gebeuren denk ik.

Het verbaast mij wel een beetje dat er veel misdrijven plaats vinden in de rosse buurt van DB, want ik kom er al vanaf mijn 18e en ik heb nog nooit ruzie gezien of ruzie gehad of andere nare dingen of iets vervelends meegemaakt waardoor ik mij niet veilig hebt gevoeld.
Ik voel mij juist meer minder veilig en niet op mijn gemak in Den Haag de Doubletstraat en in Amsterdam bij de Wallen.
 
nou valt het allemaal wel mee daar vind ik, 15 jaar geleden was het daar pas 1 grote penoze efteling, schietpartijen tussen de hells angels en bandidos , steekpartijen tussen bezoekers onderling, lastige groepen marokkanen uit NL die tot pulp werden geslagen door de hells angels beveiliging, groep NLse marokkanen die het aan de stok kregen met duitse penoze turken omdat ze tegen hun dikke mercedes AMG hadden aangepist, lokale turken en albanezen die de raambuurt in komen crossen met een gallardo, F430 of mercedes brabus, dronken gast die uit het cafe van 17-19 werd geflikkerd en buiten de security probeerde neer te steken maar klappen kreeg en later door de polizei werd opgehaald, drugshandel, heling en auto inbraken bij de parkeerplaats voor het sexpalace, noem het maar op en het gebeurde daar wel s'nachts in het weekend
 
Het is idd. altijd een hardcore erg ruwe en beruchte rosse buurt geweest.
ik kan me ruim 10 jaar geleden nog herinneren toen ik ineens midden in een feest van de Bandidos stond de hele straat bij de Fat Mexican stond vol met bikers achteraf was het gewoon best lachen en niemand die je raar aankeek, ik vond dat er toen op de een of andere manier een fijnere vibe was dan die er tegenwoordig hangt.

Los daarvan was de damesbezetting en de prijs toen natuurlijk ook nog stukken beter.
Zoals gezegd ik moet er nu in de buurt zijn om langs te gaan anders verkies ik Antwerpen als grote raamzone het is voor mij ongeveer even ver rijden.
 
Ik moet nu een vriend van me afzetten in dusseldorf en wil eigenlijk even langs de dames in duisburg rijden.
Weet iemand tot hoelaat er nog dames aanwezig zijn daar?
Ben al meerdere keren geweest dat alles zo goed als dicht was.
Dat was wel doordeweeks en het is nu vrijdag dus hoop vandaag wel wat geluk te hebben.
 
Weet iemand tot hoelaat er nog dames aanwezig zijn daar?
Ben al meerdere keren geweest dat alles zo goed als dicht was.
om 6 uur gaat eros26 dicht, de laatste dames blijven meestal tot 5:30-5:45
dan gaan ze naar huis, de bezetting van de dames word steeds lager naarmate het later word, zelfs als je in het weekend daar rond 4 uur bent is het al bijna uitgestorven
 
Laatst bewerkt:
Ik moet nu een vriend van me afzetten in dusseldorf en wil eigenlijk even langs de dames in duisburg rijden.
Weet iemand tot hoelaat er nog dames aanwezig zijn daar?
Ben al meerdere keren geweest dat alles zo goed als dicht was.
Dat was wel doordeweeks en het is nu vrijdag dus hoop vandaag wel wat geluk te hebben.
Beste tijd is van 20:00 tot 02:30 uur
 
Ik was in Duisburg vandaag bezetting was niet zo bijzonder, Nikki (Albanië bij eros26) was er helaas niet🙁, 1 week op vakantie zei de security, ik had hem bij de poortjes gevraagd of zij er was en ik was niet naar binnen geweest.

Ik werd zoals gewoonlijk altijd weer bij mijn lul gegrepen en altijd hun billen laten voelen en kut, mijn pik werd meteen hard😂.
En bij Charlottestrasse kwam ik 2 dames tegen en ze wouden met mij buiten seks hebben.

Jammer dat niet alle dames Engels spreken, dus communiceren is wel lastig bij zulke dames.
Maar ben met een volle zak naar huis gegaan. Ik wacht tot Nikki weer terug is, ik ga volgende week weer naar DB, want ik wil haar perse bezoeken.
 
Heeft Nikki een naambordje, niet alle dames doen hieraan.
Anders graag een kamer nummer.
In huis 26 vind ik normaler wel de mooiere meiden dan de overige huizen.
Trouwens al weer kamers achterop de P bij 26 in gebruik?
 
dat is al bijna een jaar zo, als je iets wilt doen voor 40 of 30 euro kun je beter naar de ghetto laufhausen gaan, daar hebben de dames nog geen problemen met zulke bedragen
Hier lees ik dat een klant €40 heeft betaald voor het instaptarief. Ik kon voor €40 naar binnen bij Nikki omdat ik zei dat ik nu alleen maar 40 contant hebt, maar haar houding belemmerde mij om naar binnen te gaan.
Ik vertouw hun soms niet over de prijzen, want ik zie er uit alsof ik veel geld hebt waardoor ik denk dat ze de prijs express omhoog schieten. Achja, volgende keer ga ik haar gwn bezoeken.
 

Bijlagen

  • 712BBF83-67B0-45B3-94BE-90E06C43FE83.jpeg
    712BBF83-67B0-45B3-94BE-90E06C43FE83.jpeg
    198,6 KB · Weergaven: 35
Hier lees ik dat een klant €40 heeft betaald voor het instaptarief. Ik kon voor €40 naar binnen bij Nikki omdat ik zei dat ik nu alleen maar 40 contant hebt, maar haar houding belemmerde mij om naar binnen te gaan.
Ik vertouw hun soms niet over de prijzen, want ik zie er uit alsof ik veel geld hebt waardoor ik denk dat ze de prijs express omhoog schieten. Achja, volgende keer ga ik haar gwn bez

Don't go broke trying to look rich.
 
Donderdag avond ook geweest.
Was best redelijke bezetting in 26 en 17-19, tenminste voor een doordeweekse avond. Viel me niet tegen.
Heb uurtje in beiden gekuierd, elk 1x € 2,- gedoneerd;)
Uiteindelijk bij Tiffany, huis 26, de mooie donkere dame geweest.
Moet zeggen dat het een goede ervaring was, uitvoerig alles kunnen doen, ze gaat best in veel mee, was een goede aanrader van een post hier eerder.
Heb ook de hierboven Nikki van kmr 117 op 26 getroffen, maar na wat babbelen aan de deur ben ik verder gegaan.
 
Donderdag avond ook geweest.
Was best redelijke bezetting in 26 en 17-19, tenminste voor een doordeweekse avond. Viel me niet tegen.
Heb uurtje in beiden gekuierd, elk 1x € 2,- gedoneerd;)
Uiteindelijk bij Tiffany, huis 26, de mooie donkere dame geweest.
Moet zeggen dat het een goede ervaring was, uitvoerig alles kunnen doen, ze gaat best in veel mee, was een goede aanrader van een post hier eerder.
Heb ook de hierboven Nikki van kmr 117 op 26 getroffen, maar na wat babbelen aan de deur ben ik verder gegaan.
Het viel mij op dat de dames bij E26 en H17-19 echt heel weinig te doen hebben, ze vervelen zich en sommige dames liggen maar op hun bed video's te kijken of wat dan ook.
Je ziet ook echt heel weinig klanten binnen lopen. Had jij dat ook gezien?
Soms voelt het alsof ik daar alleen met mijn vrienden ben.
Ik weet niet of het ligt omdat ik op een doordeweekse dag ga en niet in de nacht en weekend.

Ik denk dat de dames wel balen dat de klanten entree moeten betalen om steeds naar binnen te komen, hierdoor gaan mensen minder snel naar binnen of komen minder snel weer terug om nog een keer te kijken.
 
Ik denk dat de dames wel balen dat de klanten entree moeten betalen om steeds naar binnen te komen, hierdoor gaan mensen minder snel naar binnen of komen minder snel weer terug om nog een keer te kijken.
Ik vind dit ook erg belemmerend, het is voor mij een reden om Duisburg niet meer te bezoeken. De speciale wandelbeleving in een raambuurt wordt door die entreeheffing om zeep geholpen. Je kunt niet een paar keer in en uitlopen voor je een keus maakt. Je bent zowat verplicht om langer dan je lief is in een bepaald huis te blijven hangen. Ik vind er geen lol meer aan daar.
 
Ik vind dit ook erg belemmerend, het is voor mij een reden om Duisburg niet meer te bezoeken. De speciale wandelbeleving in een raambuurt wordt door die entreeheffing om zeep geholpen. Je kunt niet een paar keer in en uitlopen voor je een keus maakt. Je bent zowat verplicht om langer dan je lief is in een bepaald huis te blijven hangen. Ik vind er geen lol meer aan daar.
Ja het is ook belemmerend, vooral als je nog een keer naar binnen wilt, want de mooiere dames staan allemaal waar je entree moet betalen.

Maar Duisburg is geen raambuurt, je loopt een laufhaus binnen en de dames staan allemaal met de deur open en ze beginnen al gelijk met 'alles goed?, 'hey sexy' ze roepen je al van een afstand etc, of ze grijpen je al meteen vast, grijpen naar je lul, hun billen laten voelen en al die andere dingen, dat maakt het voor mij wel leuker. Dat gebeurt bij een raambuurt niet.

Ik bezoek toch liever de dames in DB, ze zijn daar gewoon veel vriendelijker en socialer. Je merkt gewoon echt een duidelijk verschil tussen Duitsland en NL, Antwerpen. In NL zijn ze vaak arrogant en in Antwerpen helemaal, ik snap ook niet waar dat vandaan komt en waarom het zo erg kan verschillen. Ik ben in verschillende rosse buurten geweest en in elke buurt zijn de dames anders qua gedrag, waarschijnlijk heeft de plek waar ze zijn invloed op hun gedrag.
 
Maar Duisburg is geen raambuurt
Het is maar hoe je het bekijkt. Als de dames achter een raam zitten, in een laufhaus of in een straat, dan is dat voor mij een raambuurt.
En Duisburg ken ik heel goed. 10 jaar geleden kwam ik daar heel vaak. Je kon toen vrijelijk de huizen in en uitlopen en overal een goede bezetting en mooie vrouwen. Van hoe het toen was is nu niks meer over.
 
Misschien wel leuk om eens wat verhalen te delen uit die goede oude tijd. De tijd van weleer :D. Voor de jongere generatie DB bezoekers.

Persoonlijk ben ik niet een wandelaar van het eerste uur. Mijn eerste voetstappen zette ik zo rond 2016 in Duisburg. Echter kan ik mij de weekend zomeravonden goed herinneren. Veel volk op de been, van straatverkopers tot jonge ratjes uit Venlo en omstreken. De sfeer was toen best gezellig. In sexxxpalace was het sowieso feest met een volle lading aan dames en achter elke hoek gebeurde wel weer een rariteit.

Ook de feestjes in de bars en de motorjongens kan ik nog wel herrineren.
 
Ik maakte voor het eerst kennis met Duisburg in 2010. Wat een tijd was dat! Volle bezetting, mooie dames en betreft mobiele telefoons / internet was het toen ook anders. Ook de dames maakte bewust contact in plaats van naar hun mobieltje te staren.

Geweldige tijden beleefd in 2010 t/m 2015/2016. Daarna liep het al langzaam terug en is het verschil groot met nu.

Dames hadden het ook goed in die tijd en zo werd er tijdens een sessie niet echt op de tijd gelet is mijn ervaring.

Uren lekker chillen op de kamer met een mooie dame en alles wat daarbij hoorde.

Nu is dat wel anders en het lijkt erop dat die tijden ook niet meer terug komen in duisburg.

Vroeger was de teleurstelling groot toen de groene hoge toren uitviel en de verlichting tijdelijk niet meer aan mocht.

Nu is de bezetting, prijs en de twee euro poortjes die minder zijn. Tijden veranderen inderdaad.

Ik heb er mooie herinneringen aan overgehouden en was er bijna elk weekend te vinden. Daar moet ik in deze setting niet meer aan denken.

Toch kun je nog wel eens een mooi moment pakken / beleven in duisburg maar als je de tijden van 2010 en daarvoor kent, is en blijft het anders.
 
Ik heb ook goede herinneringen, was er denk ik van 2009, kan ook 2010 ook bijna elk weekend, meestal zaterdag avonds.
Behalve wanneer ik voor werk elders vertoefde, dan was het soms Reeperbahn, Hamburg en of de Straatjes in Hannover.
Veel mogen beleven, meiden waren ook stuk relaxter, niet het snelle afwerken wat nu helaas velen doen in DB. Verder bleef je veel langer bij de betreffende dame, totaal geen tijdsdruk.
En was bijna altijd alles druk bezet, zelden ramen zonder dames.
Toen kwam helaas het bekende C virus, dat heeft ook veel kapot gemaakt, helaas.
Nu kom in nog denk ik, een 5 of 6 keer in het jaar in DB.
Voor mijn anderhalf uur rijden, dus best goed te doen, vanuit Twente.
Maar zou ook graag vaker naar Antwerpen willen, maar dat is niet te doen op 1 dag. Dus zit ik dan sowieso aan een hotel overnachting vast, op zich niks mis mee, maar dat loopt in de papieren bij regelmatig gaan.
Tegenwoordig houdt ik het maar meer in het Amsterdamse en of het Haagse redlight leven. Voordeel goed bereikbaar met het OV.
 
Albane vor Landgericht, Tatort Vulkanstraße: Endri H. soll mehrfach auf Mann aus den Niederlanden geschossen haben. Auch ein Unbeteiligter wurde im Bordell getroffen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan