Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tja zat te twijfelen, zaterdag voor kerst wel of niet gaan?
Moet zeggen in Eros 26 toch wel een 75 procent bezetting.
Een aanrader voor mij is de Roemeense Julia op kmr 720 rechts boven in de hoek.
Best wel donker tropisch typetje,
Prima service. Later meer
 
Afgelopen zondag een bezoekje gebracht bij Tiffany, wat een sexbeest is dat! Geniet er optimaal van. Echt een aanrader. Wat mij ook opviel was dat de dame ernaast ook echt een geil ding is, weet zo haar naam niet meer zit helemaal in dat hoekje bij Tiffany. Ze was Russisch dat is wat ik me nog kon herinneren. Iemand enig idee?
Weet je wat de werktijden van Tiffany zijn? Zou ze morgenvlnd aanwezig zijn?
 
dat er steeds meer voorzieningen komen waar dames kunnen slapen is begrijpelijk het is namelijk verboden om op de werk plek te overnachten in Duitsland exploitanten springen daar op in . ik ken enkele sauna clubs die aparte slaap plaatsen hebben voor de dames magnum LR babylon penelope . zelfs in NL heeft een sauna club eigenaar een dames hotel .
 
Als je ermee kunt leven dat je waarschijnlijk voor niets rijdt gewoon gaan.

Ooit in 2008 mijn 1e jaar op de vulkan wist ik dit niet en plots in de week na kerst liep ik langs gesloten panden, lege verdiepingen en haast geen dames. In sexxxpalace waren de nog aanwezige dames samengevoegd op 1 verdieping. Daar heb ik toen de duitse Valerie leren kennen en 1,5 jaar haar stamgast geweest voor ze verdween.
Echter de jaren erop ook wel eens geweest tussen kerst en oudjaar en meestal liep ik met de ziel onder de arm daar rond en de nog aanwezige dames waren niet de knapste.
Inmiddels oude en wijze en weet dat deze week gewoon bij de kachel thuis zitten is en een lekker drankje erbij. Vanaf midden januari gaat het wel weer lopen.
 
Hoe is de bezetting vandaag en morgen?
Wat verwacht je?
Ga gewoon! Ook al is de bezetting slecht er is altijd nog wel iets leuks te vinden. Misschien kun je vanwege de slechte klandizie ook nog een leuke deal maken
Inderdaad, ga gewoon, als je de tijd, het geld en "de guts" hebt.

Als je ermee kunt leven dat je waarschijnlijk voor niets rijdt gewoon gaan.

Inmiddels oude en wijze en weet dat deze week gewoon bij de kachel thuis zitten is en een lekker drankje erbij. Vanaf midden januari gaat het wel weer lopen.
Ik ben ook een beetje oud, en een beetje wijs. Maar ik geef liever geld uit aan een gokje dan bij de kachel, die te duur is, te gaan zitten. Keuzes...

Mijn ballen doen pijn en jeuken, dus jullie weten wat dat betekent: "ready, steady, GO!"
 
Wat verwacht je?

Inderdaad, ga gewoon, als je de tijd, het geld en "de guts" hebt.


Ik ben ook een beetje oud, en een beetje wijs. Maar ik geef liever geld uit aan een gokje dan bij de kachel, die te duur is, te gaan zitten. Keuzes...

Mijn ballen doen pijn en jeuken, dus jullie weten wat dat betekent: "ready, steady, GO!"
Tot vanmiddag dan, ben toch in de buurt:p
 
Tot vanmiddag dan, ben toch in de buurt:p
Als je toch in de buurt bent: wat is dan het nut van vragen hoe de bezetting is? ik bedoel, dan kun je toch gewoon ff langsgaan en juist je bevindingen hier delen? Daar hebben we als medewandelaars allemaal wat aan. "Mach's spontan!" is in DE niet voor niets een gevleugelde uitspraak.
 
Als je toch in de buurt bent: wat is dan het nut van vragen hoe de bezetting is? ik bedoel, dan kun je toch gewoon ff langsgaan en juist je bevindingen hier delen? Daar hebben we als medewandelaars allemaal wat aan. "Mach's spontan!" is in DE niet voor niets een gevleugelde uitspraak.
Misschien dat er nog medewandelaars geweest zijn recent.... kan natuurlijk ook langs een bordeel rijden hier
 
Volgende maand ben ik voor het eerst in Duisburg sinds de pandemie. Wat voor tarieven hanteren de dames nu? Laaste keer dat ik er was was het nog steeds €30.

Mijn voorkeur gaat uit naar warmbloedig latinas, heeft iemand aanraders?
 
Volgende maand ben ik voor het eerst in Duisburg sinds de pandemie. Wat voor tarieven hanteren de dames nu? Laaste keer dat ik er was was het nog steeds €30.

Mijn voorkeur gaat uit naar warmbloedig latinas, heeft iemand aanraders?
Je kunt nog wel voor €30 terecht, genoeg latina's te vinden. Er staat een mooi en jong exemplaar op de begane grond van nr 48.
Ook in 25 - 28 nog volop dames uit Zuid Amerika.

De dames in Eros26 en 17-19 vragen nu allemaal €50
 
Terug
Bovenaan Onderaan