Duitsland tanken + bezoek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zou dan nog even wachten.

Benzine in Duitsland vanaf volgende week 50 cent per liter goedkoper dan in Nederland

Duitsland voert op 1 juni een accijnsverlaging door, waardoor een liter Euro 95 dan 1,72 euro kost. Dat is bijna vijftig cent minder dan in Nederland. Ten opzichte van de Nederlandse adviesprijs bedraagt het verschil zelfs meer dan 60 cent.

Kun je wellicht meer aan een dame spenderen.
 
Ik zou dan nog even wachten.

Benzine in Duitsland vanaf volgende week 50 cent per liter goedkoper dan in Nederland

Duitsland voert op 1 juni een accijnsverlaging door, waardoor een liter Euro 95 dan 1,72 euro kost. Dat is bijna vijftig cent minder dan in Nederland. Ten opzichte van de Nederlandse adviesprijs bedraagt het verschil zelfs meer dan 60 cent.

Kun je wellicht meer aan een dame spenderen.

ik had de topic aangemaakt juist omdat de benzine in Duitsland goedkoper gaat worden...
 
Dus als ik 50 liter tank volgende week met 60 cent prijsverschil is dat 30 euro, ga ik naar mijn favoriette huis net over de grens ( Casa Rossa in Elten) en kan ik dus wippen voor 50 minus de uitgespaarde 30 euro is netto 20 euro :D, zie je mij voorlopig niet meer in NL
Kijk daar wordt een mens blij van 👍
 
Dus als ik 50 liter tank volgende week met 60 cent prijsverschil is dat 30 euro, ga ik naar mijn favoriette huis net over de grens ( Casa Rossa in Elten) en kan ik dus wippen voor 50 minus de uitgespaarde 30 euro is netto 20 euro :D, zie je mij voorlopig niet meer in NL
Kijk daar wordt een mens blij van 👍
Ben je al weer terug?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan