WHEM Dunja, Breda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik wilde gaan toen ik toch in de buurt was maar ik had niet veel tijd.
Zegt ze me dat ze over een uur pas thuis was, zo lang kon ik niet wachten.
Misschien een volgende keer als ik in de buurt ben.
 
Ik heb haar een app gestuurd want haar foto's vond ik niet verkeerd en 130 voor een uur is geen geld in deze tijd. Daarna heb ik een hele serie spraakberichten ontvangen van haar. Eerst even getwijfeld of ze wel 100 procent maar daarna conclusie getrokken dat ze zwaar beschonken was. Verklaart misschien ook de spelfouten. Ik haak in elk geval af.
 
Ik heb haar een app gestuurd want haar foto's vond ik niet verkeerd en 130 voor een uur is geen geld in deze tijd. Daarna heb ik een hele serie spraakberichten ontvangen van haar. Eerst even getwijfeld of ze wel 100 procent maar daarna conclusie getrokken dat ze zwaar beschonken was. Verklaart misschien ook de spelfouten. Ik haak in elk geval af.
Jammer Erik. Dank voor je reactie. Ik heb ook ondertussen contact gehad. Tevergeefs...
 
Ik wilde gaan toen ik toch in de buurt was maar ik had niet veel tijd.
Zegt ze me dat ze over een uur pas thuis was, zo lang kon ik niet wachten.
Misschien een volgende keer als ik in de buurt ben.
Ik kreeg vandaag een reactie dat ze niet aan ontvangst doet. Zie nu ook dat haar advertentie is gewijzigd qua inhoud.
 
Ze erbij gezet dat ze ook hoteldates doet, verder staat er nu "kan op dit moment ontvangen!!"
Misschien past ze steeds de advertentie aan, afhankelijk of ze wel of niet kan ontvangen.
En, dat stond al eerder in de advertentie het vage zinnetje ' voor nu ontvangen is niet echt zekerheid ', wat ze daar dan ook mee bedoeld..

Ik was niet van plan het te gaan plannen, dus als ik in Breda ben bel ik als ik huiswaarts ga, heeft ze dan geen tijd of kan ze niet thuis ontvangen, dan gaat het gewoon over.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan