DVP’s die klaarkomen ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vraag nog wel eens of ze een vibrator hebben liggen. Als je die dan op haar natte clit zet en haar met 2 vingers met het " hier komen" gebaar vingert komen ze vrijwel altijd klaar. Voor mij is dat het toppunt van genot!
Zal wel zijn , maar ben ervan overtuigd dat de voorbereiding tot aan het vibratordeel ook al juist zal gezeten hebben . Anders kom je zover niet hoor.
 
Ik had er graag eentje getroffen om eens te ervaren hoe dat is...

?
 
Het maakt mij niet uit of de dame nu wel of niet klaar komt etc
Ik vind het wel een toegevoegde waarde hebben. Ik lik me het apelazerus, dan vind ik echt fijn als de dame klaar komt ook.
'Andrea' in Haarlem ging er lekker voor liggen, kondigde aan als ze ging komen en was dan even 'out of order'.
Jammer dat zij een beetje wispelturig in haar gedrag is.
 
Sorry, maar dat bestrijd ik toch echt. Het is (voor mij) geen kwestie van OF, maar van EN. Niet de dvp of de klant genieten, maar beiden. Ik ga niet met een goed gevoel weg als ik niet het idee heb dat de dame ook er van genoten heeft. In welke mate en tot waar het echt was kan ik niet altijd peilen, maar een dame die niet of nauwelijks op mijn "werkzaamheden" reageert en er alleen maar op uit is om mij te plezieren, daar heb ik geen fijne date aan. En dan nog blijft het een kwestie van EN en niet OF.
Ja, daar kan ik me ook bij vinden. Als beiden genieten is het véél leuker!
Maar daarnaast wil ik haar natuurlijk ook zo geil krijgen dat ze er volledig voor gaat! Dat je je beiden kan overgeven aan je dierlijke instincten: puur "Lusten & driften" Geweldig!
 
Een DVP vertelde me ooit dat ze om de paar weken echt klaar kwam. De klanten merkten het verschil niet omdat ze de rest van de tijd een orgasme "acteerde". Ze gaf aan dat ze zich relaxed moest voelen en dat het niets te doen had met de klant. Gewoon het gevoel op dat moment was voor haar belangrijk.
Dit gesprek vond plaats nadat ik klaar kwam tijdens het neuken waarna ze me op zeer directieve toon instrueerde vooral door te gaan. Ze zei letterlijk "don't you fucking stop now". Plichtsgetrouw bleef ik doorneuken waarna ze met schokkende heupen klaar kwam. Vervolgens was ze zeker een minuut niet aanspreekbaar. Enigszins beduusd heb ik haar daarna hierover aangesproken.
Ja! Ook al een keer meegemaakt. Na een zéér intense neukpartij kom ik schokkend klaar in haar... en zij: "You're still hard! Keep going!"
Wat was dat een wilde tijger! Heb dan ook 3 dagen doorgebracht met haar...
 
Ik kom bijna elke keer klaar. Ik spreek ook maar 1 a 2 keer per week af. Echter ben ik ook een meisje die in de ochtend bij het wakker worden al masturbeert dus soms ligt het in mijn geval daaraan 😅
Soms is de man in kwestie gewoon verschrikkelijk slecht in beffen of vingeren. Ik probeer dan zelf nog te zeggen wat ik leuk vind, of probeer wat te verschuiven in hoop dat ie dan het goeie plekje vindt. Als die het dan nog niet begrijpt, dan geef ik subtiel aan 'dat ik moeilijk klaarkom' (minder erg dan zeggen dat hij er niks van bakt lol 😂)
Bij seks zelf kom ik niet klaar, tenzij ik mijzelf masturbeer tijdens de daad, wat ik wel vaak doe.
Wanneer ik dagelijks afspreek, telkens maar 1 afspraak voor meerdere uren (in vakanties), kom ik ook meestal klaar.
Toen ik vroeger elke dag meerdere mannen op bezoek had kwam ik meestal enkel bij de laatste man klaar. Ik vermoed dat het hier 'de rust' is wetende dat ik erna naar huis kon. 😊 Soms gebeurde het ook eens 'perongeluk'.
Faken vind ik persoonlijk not done en dat merk je toch ook gewoon als man, niet? 🙄
 
Laatst bewerkt:
@bellds Boefjes zoals jij ben ik dol op :love:. Alleen Gent is wel een beetje uit de buurt.
Je moet altijd wel een beetje zoeken, want ze werken niet zo veel.
En dat faken, ja er zijn gevallen van faken waarbij ik dacht: doe niet zo gek joh.
Misschien ben ik er ook wel eens in getrapt, ik weet het niet. Maar ook zeker wel echte klaarkomsters meegemaakt!
 
@bellds Boefjes zoals jij ben ik dol op :love:. Alleen Gent is wel een beetje uit de buurt.
Je moet altijd wel een beetje zoeken, want ze werken niet zo veel.
En dat faken, ja er zijn gevallen van faken waarbij ik dacht: doe niet zo gek joh.
Misschien ben ik er ook wel eens in getrapt, ik weet het niet. Maar ook zeker wel echte klaarkomsters meegemaakt!
Aaah vlak na het klaarkomen de vingers nog eens instoppen en je ziet onmiddellijk of het echt was of niet. Ik ben nadien zeiknat alleszins 😂
Sorry dat ik tever weg woon 😛
 
Ik kom bijna elke keer klaar. Ik spreek ook maar 1 a 2 keer per week af. Echter ben ik ook een meisje die in de ochtend bij het wakker worden al masturbeert dus soms ligt het in mijn geval daaraan 😅
Soms is de man in kwestie gewoon verschrikkelijk slecht in beffen of vingeren. Ik probeer dan zelf nog te zeggen wat ik leuk vind, of probeer wat te verschuiven in hoop dat ie dan het goeie plekje vindt. Als die het dan nog niet begrijpt, dan geef ik subtiel aan 'dat ik moeilijk klaarkom' (minder erg dan zeggen dat hij er niks van bakt lol 😂)
Bij seks zelf kom ik niet klaar, tenzij ik mijzelf masturbeer tijdens de daad, wat ik wel vaak doe.
Wanneer ik dagelijks afspreek, telkens maar 1 afspraak voor meerdere uren (in vakanties), kom ik ook meestal klaar.
Toen ik vroeger elke dag meerdere mannen op bezoek had kwam ik meestal enkel bij de laatste man klaar. Ik vermoed dat het hier 'de rust' is wetende dat ik erna naar huis kon. 😊 Soms gebeurde het ook eens 'perongeluk'.
Faken vind ik persoonlijk not done en dat merk je toch ook gewoon als man, niet? 🙄
Ja, inderdaad. Heb al bij meerdere dames meegemaakt dat ze me vertelden dat ik als laatste van de dag moest langskomen... konden ze zich ook lekker zelf laten gaan!
 
Persoonlijk heb ik zelf dit 1x meegemaakt bij een dame die ik vaker bezocht. Tijdens Doggy moest ik doorstoten van haar terwijl ze zichzelf ging vingeren. Haar verklaring was dat ik haar laatste klant was en ze wilde ff klaarkomen zodat ze lekkerder kon slapen.

Ik geloofde er niets van, maar wel aardig van haar dat ze mij een trots gevoel wilde meegeven. Was nog in de 25 euro tijdperk in de doublet.
25 euro tijdperk. . . dat is toch al een tijd geleden zeg. Zien ze je tegenwoordig al mee aankomen.
 
De heren die Laura Mendes kennen in de tijd dat ze ontving weten misschien dat ze echt klaarkwam als DVP zijnde. Van het pussysliden werd ze altijd kletsnat. Zo nat dat ze zelfs tussendoor een doekje over mijn onderbuik moest halen omdat het geiler bij haar uit stroomde. Die vrouw was werkelijk uniek en durf echt te stellen dat zij wel echt klaarkwam. Bij Elena (ONS, Amsterdam) was het pussysliden ook van hoog niveau en die werd vochtig maar niet lekkend zoals bij Laura Mendes. Van andere DVP's kan ik me niet herinneren dat ze echt goed klaarkwamen, ook al zeiden ze van wel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan