Dvp bezoeken als je thuis ook seks hebt?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zou je dvp’s blijven bezoeken bij min. 1x pweek seks met je partner?

• Totaal aantal stemmers
    20

GeefGeniet

Wandelaar
91
13/08/25
109
2
Ik ben zelf vrijgezel en bezoek daarom dames van plezier, maar door het meelezen en reageren op vele van de topics op GR, ben ik gaan inzien dat er vele in een relatie zitten.

Nou heb ik een vraag aan de heren die in een relatie zitten en weleens een dvp bezoeken: Zou je een dvp bezoeken als je thuis minimaal 1x per week seks zou hebben met je vriendin/ vrouw?

Ben benieuwd naar jullie mening hierover.

Heb thuis 2 tot 3x in de week sex , maar dat valt niets te vergelijken met de beleving die ik toch minstens 1x in de drie weken heb met een vaste DVP. Thuis laat ze me weinig of niet toe van haar genot te geven. Misschien 1x om de twee maand geeft ze daar aan toe en dan is het ook feest. Moest ze dit 1x in de week toelaten zou ik waarschijnlijk nooit aan wandelen toe gekomen zijn. Moet er ook wel aan toevoegen dat ik al altijd heel goeie dames tegen gekomen ben en ze altijd als dame behandeld heb. Ze wisten heel goed dat ik niet kwam voor alleen maar eigen genot. Alleen door het feit dat ze stopten met het werk al een paar keer een nieuwe moeten zoeken. Heb dus ook als dusdanig gestemd dat de hoeveelheid aan thuis sex er niets mee te maken heeft.

Nu... heb al van meerdere (ervaren) DVP's gehoord... dat mannen in een relatie net naar hen komen voor die dingen die ze thuis niet kunnen krijgen... Pijpen (pzc) bijvoorbeeld... of beffen... of een kink die de vrouw niet wil!

Heeft dus echt niet enkel te maken met het aantal keren sex.
Ja precies en daarom was ik ook benieuwd wat de verhoudingen zijn want sommige zullen wellicht geen dvp bezoeken als er 1x per week seks is met hun partner.
Tot nu toe is dat toch een aanzienlijke aandeel (42.9%) maar het zegt pas iets als er rond de 400-500 stemmen zijn.

Ik heb ook een vaste relatie en dus sex thuis, maar ik bezoek ook regelmatig een DVP voor de kinky dingen die ik thuis niet kan hebben, zoals SSBBW vrouwen en transsexuelen. Die laatste groep heeft me de laatste tijd gefascineerd, hoewel er veel bedrog en teleurstellingen tussen zitten. Kijkend naar het forum moeten er veel mannen zijn die naar transsexuelen gaan, terwijl ze ook in een relatie zitten.

Mijn huwelijk is seksarm (niet seksloos, wat misschien de indruk is die ik in andere topics over dit onderwerp heb doen ontstaan). Mijn vrouw heeft sinds de geboorte van ons kind veel minder libido dan vroeger. En ze had sowieso altijd al veel minder libido dan mijn eerdere relaties. Dat geeft ze zelf ook toe. Het seksrepertoire is bij ons altijd wat beperkt. Oraal is bijvoorbeeld niet aan de orde. Terwijl ik daar juist het meeste van geniet, zowel het geven als het krijgen.

De oorzaak van haar lagere libido is deels mentaal. Wat daarachter zit, is dermate persoonlijk dat ik dit hier niet verder toelicht. Eigenlijk wist ik al vrij snel in onze relatie dat ik voor een echt volwaardige vervulling van mijn behoeften ooit andere vrouwen nodig zou hebben. Tel daarbij op mijn natuurlijke neiging tot polygamie die ik al voelde tijdens eerdere relaties.

Ik heb het tot twee jaar weten te rekken voordat ik voor het eerst toegaf aan mijn behoefte. Nu accepteer ik het wandelen als essentieel deel van mijn seksleven en veroordeel ik mezelf niet meer.

Het duurde een tijd voordat mijn vrouw het leerde accepteren na mijn 'coming out' drie jaar geleden. Het vraagt om mentale kracht om de zekerheid te voelen dat je man jou nooit zou laten vallen voor de vrouwen die hij bezoekt. Ze had tijd nodig om die kracht te ontwikkelen. Veel tijd.

Ik heb 5 a 6x per week seks met mijn vrouw, met wisselende kwaliteit. Pijpen en trekken gaat bijna nooit echt fijn en sommige handelingen of standjes vind ze niet fijn, wil ze niet of kan ze niet (lang volhouden) vanwege te weinig spierkracht. Regelmatig valt ze zelfs in slaap terwijl ze mij aan het strelen is. Daarnaast was ik na bijna 20 jaar samen gewoon benieuwd naar lichamelijk contact met andere vrouwen.

Mijn huwelijk is seksarm (niet seksloos, wat misschien de indruk is die ik in andere topics over dit onderwerp heb doen ontstaan). Mijn vrouw heeft sinds de geboorte van ons kind veel minder libido dan vroeger. En ze had sowieso altijd al veel minder libido dan mijn eerdere relaties. Dat geeft ze zelf ook toe. Het seksrepertoire is bij ons altijd wat beperkt. Oraal is bijvoorbeeld niet aan de orde. Terwijl ik daar juist het meeste van geniet, zowel het geven als het krijgen.

De oorzaak van haar lagere libido is deels mentaal. Wat daarachter zit, is dermate persoonlijk dat ik dit hier niet verder toelicht. Eigenlijk wist ik al vrij snel in onze relatie dat ik voor een echt volwaardige vervulling van mijn behoeften ooit andere vrouwen nodig zou hebben. Tel daarbij op mijn natuurlijke neiging tot polygamie die ik al voelde tijdens eerdere relaties.

Ik heb het tot twee jaar weten te rekken voordat ik voor het eerst toegaf aan mijn behoefte. Nu accepteer ik het wandelen als essentieel deel van mijn seksleven en veroordeel ik mezelf niet meer.

Het duurde een tijd voordat mijn vrouw het leerde accepteren na mijn 'coming out' drie jaar geleden. Het vraagt om mentale kracht om de zekerheid te voelen dat je man jou nooit zou laten vallen voor de vrouwen die hij bezoekt. Ze had tijd nodig om die kracht te ontwikkelen. Veel tijd.
Woow wat een mooi verhaal.
Jij boft met zo'n vrouw en goed om te lezen dat jullie het goed hebben samen.
Ik heb 5 a 6x per week seks met mijn vrouw, met wisselende kwaliteit.
Zo dan, dat is wel echt vaak 😳 en dat is gemiddeld of het meest wat je weleens per week neukt?

Als we 1x in de week sex zouden hebben ging ik niet meer naar een dvp, maar dat gaat niet meer gebeuren , mijn vrouw is 70 en is aan de sukkel , ik steun haar verders overal mee . Maar samen sex is er niet meer , daar om bezoek ik een dvp ik ben gek op beffen en gepijpt worden , hier doe ik verders niemand verdriet mee , zou anders zijn als ik op zoek zou gaan naar een vriendin .

Heb een uitstekend sexleven met mijn vrouw en ga ook naar de hoeren en niet omdat ik iets mis wat ik thuis niet krijg maar denk dat het gewoon in mij zit en er nooit meer uitgaat.

Enige is dat ik het stiekem doe en dat het soms achteraf mijzelf een kutgevoel geeft naar mijn vrouw toe dus hypocriet van mezelf.

Niemand is perfect en ik dus ook niet.

Heb een uitstekend sexleven met mijn vrouw en ga ook naar de hoeren en niet omdat ik iets mis wat ik thuis niet krijg maar denk dat het gewoon in mij zit en er nooit meer uitgaat.

Enige is dat ik het stiekem doe en dat het soms achteraf mijzelf een kutgevoel geeft naar mijn vrouw toe dus hypocriet van mezelf.

Niemand is perfect en ik dus ook niet.
Dit had ik kunnen schrijven , of ik in de spiegel kijk

Terug
Bovenaan Onderaan