Dvp bezoeken als je thuis ook seks hebt?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zou je dvp’s blijven bezoeken bij min. 1x pweek seks met je partner?

• Totaal aantal stemmers
    105
Nu... heb al van meerdere (ervaren) DVP's gehoord... dat mannen in een relatie net naar hen komen voor die dingen die ze thuis niet kunnen krijgen... Pijpen (pzc) bijvoorbeeld... of beffen... of een kink die de vrouw niet wil!

Heeft dus echt niet enkel te maken met het aantal keren sex.
Dat denk ik ook. Maar denk ook wel dat als iemand thuis regelmatig seks heeft diegene dan wel minder vaak zal gaan dan wanneer diegene helemaal geen seks zou hebben thuis of slechts zeer beperkt.

Dat denk ik ook. Maar denk ook wel dat als iemand thuis regelmatig seks heeft diegene dan wel minder vaak zal gaan dan wanneer diegene helemaal geen seks zou hebben thuis of slechts zeer beperkt.
Een man is gewoon ook een man. Die wil wel eens afwisseling. Sommigen durven de stap niet te zetten, anderen wel. Sommigen hebben geld genoeg, anderen hun budget is klein. Maar volgens mij is ELKE man geïnteresseerd in een zijsprongetje met een leuke meid.

We moeten ook een onderscheid maken: een man die thuis geen of nauwelijks seks kan hebben, zal uit noodzaak naar een dvp gaan. Vaker? Dat zal zijn budget wel bepalen zeker?

Een man die thuis wel seks genoeg heeft, die wil gewoon eens iets anders. Niet alleen iets doen dat thuis niet mag of niet kan, maar gewoon ook wel eens een ander vrouwenlichaam voelen.

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
53.743
Leden
44.522
Nieuwste lid
Keeperrcs1
Terug
Bovenaan Onderaan