Dvp bezoeken als je thuis ook seks hebt?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zou je dvp’s blijven bezoeken bij min. 1x pweek seks met je partner?

• Totaal aantal stemmers
    126
Nu... heb al van meerdere (ervaren) DVP's gehoord... dat mannen in een relatie net naar hen komen voor die dingen die ze thuis niet kunnen krijgen... Pijpen (pzc) bijvoorbeeld... of beffen... of een kink die de vrouw niet wil!

Heeft dus echt niet enkel te maken met het aantal keren sex.
Dat denk ik ook. Maar denk ook wel dat als iemand thuis regelmatig seks heeft diegene dan wel minder vaak zal gaan dan wanneer diegene helemaal geen seks zou hebben thuis of slechts zeer beperkt.

Dat denk ik ook. Maar denk ook wel dat als iemand thuis regelmatig seks heeft diegene dan wel minder vaak zal gaan dan wanneer diegene helemaal geen seks zou hebben thuis of slechts zeer beperkt.
Een man is gewoon ook een man. Die wil wel eens afwisseling. Sommigen durven de stap niet te zetten, anderen wel. Sommigen hebben geld genoeg, anderen hun budget is klein. Maar volgens mij is ELKE man geïnteresseerd in een zijsprongetje met een leuke meid.

We moeten ook een onderscheid maken: een man die thuis geen of nauwelijks seks kan hebben, zal uit noodzaak naar een dvp gaan. Vaker? Dat zal zijn budget wel bepalen zeker?

Een man die thuis wel seks genoeg heeft, die wil gewoon eens iets anders. Niet alleen iets doen dat thuis niet mag of niet kan, maar gewoon ook wel eens een ander vrouwenlichaam voelen.

Een man is gewoon ook een man. Die wil wel eens afwisseling. Sommigen durven de stap niet te zetten, anderen wel. Sommigen hebben geld genoeg, anderen hun budget is klein. Maar volgens mij is ELKE man geïnteresseerd in een zijsprongetje met een leuke meid.
Ik ben het helemaal met jou eens! Vooral het moment dat je een dame voor het eerst penetreert… pfff dat is zo'n verslaafd gevoel 😍😍.. maar dezelfde dame is natuurlijk prima mits je er tevreden vertrekt.
Maar dan nog denk ik dat veranderen van spijs doet eten

Nu... heb al van meerdere (ervaren) DVP's gehoord... dat mannen in een relatie net naar hen komen voor die dingen die ze thuis niet kunnen krijgen... Pijpen (pzc) bijvoorbeeld... of beffen... of een kink die de vrouw niet wil!

Heeft dus echt niet enkel te maken met het aantal keren sex.
Zelfs al krijgen de mannen thuis pzc, deepthroat, tussen een H-cup, en doen ze geen moeite om eigen vrouw te bevredigen, dan nog gaan ze naar een dvp.
Tis gewoon de nieuwe realiteit :cautious:

In mijn laatste relatie heb ik haar wel een sverteld dat ik voor haar naar DVP's ging. Tijdens de relatie heb ik dat nooit gedaan. hadden gemiddeld wel 2x per dag sex denk ik. In de weekenden als we alleen waren, soms 3x/dag

Toen ze in een dip raakte voor een tijdje door omstandigheden, en het 2/3 weken duurde voor ze weer eens zin had, heb ik wel overwogen om naar een DVP te gaan. Niet gedaan, omdat we vrij snel al wel weer sex hadden.
Maar als 1x per week iets vast zou zijn, dan weet ik niet of ik dat zou willen.

Uiteindelijk is het door omstandigheden stuk gelopen van mijn kant. Wel een kut periode, maar ook wel weer blij single te zijn en dames te bezoeken waar ik op dat moment zin in heb. En die dames komen in positieve zin niet in de buurt van mijn ex....

Zelfs al krijgen de mannen thuis pzc, deepthroat, tussen een H-cup, en doen ze geen moeite om eigen vrouw te bevredigen, dan nog gaan ze naar een dvp.
Volgens mij is dat de oude realiteit. Verandering van spijs doet eten. En verandering van vrouw doet neuken. De nieuwe realiteit is jammer genoeg dat er bezuinigd wordt op de meest levensechte hobby die er bestaat. Crisis, heet dat.

Heb een uitstekend sexleven met mijn vrouw en ga ook naar de hoeren en niet omdat ik iets mis wat ik thuis niet krijg maar denk dat het gewoon in mij zit en er nooit meer uitgaat.

Enige is dat ik het stiekem doe en dat het soms achteraf mijzelf een kutgevoel geeft naar mijn vrouw toe dus hypocriet van mezelf.

Niemand is perfect en ik dus ook niet.
Dus jij zou het ook niet erg vinden moest je vrouw naar een man van plezier gaan :love:

Ehm ik denk dat mannen eerder naar een dvp gaan als ze thuis geen seks krijgen, in de poll-resultaten zie je ook dat 34% zegt dat ze niet naar een dvp zouden gaan bij 1x in de week. Stel je voor de vraag was 2-3x per week, dan zouden dvp's volgens mij veel minder werk hebben bij de mannen die een relatie hebben

Nee met 1x per week zou ik zéker nooit naar een DVP gaan. Voor enkele keren per jaar met mijn vrouw zou ik al tekenen.

Het is gemakkelijk om over het andere kamp een bepaald beeld te hebben, maar ik vind de omgekeerde vraag ook erg interessant.

Zou je dvp's bezoeken als je geen relatie zou hebben?
Antwoord voor mij: waarschijnlijk niet, ik denk dat ik dan normaal zou daten.

Het zal niet de nieuwe realiteit zijn. Maar als je eenmaal een paar keer geweest bent. En je kunt het betalen. Dan blijf je gaan. Ook al is de sex thuis zo goed. Het is de spanning. De mogelijkheden. Het nieuwe. De afwisseling. Stoppen met roken is mannelijker.
Dus jij zou het ook niet erg vinden moest je vrouw naar een man van plezier gaan :love:
Ik zou liever samen gaan genieten. Swingen.

Gedurende periodes waar ik een relatie had ging ik niet wandelen. Vaak was de sex thuis goed. Zeker bij 1 van mij exen was het bijna elke dag raak. Ze was vaak geiler dan ik en dat is knap 😆

Maar als ik niet in een relatie was ging ik wel wandelen.

Vroeger ging ik regelmatig naar een dvp. Jarenlang een vaste dame gehad. Ben nu ruim 30 jaar single. Met alle voordelen en nadelen die er aan vast zitten. Een van de nadelen is het gebrek aan sex. Daarom zoek ik soms een dvp op.

Ehm ik denk dat mannen eerder naar een dvp gaan als ze thuis geen seks krijgen, in de poll-resultaten zie je ook dat 34% zegt dat ze niet naar een dvp zouden gaan bij 1x in de week. Stel je voor de vraag was 2-3x per week, dan zouden dvp's volgens mij veel minder werk hebben bij de mannen die een relatie hebben
ik spreek uit ervaring :love:
Vroeger ging ik regelmatig naar een dvp. Jarenlang een vaste dame gehad. Ben nu ruim 30 jaar single. Met alle voordelen en nadelen die er aan vast zitten. Een van de nadelen is het gebrek aan sex. Daarom zoek ik soms een dvp op.
volkomen begrijpelijk als je single bent

Terug
Bovenaan Onderaan