DVP of gewone vrouw: welke seks bevalt je beter?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DVP of gewone vrouw: welke seks bevalt je beter?

• Totaal aantal stemmers
    140
Of... geschreven door een 'contactpersoon' (want dame is Braziliaanse)
Als ik een Zuid-Amerikaanse bezoek hang ik doorgaans vastgeketend omhoog met een giga vibrator in mijn kont. Dus ik kan me hier niks bij voorstellen. Al betreft het meestal wel een Argentijnse, dus dat kan het verschil verklaren...

Om on topic te blijven... na menig jaren huwelijk zullen vele "gewone vrouwen" hun vent ook dolgraag zo vast ketenen. Zeker als ze ontdekken dat hij op dit forum zit... (bijkomende vraag is wat ze dan op deze poll zouden antwoorden)

Een DVP mag wellicht meer ervaring hebben en daardoor "beter", maar je eigen partner kun je natuurlijk ook dingen bijbrengen door te vertellen hoe ze beter pijpt en andersom ook. Zij kan jou ook vertellen hoe je beter beft en hoe zij het lekker vindt om geneukt te worden. Dan kom je hopelijk vanzelf op een punt dat je precies weet hoe je elkaar maximaal verwend. Dat punt is DVP erg moeilijk te bereiken. Ten eerste neukt en pijpt ze zoals jij dat graag wilt. Het is eenrichtingsverkeer en dat maakt de seks er niet beter op als je zo ook met je eigen partner seks hebt.

Maar je moet natuurlijk ook het geluk hebben dat je partner het wil. Maar zo ja, dan is seks met een "gewone " vrouw echt beter. En zo niet, dan kom je bij DVPs terecht.

We weten al langer dat je niet alles moet geloven wat een dvp jou vertelt, maar ook van wat ze schrijven moet je je niet voorstellen dat het allemaal waar gaat zijn. :LOL:

Reclame blijft reclame. Van wasproducten die witter dan wit wassen, tot dvp's die klaarder dan klaar komen :giggle:
Een DVP mag wellicht meer ervaring hebben en daardoor "beter", maar je eigen partner kun je natuurlijk ook dingen bijbrengen door te vertellen hoe ze beter pijpt en andersom ook.
Iemand beminnen is een wereld van verschil tegenover iemand bespringen.

Laatst bewerkt:
Puur seks, zijn meestal DVP beter dan "normale vrouwen". Al is het complete pakket van seks hebben met een normale vrouw een beter gevoel door bijkomende emoties en binding die je niet hebt als je betaalt.

Verder zie ik hier wel een verschil, posters die graag wisselen van dames. Zelf blijf ik vaker bij een vaste dame(s) meerdere keren gaan, valt me vaker op dat eerste keer goed kan zijn maar de zoveelste keer alles wat minder koel en spontaner gaat?

Seks met een gewone vrouw is meer intenser en liefdevol uitgevoerd seks met een dvp is puur zakelijk en ze acteert haar rol voor de klant voor het aantal uren dat hij voor betaald. Eens dat het afgelopen is mag je vertrekken dan is het aan de volgende.

Seks met een gewone vrouw is meer intenser en liefdevol uitgevoerd seks met een dvp is puur zakelijk en ze acteert haar rol voor de klant voor het aantal uren dat hij voor betaald. Eens dat het afgelopen is mag je vertrekken dan is het aan de volgende.
Toch kan een 'goede actrice' meer voldoening geven, dan een vrouw/vriendin die er niks (meer) van bakt....

Terug
Bovenaan Onderaan