Of... geschreven door een 'contactpersoon' (want dame is Braziliaanse)Die heeft gestudeerd of chat gpt gebruikt gok ik![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOf... geschreven door een 'contactpersoon' (want dame is Braziliaanse)Die heeft gestudeerd of chat gpt gebruikt gok ik![]()
Als ik een Zuid-Amerikaanse bezoek hang ik doorgaans vastgeketend omhoog met een giga vibrator in mijn kont. Dus ik kan me hier niks bij voorstellen. Al betreft het meestal wel een Argentijnse, dus dat kan het verschil verklaren...Of... geschreven door een 'contactpersoon' (want dame is Braziliaanse)
Dus... is die dan wel 'gewoon'?Ik heb gekozen voor "gewone vrouw". Vooral omdat er dan meer intimiteit is EN omdat ik nu tegen dame aan ben gelopen die constant mega geil is en vooral heel veel wil uitproberen!![]()
Mijn veouw heeft ook gestudeerd, en al redelijk handig met chatgpt. Maar ik weet zeker dat het haar niet zou lukken een dergelijke tekst te schrijven. Hooguit een slap aftreksel….Die heeft gestudeerd of chat gpt gebruikt gok ik![]()
Dame van plezierIk voel me achterlijk maar wat is een dvp?
Iemand beminnen is een wereld van verschil tegenover iemand bespringen.Een DVP mag wellicht meer ervaring hebben en daardoor "beter", maar je eigen partner kun je natuurlijk ook dingen bijbrengen door te vertellen hoe ze beter pijpt en andersom ook.
Voor arbeiders in België is dat een hoer, voor heren van stand is het een dame waar ze plezier mee hebben maar toch voor moeten betalen...Ik voel me achterlijk maar wat is een dvp?
Er zijn sekswerkers die beweren studente te zijn, maar hier zal wel iets anders spelen.Die heeft gestudeerd of chat gpt gebruikt gok ik![]()
Toch kan een 'goede actrice' meer voldoening geven, dan een vrouw/vriendin die er niks (meer) van bakt....Seks met een gewone vrouw is meer intenser en liefdevol uitgevoerd seks met een dvp is puur zakelijk en ze acteert haar rol voor de klant voor het aantal uren dat hij voor betaald. Eens dat het afgelopen is mag je vertrekken dan is het aan de volgende.
Voor mensen die gewoon hun taal aanpassen aan de hedendaagse tijd, zijn het niet meer of niet minder dan sekswerkers, omdat hun werk met seks te maken heeft.Voor arbeiders in België is dat een hoer, voor heren van stand is het een dame waar ze plezier mee hebben maar toch voor moeten betalen...
Er zijn ook sekswerkers die het werk tijdelijk doen om hun studies te betalen in landen waar studeren (financieel) nog lang niet voor iedereen is weggelegd. Zoals er ook sekswerkers zijn die hoger opgeleid zijn, maar die deze job verkiezen omdat er meer mee te verdienen valt.Er zijn sekswerkers die beweren studente te zijn, maar hier zal wel iets anders spelen.
Daarom is wandelen dan ook een leuke hobby voor gezonde mannen.Toch kan een 'goede actrice' meer voldoening geven, dan een vrouw/vriendin die er niks (meer) van bakt....