Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenQuasi romantisch opbouwend gedoe? heb je m'n recensies al gezien?Er moet gewoon gelijk geknald worden zodra ik binnen ben. Dat quasi romantische opbouwende gedoe; daar val ik bij in slaap! Gelijk op haar knietjes zodra die deur dicht gaat!![]()
Hahaha ik ben eigenlijk ook wel een beetje zo. Ik wil gewoon lekker hard neuken eigenlijk en deed hiervoor nooit eigenlijk een dvp oraal bevredigen. Ik ga ook meestal voor staand waarbij de dvp me knielend pijptEr moet gewoon gelijk geknald worden zodra ik binnen ben. Dat quasi romantische opbouwende gedoe; daar val ik bij in slaap! Gelijk op haar knietjes zodra die deur dicht gaat!![]()
Dit is nou eens een prima antwoord , want zo is het welNu... dan mis je écht wel wat hoor!
Want... ook bij betaalsex... als je langzaam opbouwt... elkaar oraal verwennen... die spanning weet op te bouwen. Man! De sex die je dan krijgt! Niet normaal!
Maar dat komt vast ook omdat de meeste dames dat dus ook zelden of nooit ervaren met klanten...
En... als je daarna nog een tweede (of derde) keer terugkomt... en zij al weet wat lekkers er nog komen gaat... Man! Ze staat al geil gewoon van je terug te zien!
Ik begrijp je , je bent nog een jonge stier denk ik , de tank moet zo snel mogenlijk leegEr moet gewoon gelijk geknald worden zodra ik binnen ben. Dat quasi romantische opbouwende gedoe; daar val ik bij in slaap! Gelijk op haar knietjes zodra die deur dicht gaat!![]()
Is dat het? Ik ben zelf 33 jr en heb hetzelfde als hemDit is nou eens een prima antwoord , want zo is het wel
Ik begrijp je , je bent nog een jonge stier denk ik , de tank moet zo snel mogenlijk leeg, maar als je wat ouder bent en alles beter onder controle hebt neem je wel meer tijd voor het voorspel , heerlijk kussen overal haar kutje heerlijk likken ,zij jou verwennen eerst lekker knuffelen ze pijpt je op oorlogs sterkte , en neemt haar in verschillende standjes en tussen door stoppen en kussen en strelen , en op laatst ga je er voor en maakt het heerlijk af
![]()
Jaren terug kwam er zo op zijn tijd een meid in EC Hilversum die ook niet zo van het gedoe eromheen was, zo schreef ze zelf.Er moet gewoon gelijk geknald worden zodra ik binnen ben. Dat quasi romantische opbouwende gedoe; daar val ik bij in slaap! Gelijk op haar knietjes zodra die deur dicht gaat!![]()
nestels
Deze "stier" is niet zo jong meer hoor; wél nog steeds jong van binnen en buiten! En die tank hoeft niet snel leeg; kan het inmiddels best behoorlijk lang uitstellen.Ik begrijp je , je bent nog een jonge stier denk ik , de tank moet zo snel mogenlijk leeg, maar als je wat ouder bent en alles beter onder controle hebt neem je wel meer tijd voor het voorspel , heerlijk kussen overal haar kutje heerlijk likken ,zij jou verwennen eerst lekker knuffelen ze pijpt je op oorlogs sterkte , en neemt haar in verschillende standjes en tussen door stoppen en kussen en strelen , en op laatst ga je er voor en maakt het heerlijk af
![]()
Ja als ik aan zo'n langere date denk, dan komt er toch een bepaalde mate van gevoel bij kijken, en dat vind ik toch best lastig met dvps. Mijn gevoel staat namelijk compleet uit bij dvps, ik wil echt gewoon lekker neuken dan. Voorspel voor haar prima, maar niet te lang want doe het eerder zodat ze goed geil is om lekker te seksen, terwijl ik bij een gewone date wel echt 30 min lang voorspel zou doen. Maar miss ligt t aan mn leeftijd, dat zou natuurlijk goed kunnen, geen idee.Het één, langere date met veel voorspel , sluit het ander, kortere to the point date, toch niet uit.
Beide kunnen heel plezant en geil bevonden worden en ook uitgeoefend worden door iemand, ongeacht 'controle capaciteit' of leeftijd.
Niet iedereen heeft zijn ballen in zijn tenen steken en knoopt er zijn nestels rond...
Helemaal mee eens Marco. Vandaag ook gedaan. Manman. Hele dag liep ik nog nat rond erna hahaha.Nu... dan mis je écht wel wat hoor!
Want... ook bij betaalsex... als je langzaam opbouwt... elkaar oraal verwennen... die spanning weet op te bouwen. Man! De sex die je dan krijgt! Niet normaal!
Maar dat komt vast ook omdat de meeste dames dat dus ook zelden of nooit ervaren met klanten...
En... als je daarna nog een tweede (of derde) keer terugkomt... en zij al weet wat lekkers er nog komen gaat... Man! Ze staat al geil gewoon van je terug te zien!
Je kunt het ook zo bekijken: je wordt gepijpt door een leuke dvp. Steeds net voor je klaarkomt stop je even en gaat ze erna weer door. Of jij wisselt het af met beffen bij haar of 69. Zeg een stuk of 5 x....lekker de tijd ervoor nemen. Daarna door met flink doorneuken. Kom je dan niet nog lekkerder klaar?Ja als ik aan zo'n langere date denk, dan komt er toch een bepaalde mate van gevoel bij kijken, en dat vind ik toch best lastig met dvps. Mijn gevoel staat namelijk compleet uit bij dvps, ik wil echt gewoon lekker neuken dan. Voorspel voor haar prima, maar niet te lang want doe het eerder zodat ze goed geil is om lekker te seksen, terwijl ik bij een gewone date wel echt 30 min lang voorspel zou doen. Maar miss ligt t aan mn leeftijd, dat zou natuurlijk goed kunnen, geen idee.
Ik ben zelf single en heb af en toe via Tinder seks met een normale meid en het is mij persoonlijk opgevallen dat ik bv minder goed gepijpt word door de gewone dames en dat ze ook liever gaan liggen en dat ik al het werk moet doen.
Denk je dat dvps daarom liever sessies van 1 uur doen? Bij een sessie van 1 uur wordt de dvp meestal intensief gebefd
Ik waardeer jou echt enorm JokePrive! Je reageert echt leuk en volgens mij ben jij echt een intelligent en vrij denkend persoon.Iemand van Tinder zit daar voor zijn/haar eigen lol. Een dvp doet haar job waar ze voor betaald wordt. Daar kan ze veel passie ingooien, maar het is niet op vrijwilligers basis! De Tinder dates wel.. en die v jou houdt duidelijk niet van pijpen.
Dat je het verschil merkt is gewoon omdat de Tinder date geen moetje is, maar nu weet je wel waar wij vaak tegenaan lopen.. in jouw geval een vrouwelijke zeester
Dat is niet bij iedereen het geval.. persoonlijk ken ik niet meer dan 10 die het lang volhouden.. de rest doet het korter of helemaal niet.
Ze krijgen ook weinig kans![]()
Zooo absoluut! Maar meestal doe ik dat niet en denk ik JAAA hier doe ik het voor en laat ik de orgasme maar komenJe kunt het ook zo bekijken: je wordt gepijpt door een leuke dvp. Steeds net voor je klaarkomt stop je even en gaat ze erna weer door. Of jij wisselt het af met beffen bij haar of 69. Zeg een stuk of 5 x....lekker de tijd ervoor nemen. Daarna door met flink doorneuken. Kom je dan niet nog lekkerder klaar?
Dit soort gedrag verklaart waarom sommige dvp's bepaalde klanten liever niet zien komen.Er moet gewoon gelijk geknald worden zodra ik binnen ben. Dat quasi romantische opbouwende gedoe; daar val ik bij in slaap! Gelijk op haar knietjes zodra die deur dicht gaat!![]()
Waarom dan tijd verliezen door naar de kamer te gaan? Pak haar meteen aan de voordeur.Alleen heb ik geen zin in langdradig gedoe zodra ik binnen kom; ik kom om te sexen en niet om haar het hof te maken. Tijd kost geld trouwens dus gelijk maar aan de slag!![]()