DVP of gewone vrouw: welke seks bevalt je beter?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DVP of gewone vrouw: welke seks bevalt je beter?

• Totaal aantal stemmers
    117
Er moet gewoon gelijk geknald worden zodra ik binnen ben. Dat quasi romantische opbouwende gedoe; daar val ik bij in slaap! Gelijk op haar knietjes zodra die deur dicht gaat! 😜
Hahaha ik ben eigenlijk ook wel een beetje zo. Ik wil gewoon lekker hard neuken eigenlijk en deed hiervoor nooit eigenlijk een dvp oraal bevredigen. Ik ga ook meestal voor staand waarbij de dvp me knielend pijpt 🤩. Maar door oa de verhalen Marco, ben ik ook meer de dvp's aan het verwennen, maar ik wil al vrij snel actie daarna.

Nu... dan mis je écht wel wat hoor!
Want... ook bij betaalsex... als je langzaam opbouwt... elkaar oraal verwennen... die spanning weet op te bouwen. Man! De sex die je dan krijgt! Niet normaal!

Maar dat komt vast ook omdat de meeste dames dat dus ook zelden of nooit ervaren met klanten...

En... als je daarna nog een tweede (of derde) keer terugkomt... en zij al weet wat lekkers er nog komen gaat... Man! Ze staat al geil gewoon van je terug te zien!
Dit is nou eens een prima antwoord , want zo is het wel 👍👍👍
Er moet gewoon gelijk geknald worden zodra ik binnen ben. Dat quasi romantische opbouwende gedoe; daar val ik bij in slaap! Gelijk op haar knietjes zodra die deur dicht gaat! 😜
Ik begrijp je , je bent nog een jonge stier denk ik , de tank moet zo snel mogenlijk leeg 😅🤣😂, maar als je wat ouder bent en alles beter onder controle hebt neem je wel meer tijd voor het voorspel , heerlijk kussen overal haar kutje heerlijk likken ,zij jou verwennen eerst lekker knuffelen ze pijpt je op oorlogs sterkte , en neemt haar in verschillende standjes en tussen door stoppen en kussen en strelen , en op laatst ga je er voor en maakt het heerlijk af 🤩🤭

Laatst bewerkt:
Dit is nou eens een prima antwoord , want zo is het wel 👍👍👍

Ik begrijp je , je bent nog een jonge stier denk ik , de tank moet zo snel mogenlijk leeg 😅🤣😂, maar als je wat ouder bent en alles beter onder controle hebt neem je wel meer tijd voor het voorspel , heerlijk kussen overal haar kutje heerlijk likken ,zij jou verwennen eerst lekker knuffelen ze pijpt je op oorlogs sterkte , en neemt haar in verschillende standjes en tussen door stoppen en kussen en strelen , en op laatst ga je er voor en maakt het heerlijk af 🤩🤭
Is dat het? Ik ben zelf 33 jr en heb hetzelfde als hem

Het één, langere date met veel voorspel , sluit het ander, kortere to the point date, toch niet uit.

Beide kunnen heel plezant en geil bevonden worden en ook uitgeoefend worden door iemand, ongeacht 'controle capaciteit' of leeftijd.

Niet iedereen heeft zijn ballen in zijn tenen steken en knoopt er zijn nestels rond...

Jaren terug kwam er zo op zijn tijd een meid in EC Hilversum die ook niet zo van het gedoe eromheen was, zo schreef ze zelf.
Geen likken of strelen, meteen erin, daar kwam het zo'n beetje op neer bij haar.

Terug
Bovenaan Onderaan