Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenQuasi romantisch opbouwend gedoe? heb je m'n recensies al gezien?Er moet gewoon gelijk geknald worden zodra ik binnen ben. Dat quasi romantische opbouwende gedoe; daar val ik bij in slaap! Gelijk op haar knietjes zodra die deur dicht gaat!![]()
Hahaha ik ben eigenlijk ook wel een beetje zo. Ik wil gewoon lekker hard neuken eigenlijk en deed hiervoor nooit eigenlijk een dvp oraal bevredigen. Ik ga ook meestal voor staand waarbij de dvp me knielend pijptEr moet gewoon gelijk geknald worden zodra ik binnen ben. Dat quasi romantische opbouwende gedoe; daar val ik bij in slaap! Gelijk op haar knietjes zodra die deur dicht gaat!![]()
Dit is nou eens een prima antwoord , want zo is het welNu... dan mis je écht wel wat hoor!
Want... ook bij betaalsex... als je langzaam opbouwt... elkaar oraal verwennen... die spanning weet op te bouwen. Man! De sex die je dan krijgt! Niet normaal!
Maar dat komt vast ook omdat de meeste dames dat dus ook zelden of nooit ervaren met klanten...
En... als je daarna nog een tweede (of derde) keer terugkomt... en zij al weet wat lekkers er nog komen gaat... Man! Ze staat al geil gewoon van je terug te zien!
Ik begrijp je , je bent nog een jonge stier denk ik , de tank moet zo snel mogenlijk leegEr moet gewoon gelijk geknald worden zodra ik binnen ben. Dat quasi romantische opbouwende gedoe; daar val ik bij in slaap! Gelijk op haar knietjes zodra die deur dicht gaat!![]()