DVP of gewone vrouw: welke seks bevalt je beter?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DVP of gewone vrouw: welke seks bevalt je beter?

• Totaal aantal stemmers
    82
Een goede vrouw maakt een goede minnaar...
Een onbewust bekwame dvp zorgt bij een normale man voor een orgasme
Ik denk dat wanneer er gevoel bij komt kijken de seks altijd veel beter is. Met een dvp zal dat misschien niet snel gebeuren. Als je scharrelt zal een dvp beter zijn maar als je verliefd bent is die seks natuurlijk het beste.
Hier sla je de spijker op zn kop! Ik zie seks en liefde als twee verschillende dingen. Met deze poll doelde ik ook echt alleen op de seks, want ik kan een dame erg leuk vinden en dan seks hebben en detecteren dat de seks toch minder goed is. En andere mannen ervaren de seks als beter als er idd gevoelens bij zijn. Toen ik nog een relatie had en in de verliefdheidsfase zat bij mn laatste relatie, zou ik de seks toch echt als gemiddeld bestempelen doordat ik veel geile ervaringen heb meegemaakt met dvps die lekkerder neuken, wilder kunnen doen en dirtty talk doen. Door al die zaken heb ik gestemd op de dvp's in deze poll.

Laatst bewerkt:
Een onbewust bekwame dvp zorgt bij een normale man voor een orgasme
Ik doelde eigenlijk meer op het omgekeerde.
Voor de meeste vrouwen is het vrij eenvoudig om een man aan een hoogtepunt te helpen (niet per se een DvP) al lees je de verhalen over de tanden van de dame die in de weg kunnen zitten, met de hand lukt het de meeste meiden wel.
Maar voor mannen vraagt het meer handigheid om een dame oraal te verwennen omdat we in het begin nog niet weten hoe je de aandacht moet verdelen over haar orgaan.
Veelgehoorde opmerking van de dames is dat "we" te snel op dat gevoelige knopje van haar afgaan...

Laatst bewerkt:
Ik doelde eigenlijk mee rop het omgekeerde.
Voor de meeste vrouwen is het vrij eenvoudig om een man aan een hoogtepunt te helpen (niet per se een DvP) al lees je de verhalen over de tanden van de dame die in de weg kunnen zitten, met de hand lukt het de meeste meiden wel.
Maar voor mannen vraagt het meer handigheid om een dame oraal te verwennen omdat we in het begin nog niet weten hoe je de aandacht moet verdelen over haar orgaan.
Veelgehoorde opmerking van de dames is dat "we" te snel op dat gevoelige knopje van haar afgaan...
Er zijn er veel die niet eens weten waar dat knopje zit ! ...om het met de woorden van mijn soulmate te zeggen ;-)

nou ja, een gewone vrouw geeft meer voldoening, bij een dvp kan je wel makkelijker specifieke kenmerken er uit pikken

hebben we hier te maken met de reincarnatie van ErinEruit?
Even voor de duidelijkheid, mijn laatste vraag hier was wel oprecht, het viel me op het nieuwe lid ErinEruit weg was en GeefGeniet dezelfde interesses blijkt te hebben. Normaal zou ik zoiets via privebericht vragen maar dat kan zo te zien niet, vandaar uit pure interesse bovenstaande vraag.

Ik vind dat hij een boek moet schrijven met zijn techniek uitgelegd in stappen.
Zelf heb ik in een notitieblok heel systematisch zijn techniek geanalyseerd en in babystapjes vior mezelf uitgeschreven en dan is het nu oefenen oefenen oefenen zodat het in mijn spiergeheugen komt en ik op automatisch piloot zo kundig word als deze held! (One day hopefully 🤣)

Mannen wat goed dat jullie zo actief op zoek zijn naar verbetering van jullie eigen beftechniek! Echt super 😃👍 dat zullen een hoop dames waarderen
Mijn beftechniek is alleen verbeterd door iemand hier op t forum die mij deze tip gaf van die MrPussyLickin
Die gozer beft als een pro een goede 20 min een dame klaar.
Het zou me niets verbazen als er geen Satisfyer pro max komt maar een Satisfyer MrPussyLicking editie die dan voor 300€ op de markt komt en elke vrouw die speciale editie wil hebben 😍😍😍

Alhoewel dat -zeker bij betaalsex- lang niet altijd het geval is met louter beffen.
Maar... om haar 'lekker in the mood' te brengen... werkt het alvast wél!
Ik denk maar weet het niet zeker natuurlijk , om een DVP al likkend klaar te krijgen , laat staan al neukend .
Je toch heel goed moet zijn inwat je doet , die vrouwen zijn wel wat gewend he . Misschien iets om te vragen aan de DVP's hier , die zijn best geplaatst om daarop te antwoorden .

Ik denk maar weet het niet zeker natuurlijk , om een DVP al likkend klaar te krijgen , laat staan al neukend .
Je toch heel goed moet zijn inwat je doet , die vrouwen zijn wel wat gewend he . Misschien iets om te vragen aan de DVP's hier , die zijn best geplaatst om daarop te antwoorden .
Wel... 'die vrouwen zijn wel wat gewend'... zou je denken he!
Maar... heb dus ook al -meerdere keren- ervaren dat dat niet steeds het geval is!

Goed beffen is als tongzoenen rustig beginnen en ook de zij kanten en onderkant , dan rustig aan naar het magische knopje toe werken , de dame geeft zelf aan dat je goed bezig bent, als ze ontspannen je handen of hooft streelt , en zachtjes begint te spinnen, waar haar ademhaling sneller gaat je mee moet gaan tot ze kreunt en je hoofd weg duwt om dat haar klikje nu even heel gevoelig is

Goed beffen is als tongzoenen rustig beginnen en ook de zij kanten en onderkant , dan rustig aan naar het magische knopje toe werken , de dame geeft zelf aan dat je goed bezig bent, als ze ontspannen je handen of hooft streelt , en zachtjes begint te spinnen, waar haar ademhaling sneller gaat je mee moet gaan tot ze kreunt en je hoofd weg duwt om dat haar klikje nu even heel gevoelig is
Als ze begint te spinnen moet je wel effe controleren of je toevallig de kat des huizes niet aan het besmodderen bent :ROFLMAO: ..maar je hebt wel gelijk in je uitleg ;-)

Laatst bewerkt:
Seks met diegene waar je hartstikke gek van bent is toch nog altijd het summum, maar wat heel leuk kan zijn aan seks met een dvp is dat jullie beiden weten waarvoor je komt en dat je later ook weer gewoon vertrekt.

In vergelijking met een fwb bijvoorbeeld heb je (soms) toch meer gevoelens, persoonlijke voorkeuren, dingen als "dit durf ik niet voor te stellen want wat denkt die ander van mij?" etc etc, waar je rekening mee moet houden.
Wat niet wilt zeggen dat ik me als een lompe boer gedraag bij een dvp, haar wensen heb je uiteraard ook nog steeds te respecteren, maar de "zakelijke transactie" kant van de date speelt in dat opzicht soms meer in je voordeel als je gewoon lekker van bil wilt gaan en later weer wilt wegwezen.

Terug
Bovenaan Onderaan