DVP of gewone vrouw: welke seks bevalt je beter?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DVP of gewone vrouw: welke seks bevalt je beter?

• Totaal aantal stemmers
    93
Zoo ik ook! Ik kijk zijn filmpjes elke avond en heb het serieus op een notitieblok opgeschreven en doe ik soms nog steeds om de volgorde van zn befkunsten te bestuderen. Eerst rustige kusjes… en dan rustig opbouwen. Die man is een held😍😍!

Ik zou alleen willen dat ik deze kennis eerder zou hebben…. Ze kunnen op de middelbare scholen beter befkunde geven ipv maatschappijleer (verschrikkelijk vak vond ik dat)
Ik had ook altijd onvoldoendes bij biologie. Seksuele voorlichting was echter wel een 8🤣

Denk dat ik die filmpjes ook maar eens ga kijken. En jouw werkwijze volgen hahaha. Aantekeningen delen?🤣
Hahah ik heb serieus in mijn notitieblok per filmpje 1 pagina en daar teken ik dus een vagina met nrtjes, eerst is ie hier bezig voor 3 min en stap 2) oke dan hier, en dan teken ik een dun lijntje vanaf t beginpunt tot het eindpunt, met een pijltje zodat je de stappen kunt volgen 🤣🤣 dat helpt mij om het te onthouden en als de 30 min ingaan…. ⏲️ dan doe je t meteen goed 😍 maar ik ben nog wel in de leerfase hoor want was altijd zo'n gozer die maar wat deed

Hahah ik heb serieus in mijn notitieblok per filmpje 1 pagina en daar teken ik dus een vagina met nrtjes, eerst is ie hier bezig voor 3 min en stap 2) oke dan hier, en dan teken ik een dun lijntje vanaf t beginpunt tot het eindpunt, met een pijltje zodat je de stappen kunt volgen 🤣🤣 dat helpt mij om het te onthouden en als de 30 min ingaan…. ⏲️ dan doe je t meteen goed 😍 maar ik ben nog wel in de leerfase hoor want was altijd zo'n gozer die maar wat deed
Klinkt als een goed plan van aanpak! Hier ook een die moet leren!

Nee juist niet. Ze willen niet dat hun mannen erachter komen en dat heb ik ook het liefst want ik wil ze alleen maar hard neuken. Die getrouwde vrouwen zijn ook vaak een stuk wilder is mn ervaring en willen graag een jonge fitte vent.
Maar aan de andere kant zijn ze loslopend wild als ze een profiel aanmaken op zo'n platform.
In het ergste geval worden ze misschien herkend...

Nou ik heb zelf een behoorlijke brede lul en voel altijd bij de geen-dvp dames behoorlijk veel tand en dat doet echt zeer en bij dvps veel minder en bij de echte toppers helemaal niet en dat is echt een heeerliik gevoel man😍😍
Misschien aangeven bij de niet DvP dat je het niet prettig vind ?

Is maar een ideetje.

Daarnaast: een YouTube kanaal als inspiratiebron gebruiken, helemaal prima
Vergeet alleen niet dat seks persoonlijk is. Wat de ene dame lekker vind , vind de ander afschuwelijk.
Sleutel is uiteindelijk gewoon communiceren ipv betalen en erop.

Terug
Bovenaan Onderaan