DVP tegen het lijf lopen buiten werktijd (prive)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Stond in de supermarkt bij het pannenkoekenbeslag , stond een mooie meid naast me waar ik even aanspraak van had. Ze ging ook pannenkoeken maken. Ze kwam me bekend voor maar kon d'r niet direct plaatsen. Later bedacht ik me dat het Ilse de Rooij was 😅 Heb haar nooit bezocht overigens.
Ik kan me dat zo goed voorstellen hoe ze zal zijn. Ilse is gewoon heerlijk nuchter en kletst graag en een allemansvriend.
Ik bezoek haar wel regelmatig en zou ik haar in zo'n setting tegenkomen zou ik dat erg leuk vinden, maar ben ook vrijgezel dus hoef niks te verantwoorden.
 
Jaren geleden zat in de Sint Annen een tweeling uit Den Haag. Ik kwam ze regelmatig tegen als ik naar huis fietste en zij met de taxi naar de Wallen. Ik kon er de klok op gelijk zetten. Even zwaaien en vaak was ik een paar dagen later, bij een van de twee binnen.
Bij een van de twee?
Is toch wel een droom van veel mannen om een trio te hebben met een tweeling 😅
 
Lang geleden had ik een privé adres bij me in de buurt, die dame zat regelmatig achter de gok machine bij de Chinees waar ik soms kwam, we spraken gewoon met elkaar alsof we vrienden waren, zij zat dat best vaak dus ik vermoed dat daar haar verdiende centjes naar toe gingen, inmiddels ben ik haar uit het oog verloren, ik woon ook niet meer in die wijk
 
Kwam nog niet zo lang geleden een mollig dametje tegen in een nietsverhullend babydoll jurkje, veel te kort waardoor je de helft van haar ronde billen zag en haar borsten floepte bijna uit het bovenstukje.

. Ze bukte zich voorover en de mensen op straat keken recht haar grotje in. Ze had veel bekijks zullen we maar zeggen. Kennelijk voelde ze totaal geen schaamte.
Laten we nog maar even genieten van zulke zaken, er zijn genoeg landen waar vrouwen voor minder al in de problemen komen. Zeker als (een) religie een stempel drukt op de samenleving.
 
Ooit een keer een dame in mijn eigen woonwijk bezocht. Ze had wat geld nodig om cadeau's voor de kids te kopen voor Sint Nicolaas. Was overigens een prima eenmalige date.
Stond denk ik een half jaartje later in de plaatselijke snackbar wat eten te bestellen en toen stond zij ook in de rij.
Het was dusdanig druk dat ze mij vermoedelijk net niet gezien heeft. Ook nooit meer tegengekomen.
 
Buiten hun werktijd willen ze je echt niet kennen dan weet een dvp-er echt niet wie je bent
En toch zijn er andere ook, in de buurt waar ik woon, wonen er minstens 5 dvp's en die kom ik wel eens tegen op straat, in de winkel of de sportclub. Soms is het een gewone 'hallo' en soms is het eens een praatje over alledaagse dingen. Net zoals met de andere buren.
 
Heb wel eens gehad dat ik de DVP ( waar ik vaak kwam) tegen kwam en dat ze zei wat doe jij vanavond waarop ik vaak antwoorden vrij weinig, dat ze dan zei kom anders langs drinken we een borreltje en dan zien we wel waar we eindigen 😅 vaak was het er boven op en kosten..... Helemaal niks 🥳 nou niet altijd 😅 af en toe flessie wijn/sterke drank of ander verdovemde middelen meenemen maar thats it 😅
Helaas is ze verhuist naar het buitenland maar wat was dat top 😋
 
In de hoogtijdagen waar ik woon spotte ik regelmatig dvp's in het stadshart die aan het rondwinkelen waren. Eentje herkende ik toen ik op bezoek was bij haar huisgenoot, aan het bijkomen was op bed en ik haar stiekem door het kiertje in de hal zag lopen. Toen ik thuiskwam van het winkelen heb ik haar geappt en gevraagd of zij die dag en tijdstip in het winkelcentrum was met bijbehorende kledingomschrijving waarop ze eerst wantrouwend reageerde en me negeerde. Daarna vertelde ik dat ik haar huisgenoot kende en op welk adres ze verbleef en toen was een afspraak zo gemaakt en sindsdien behoort ze al een paar jaar tot een van mijn vaste dames. De ander die ik daar zag was een dvp waar ik al een paar keer op bezoek was geweest. Ze liep toen samen met haar huisgenoot en met een hele grote zonnebril op haar neus maar ik herkende haar aan haar spierwitte huid en kort blond kapseltje. Ze keek heel snel weg toen ik haar aan keek. Later had ik haar geappt dat ze me heus wel had gezien maar dat ik het wel begreep dus no hard feelings. Sindsdien niet meer bij haar op bezoek geweest. Soms dus verrassend en soms awkward als je een dvp buiten werktijd ontmoet. Hangt ervan af of je alleen bent of met anderen.
 
Twee keer een meid tegen gekomen. Beide keren in de tram. Eentje was een meid die me paar maanden daarvoor had gepijpt. Ze zag me wel. Korte blik van beide kanten en glimlach. Uit discretie verder geen gesprek ofzo. Andere keer was een meid die ik paar uur daarvoor had meegemaakt in een blowbang bukkake bij iemand thuis. Samen met haar vriend, die ook bij de blowbang was, stapten ze de trap uit. Ze zagen mij, maar deden uit discretie net of ze me niet kenden.
 
Een keer een dame prive tegen gekomen in de Jumbo. Tegenover dr appartement waar ze woonde, ze was samen met een collega die nog steeds af en toe ontvangt.

Andere dame vertelde me vorige week dat ze een klant was tegengekomen op het vliegveld van de stad waar ze woont. Die was even met vrouw en kind weg in de herfstvakantie 😂
 
Een keer een dame prive tegen gekomen in de Jumbo. Tegenover dr appartement waar ze woonde, ze was samen met een collega die nog steeds af en toe ontvangt.

Andere dame vertelde me vorige week dat ze een klant was tegengekomen op het vliegveld van de stad waar ze woont. Die was even met vrouw en kind weg in de herfstvakantie 😂
deelde ze toevallig een klap uit aan een medewerker?
 
Er heeft ooit een dame bij mij gesolliciteerd die ik een aantal jaar daarvoor veelvuldig op bezoek had gehad🙄 Even overwogen haar aan te nemen (ze had op zich ook nog een goed cv) maar dat werd me toch te riskant. Had wel leuke avonturen op kunnen leveren 😂
Lijkt me moeilijk. Telkens als ze een banaan eet dwalen je gedachten af naar vroegere tijden
 
Er heeft ooit een dame bij mij gesolliciteerd die ik een aantal jaar daarvoor veelvuldig op bezoek had gehad🙄 Even overwogen haar aan te nemen (ze had op zich ook nog een goed cv) maar dat werd me toch te riskant. Had wel leuke avonturen op kunnen leveren 😂
Bijzonder. Nee, ik zou haar ook niet hebben aangenomen. Zij weet dingen waarvan je niet wilt dat andere mensen die weten, dus je bent chantabel.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan