DVP tegen het lijf lopen buiten werktijd (prive)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er heeft ooit een dame bij mij gesolliciteerd die ik een aantal jaar daarvoor veelvuldig op bezoek had gehad🙄 Even overwogen haar aan te nemen (ze had op zich ook nog een goed cv) maar dat werd me toch te riskant. Had wel leuke avonturen op kunnen leveren 😂
Wat dacht je van deze, momenteel werkt er een DVP die ik wel eens bezocht bij ons 😅 ze herkende me gelijk maar we doen op het werk heel normaal alsof we elkaar pas net kennen van het werk ( niemand weet verder er van ) en ik ben ook niet zo een Klootzak die verteld wat ze heeft gedaan/ soms nog doet.
Enige voordeel heb ik wel, ik krijg personeels korting vanaf nu hahahahhahaha
 
Een keertje toen ik stond te bellen liep er opeens een DVP langs mij....Ik herkende haar pas op het laatste moment want ze had ook geen make-up meer op en haar gewone kleding aan.
Zelf liep ze ook met een telefoon in haar hand te bellen. Ik weet niet of ze mij ook herkende want ik had een capuchon op.
Toch maar gedag gezegd in die paar seconden dat ze voorbij liep als beleefdheid... maar ze negeerde mij.
Heb haar de volgende dag nog wel bezocht en het was zo'n leuk bezoek dat ik haar eigenlijk vergeten te vragen had of ze mij nou wel herkend had of expres negeerde.
Beetje suf verhaal achteraf.
 
Een keertje toen ik stond te bellen liep er opeens een DVP langs mij....Ik herkende haar pas op het laatste moment want ze had ook geen make-up meer op en haar gewone kleding aan.
Zelf liep ze ook met een telefoon in haar hand te bellen. Ik weet niet of ze mij ook herkende want ik had een capuchon op.
Toch maar gedag gezegd in die paar seconden dat ze voorbij liep als beleefdheid... maar ze negeerde mij.
Heb haar de volgende dag nog wel bezocht en het was zo'n leuk bezoek dat ik haar eigenlijk vergeten te vragen had of ze mij nou wel herkend had of expres negeerde.
Beetje suf verhaal achteraf.
Als je dingen achteraf opschrijft is dat wel vaker zo. Maar als die "suffe" dingen je vreugde verschaffen is het alleen maar goed toch 😄
 
Ik heb ooit eens een roommate gehad waarmee het niet klikte . Na een half jaar is ze ook gewoon weggetrokken maar 10 jaar later had ik zonder het te beseffen een afspraak met haar geboekt ( Akward…) en haar een goede beurt gegeven en andersom… en geloof het of niet maar sindsdien kom ik haar tegen bij de kapper , bakker en winkel en lijkt het of we altijd vrienden waren…
 
Bijna twintig jaar geleden had ik afgesproken met een dame. Zij woonde in het dorp naast waar ik toen woonde. Zij was, in mijn ogen, beeldschoon maar praatte zo traag dat het eigenlijk wel stoorde (we hadden heel lang gebabbeld aan de telefoon). Toen ik er de dag nadien aankwam opende ze de deur en vertelde ze dat ze ziek was. Dat winderschoon vervaagde al enorm door gebrek aan make-up, haar samengebonden in een staart en misschien ook wel omdat ze ziek was. Dus ik ben dan maar teruggekeerd maar heb er nadien geen contact meer mee gehad.
Twee weken later botste ik er (bijna letterlijk) tegenaan in de supermarkt, man dat was echt awkward, zij had mij duidelijk ook herkend maar geen van ons beiden zei een woord. Ik keek voorzichtig nog eens om, en net op dat moment keek zij ook om maar we zijn gewoon verder gegaan. Nadien zag ik ze ook nog regelmatig, gelukkig wel vanin de auto.
Later, toen ik Hookers leerde kennen, zag ik dat zij regelmatig een recensie kreeg maar van de eerste tot de laatste waren die slecht, superslecht zelfs. Dus ik was er goed aan ontsnapt, zeker omdat afspraken minstens voor anderhalf uur waren.
 
Een keer een cliënt tegengekomen met z'n vrouw. Heb toen gezellig met z'n vrouw staan kleppen en hij scheet waarschijnlijk 7 kleuren stront 😁
Toen ze weer verder liepen aan Cor vertelt hoe of wat, want die stond daarvoor nog gezellig mee te kletsen.

Een paar dagen later belde die cliënt op om mij te bedanken dat ik niets aan z'n vrouw vertelde over onze avontuurtjes.

Ik zeg en doe niets als ik iemand tegenkom die ik ken van mijn werk, discreet zijn is een must in mijn ogen.
Komt degene naar mij toe als ik alleen ben, dan is 't iets anders. Zal het alleen niet zo snel zelf doen.
 
Kwam laatst Ashley(escape) tegen. Liep met haar kinderen in de supermarkt. Ik kom daar nooit, was vanwege werk in die buurt.
Ik knikte voorzichtig toen deed zij dat ook terug. Heb haar daarna. Nog niet gezien/gesproken maar ik weet zeker dat ze mij van daar herkende.
Denk trouwens dat de dames in hun dagelijks leven meer bekende gezichten tegenkomen dan je zou denken, maar uit professioneel oogpunt gewoonweg niet zelf beginnen te groeten oid.
 
Ook zo eens een keer een dame tegen gekomen waar ik veel over de vloer kwam was in een taverne waar ik aan het werk was zij kwam er binnen met haar moeder voor een koffie ze stelde me voor als een goede vriend van haar waarna haar moeder me vanalles begon te vragen wist niet wat ik moest zeggen daarna vertelde ze me dat haar moeder wist wat ze deed voor haar inkomen en me eigenlijk een beetje voor de gek hield heb daarna nog veel gedate met haar is er jammer genoeg mee gestopt tijdens crona was voor mij een toppertje
 
Tot nu toe ben ik twee keer een DVP tegengekomen. De eerste keer was een jaar of 25 geleden. Toen kwam ik nog weleens bij de massagesalon in de Gansstraat in Utrecht. In de trein van Utrecht naar huis kwam ik haar tegen. We hebben gezellig zitten kletsen, en daarna ben ik snel weer bij haar langs gegaan.

De tweede keer was een paar maanden geleden. Ik moest even boodschappen doen. Kom met de fiets aan bij het winkelcentrum en ga richting de fietsenstalling. Toen zag ik haar, en zij zag mij. Ze schrok een beetje, maar zei wel 'hoi'. Ik heb ook 'hoi' terug gezegd. Later stonden we naast elkaar bij de groenteman. Even een glimlach, maar meer niet. Het hele grappige aan de situatie was dat we ooit al ontdekten in dezelfde plaats te wonen, en dat ze toen heel stoer zei: nou, ik doe gewoon luchtig groeten hoor, niks aan het handje. Nou, dat deed ze in de praktijk toch iets anders. Binnenkort maar eens afspreken, kunnen we vast lachen om de situatie.
 
Een aantal jaren geleden had de bank waar ik werkte een stoelmasseuse uitgenodigd, ze zou mijn collega's van een bepaalde afdeling een kwartier stoelmassage geven, toen ik ging kijken op die afdeling herkende ik haar direct, zij gaf thuis iets andere massages. De cheffin van de afdeling vroeg of ik ook een stoelmassage wou ondergaan, ik hoefde niet te twijfelen.
 
Ook andersom gebeurt het: een vriendin die ik af en toe zag, kom ik ineens bij een vaste massagesalon tegen. Beetje awkward, ze heeft me lekker (wel netjes) gemasseerd maar verder niets. Vervolgens kom ik haar ook weer tegen bij 2 andere salons waar ik wel eens heenga...we hebben samen smakelijk gelachen maar verder is er niets gebeurd. Was ook prima wat mij betreft🤭
 
Een meisje dat ik had bezocht en met wie het goed klikte, kwam ik een of twee weken later in de supermarkt tegen. Ze zat in de nesten: haar zoontje, een kleuter, misdroeg zich nogal (schreeuwen en janken). Ze had een rode kop van de zenuwen, want ze kreeg hem blijkbaar niet stil. Ik liep erheen en met wat rare geluiden en gekke bekken maakte ik het jochie aan het lachen. Nog wat grapjes gemaakt en hij was weer lief. Moeders blij. Ik ook, toen ik haar een paar dagen later op haar werk bezocht. Dat werd heel gezellig 😁
Niet veel later stopte ze met dit werk. Goed voor haar, maar jammer voor haar klanten, want het was echt een leukerd. 😊
 
In het verleden een van de dames van Karins Home in Rotterdam wel eens op een concert tegengekomen die ik destijds regelmatig bezocht. Uit wederzijds respect niets meer dan een korte blijk van herkenning gegeven en het daarbij gelaten.
 
Staat ook in een ander draadje, maar blijft een goed verhaal:

Een paar jaartjes terug afgesproken bij een dame thuis…..

heerlijke sex gehad met een huisvrouw type vrouw die er wel pap van luste….. ze was een pas gescheiden vrouw die jarenlang slechte sex had gehad…..
alles mocht: pzc, overal klaarkomen, anaal, elk plekje in huis…. Wat ik maar wilde niks was te gek….. heerlijk uurtje gehad daar voor €100….

2 weken later kwam ik haar op de school tegen van m'n zoon….. bleek het de moeder te zijn van een klasgenoot van m'n zoon!!!?

heb haar nog vaak gezien, maar nooit meer in haar bed….. ze heeft er gelukkig nooit iets over gezegd, maar heb we even met geknepen billen gezeten de eerste keren dat ik haar tegenkwam met m'n (nu ex-) vrouw….
 
Staat ook in een ander draadje, maar blijft een goed verhaal:

Een paar jaartjes terug afgesproken bij een dame thuis…..

heerlijke sex gehad met een huisvrouw type vrouw die er wel pap van luste….. ze was een pas gescheiden vrouw die jarenlang slechte sex had gehad…..
alles mocht: pzc, overal klaarkomen, anaal, elk plekje in huis…. Wat ik maar wilde niks was te gek….. heerlijk uurtje gehad daar voor €100….

2 weken later kwam ik haar op de school tegen van m'n zoon….. bleek het de moeder te zijn van een klasgenoot van m'n zoon!!!?

heb haar nog vaak gezien, maar nooit meer in haar bed….. ze heeft er gelukkig nooit iets over gezegd, maar heb we even met geknepen billen gezeten de eerste keren dat ik haar tegenkwam met m'n (nu ex-) vrouw….
M'n jongensdroom. De moeder van een schoolvriendje......
 
In het voorbijgaan in het ov\winkelcentrum wel eens actieve of gestopte dames\gastvrouw gezien.
Uit beleefdheid altijd genegeerd.

Ik schrok me wel rot toen ik vorige week ineens een profiel op tinder tegenkwam van een dame waarmee ik onlangs had gedate:)
 
Paar weken geleden, leuk Milf type loopt langs mij heen, ik zit even op bankje langs de Rotte, paar minuten later komt ze weer teruggelopen, en blijft stilstaan, "ik ken jou ergens van" zegt ze, mij kwam ze ook wel bekend voor, maar waarvan? Ze vertelde waar ze woonde, maar ik heb nog steeds geen benul wie zij is. Ontzettend slecht met gezichten herkennen.🥴
 
Paar weken geleden, leuk Milf type loopt langs mij heen, ik zit even op bankje langs de Rotte, paar minuten later komt ze weer teruggelopen, en blijft stilstaan, "ik ken jou ergens van" zegt ze, mij kwam ze ook wel bekend voor, maar waarvan? Ze vertelde waar ze woonde, maar ik heb nog steeds geen benul wie zij is. Ontzettend slecht met gezichten herkennen.🥴

Nou...
Ze verwachtte natuurlijk van jou 'Neen, nog niet! Maar... dat kunnen we bij deze natuurlijk meteen verhelpen'!
Sneller reageren zou ik zeggen!
 
Paar weken geleden, leuk Milf type loopt langs mij heen, ik zit even op bankje langs de Rotte, paar minuten later komt ze weer teruggelopen, en blijft stilstaan, "ik ken jou ergens van" zegt ze, mij kwam ze ook wel bekend voor, maar waarvan? Ze vertelde waar ze woonde, maar ik heb nog steeds geen benul wie zij is. Ontzettend slecht met gezichten herkennen.🥴
Uitgelezen kans voor je om iets met haar te gaan drinken. Ze kwam zelfs voor je terug. Ik heb ook vaak dit soort kansen gemist. Herkende ze dan niet op het moment maar pas achteraf. Vandaar.
 
Wel naar rechts geswiped?
Nee:) ik maak me geen illusies, dat er meer inzit,na 1 date. ik zoek dan meer een relatie dan sex buitenom het bureau waar ze voor werkt, en ik heb niet het idee dat ze er op zit te wachten dat een klant buiten het bureau om je benaderd, of na 1 keer betaalde dienst ineens het idee zou hebben dat het meer kan worden dan alleen sex.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan