DVP wil ineens prive afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De dienstverlening is hoofdzakelijk dat ze haar lichaam verhuurt aan voornamelijk geile mannen.
Zo kun je het ook noemen, maar het is in elk geval geen verkoop. En het lichaam verhuren... Ze levert diensten tegen betaling en heeft daarbinnen haar grenzen die ze (hopelijk) voldoende weet te handhaven. Het is niet dat je als 'huurder' alles met dat lichaam (die persoon) kan en mag doen wat je maar wilt.
 
Leuk om iets ernaast te doen. Maar ik denk toch dat het een soort van klantenbinding is. En misschien wel met de hoop dat je gevoelens voor haar zal gaan krijgen en dat je dan veel met haar gaat afspreken voor de seks (en het geld). De 'definitie' is dat een sekswerker haar lichaam verkoopt voor geld en zodoende zal zijn niet verliefd op je worden.
Uiteraard is het klantenbinding! Je verzorgd je goede klanten zodat ze vaker én met plezier terugkomen. Logisch toch! En... als ze het goed doet is het een 'win-win' situatie. En heb je er een 'leuke' klant bij!
Wat betreft die 'gevoelens' ben ik helemaal NIET zo zeker! Dan begeeft immers ook de DVP zich op glad ijs... Voor je het weet heb je een stalker aan je been! Alles behalve prettig en zeker niet goed voor de zaken!
Niet zo simpel dus als velen ons hier toch willen laten geloven...
 
Vanaf het moment dat ze werken (en jij ze op dat moment beter leert kennen) is het inderdaad toneelspelen. Daarmee is alles gezegd.
Zij 'speelt toneel' (?) En... wat doe jj daar dan? Onschuldig toekijken? Werkelijk?

Nu... het is inderdaad een 'spel'. De klant komt naar een DVP om bepaalde fantasieën uit te leven... en zij -als ze goed is- herkent de behoeften van de klant... en geeft hem wat hij wil. Mooi toch!
Voor de rest niet te veel achter zoeken hoor!
 
De dienstverlening is hoofdzakelijk dat ze haar lichaam verhuurt aan voornamelijk geile mannen.
Zoals een bouwvakker zijn lichaam verhuurd aan zijn chef? Want hij gebruikt ook zijn lichaam om het werk te klaren?
Of zoals iemand die op kantoor werkt zijn geest verhuurd aan zijn baas?
Of zijn het enkel dvps die hun lichaam verhuren omdat het plots over sex gaat?

Dvp is een zelfstandige die diensten aanbied. Zowel lichamelijke handelingen als geestelijk. Maar ze verhuurd niets naar mijn mening. Het lichaam van een dvp is niet ter jouwer beschikking, je betaald om sex te hebben met iemand die hier mee instemt maar je huurt niet en lichaam.

Het is nog altijd een interactie tussen 2 personen en niet het gebruik of huren van een 'object'

Het blijft me verbazen dat op een forum van mannen die gebruik maken van de diensten van dvps er toch nog zoveel negatief gekeken wordt naar de dames en het beroep van dvp.

Misschien bedoel je het niet slecht maar 'huren van lichaam' objectiveert de dvp en maakt het een gevaarlijke zienswijze in mijn ogen
 
Een man is er zelf bij als hij zich "laat" inpalmen.
Een oprechte dame van plezier zal niemand uitmelken. Die geeft om haar klanten en gunt hen het beste. Dat de relatie thuis recht komt of dat er een vriendin op het pad komt vd heer.

En soms voel ik ook jaloezie en besef ik dat ik dus te veel ben gaan voelen en neem ik even afstand.
Dat voel ik ook in de portemonnee maar niet alles gaat om geld.

De scheidingslijn van liefde bedrijven en verliefd worden is soms flinterdun helaas. Al hoef je geen uni te hebben gedaan voor de job, moet je zeker wel stevig in de schoenen staan.

En geldwolven heb je overal. Zowel man als vrouw kan er wat van kijk maar goed om u heen in de wereld.🧃
Ten slotte gaat het om een mooie tijd samen. En verder gaat iedereen daarna zijn eigen weg weer maar wel goed gehumeurd 😘
 
Mijn probleem is dat er hier weer veralgemeend wordt alsof dvps 1 soort mensen zijn die allemaal hetzelfde doen, reageren,…
Dvp is gewoon een naam voor unieke mensen die hetzelfde beroep hebben. Er is niet 1 type dvp.
Sommige zullen het idd puur voor het geld doen en tegen hun zin maar er zijn ook andere.
Elke dvp is uniek en heeft haar eigen redenen waarom ze de job uitoefent

Net zoals hoeren lopers niet over een kam te scheren zijn maar dat deed je net in je argument zelf.

Het punt is dan ook niet dat ze allemaal slecht zijn. Het punt is dat het niet verstandig is de eerste stap te zetten (uitgaan) van een langere reis (relatie) met iets waar al zeer veel kans is voor miserie en dat het in OP zijn eigen belang is voor zichzelf te beschermen tegen zo een soort situaties.

Door het willen verdedigen van de dames en het niet willen onder ogen zien van de nadelen voor hem doet men hem immers onrecht.

Topic is niet zijn prostituees slecht. Maar is het verstanding om met prostituees af te spreken.
 
Net zoals hoeren lopers niet over een kam te scheren zijn maar dat deed je net in je argument zelf.


Topic is niet zijn prostituees slecht. Maar is het verstanding om met prostituees af te spreken.
Wat ik wou aantonen door klanten te veralgemenen is hoe ridicuul dit is. Iedere klant heeft zijn eigen redenen om een dvp te bezoeken.

En of het verstandig is om met een dvp af te spreken in privé zal afhangen van zowel dvp als klant. Je kan dit nu eenmaal niet veralgemenen en stellen dat het verstandig of onverstandig is om met een dvp af te spreken.
Net alsof je zou zeggen: is het verstandig om met je kapster af te spreken, of met die leuke van je werk…
 
om een klant als gemakkelijke prooi te zien ze leeg te melken en dan dag te zeggen. Die zijn er in overvloed dat weet ik ook wel maar je hebt er ook tussen met goede bedoelingen je mag ze allemaal niet over dezelfde kam scheren hoor.

Een van de enkele stellingen die men hier doet.

Ja maar ze zijn niet allemaal zo.

Door te zeggen dat het MOGELIJK is dat ze net wel een deftig persoons ondertekend men indirect dat er wel een probleem is met prostituees.

De kans op miserie is ettelijke malen groter.

Er wordt slechts een argument gebruikt dat ik bij gebrek aan beter worden een geldwolf zal noemen.
Wat al erg genoeg is.

Dat is dan buiten al de rest van het ongeluk die job mee brengt.

Men doet OP een onrecht aan door te moreel te willen zijn en ideologisch te willen vechten voor het karakter van iemand anders.

Standaard hetero huwelijk heeft reeds 45% kans van falen. Waar een man zeer benadeeld zal zijn bij het uiteenvallen ervan. Laten we gerust hem opzadelen met een soort persoon dat meestal om bekend staat zeer geld belust te zijn en andere normen en waarden daarom niet te houden.

Af spreken/uitgaan/daten is gewoon de eerste stap naar een relatie. En meesten hebben in een relatie gezeten waar ze afvroegen waar is het fout gegaan?

Do the smart thing. Walk away.

Een man is er zelf bij als hij zich "laat" inpalmen.
Een oprechte dame van plezier zal niemand uitmelken. Die geeft om haar klanten en gunt hen het beste. Dat de relatie thuis recht komt of dat er een vriendin op het pad komt vd heer.

En soms voel ik ook jaloezie en besef ik dat ik dus te veel ben gaan voelen en neem ik even afstand.
Dat voel ik ook in de portemonnee maar niet alles gaat om geld.

De scheidingslijn van liefde bedrijven en verliefd worden is soms flinterdun helaas. Al hoef je geen uni te hebben gedaan voor de job, moet je zeker wel stevig in de schoenen staan.

En geldwolven heb je overal. Zowel man als vrouw kan er wat van kijk maar goed om u heen in de wereld.🧃

En een prostituee is er ook zelf bij als ze zich laat inpalmen door een pooier.
#victimblaming.

Een oprechte dame zal je niet uitmelken.
Correct. Niemand die hier beweert dat correcte mensen dit doen.

Het gaat om incorrecte mensen.
En ik zou de persoon willen zien die zegt dat het % correcte mensen onder de prostitutie even hoog ligt als onder de normale gemeenschap

En geld wolven vind je overal.
Inderdaad. Niemand die hier beweert dat geldwolven alleen daar zijn. Wederom het % geldwolven onder de prostituees ligt hoger als onder de normale gemeenschap. Door aard bij het beslissen van beroep of later door het vormen ervan.

Zoals een bouwvakker zijn lichaam verhuurd aan zijn chef? Want hij gebruikt ook zijn lichaam om het werk te klaren?
Of zoals iemand die op kantoor werkt zijn geest verhuurd aan zijn baas?
Of zijn het enkel dvps die hun lichaam verhuren omdat het plots over sex gaat?

Dvp is een zelfstandige die diensten aanbied. Zowel lichamelijke handelingen als geestelijk. Maar ze verhuurd niets naar mijn mening. Het lichaam van een dvp is niet ter jouwer beschikking, je betaald om sex te hebben met iemand die hier mee instemt maar je huurt niet en lichaam.

Het is nog altijd een interactie tussen 2 personen en niet het gebruik of huren van een 'object'

Het blijft me verbazen dat op een forum van mannen die gebruik maken van de diensten van dvps er toch nog zoveel negatief gekeken wordt naar de dames en het beroep van dvp.

Misschien bedoel je het niet slecht maar 'huren van lichaam' objectiveert de dvp en maakt het een gevaarlijke zienswijze in mijn ogen

Gaat niet om het beroep. Gaat om het soort persoon die in het beroep vertoefd en wordt gevormd door die wereld.

Terzijde : zeggen dat een dvp maar een zelfstandige is die diensten aanbied is een zeer miopische kijk erop. Ik ken zo ook een zelfstandige die een dienst aanbied. De drugdealer op de hoek.

Maar het beroep van dvp wordt hier niet onder de korrel genomen.

Het op zich daten dan wel.

Het aantal mannen in dit topic dat denkt dat een prostituee deze job zou doen moest ze 2000 in de maand verdienen als Jan modaal is veel te hoog.
 
Hoi, Ik ben vrij nieuw in deze wereld, sinds afgelopen week wat DVP`s bezocht, Nu ben ik bij een leuke DVP geweest, ( Ik ga geen namen of andere herleidingen benoemen ) maar die neemt ineens prive contact op, Nu heb ik vanavond een paar uur prive video gebeld, en eigenlijk zo afspraakjes gemaakt om binnenkort te gaan zwemmen en evt uit eten.

ik had bij binnenkomst ook echt een klik met haar. Maar hebben jullie ervaring met hoe te handelen. even ter verduidelijking ik heb nu haar prive nummer echte naam en haar prive adres. dus dit is echt niet een geval van dat een DVP meer geld probeert af te troggelen.
Als je niet meer moet betalen voor de seks is het oké.
 
@Saris slaat gewoon de spijker op zijn kop en legt het uit. Ik had geen zin meer om door te gaan omdat sommigen het niet (willen) begrijpen.
Snap ook niet waarom er een censuur rust op bepaalde uitspraken waarvan iedereen stiekem weet dat die kloppen, maar het om de een of andere reden niet willen uitspreken.
En nee, niet ALLE dvp's zijn geldwolven. Nee, niet ALLE dvp's willen hun klanten uitmelken. En nee, niet ALLE dvp's zijn per se ongeschikt voor een relatie.
Maar feit is wel dat de doorsnee dvp voor dit beroep kiest voor het geld, dat er heel veel factoren zijn die een relatie met een doorsnee man moeilijk zouden maken en er heel wat redenen zijn voor een dvp om te gaan golddiggen of gebruik te maken van de emoties van een man. Meer, veel meer dan bij een doorsnee vrouw.
We kunnen best wel het beestje bij zijn naam noemen, hoeven hier niet een blad voor de mond te nemen. Het zijn de dvp's die hun beroep geheim houden voor familie en vriend, die met een fake naam werken etc. Dat doen ze niet voor niets, ze weten ook net zo goed hoe de vork in de steel zit. En daar is ook niks mis mee, maar dan hoef je niet de feiten te verdraaien. Als ik dvp zou zijn zou het me werkelijk waar geen reet schelen wat een stel pipo's op een forum van mij vindt. Of wat de maatschappij van mij vindt. Ik doe lekker mijn ding en geniet van het leven. En als deze zaken niet bij 1 oor erin komen en bij 1 oor eruit gaan zou ik sowieso geen dvp worden, dan zou je op den duur al ongelukkig worden en vanzelf stoppen.
Geldt net zo voor cliche's over wandelaren. De doorsnee wandelaar zal vast ook wel geschetst kunnen worden. En ook negatieve aspecten bevatten. Maak ik me daar druk om? Nee. Als ik me er over aangesproken voel op bepaalde aspecten vind ik het prima. En bepaalde aspecten zullen wellicht niet op mij van toepassing zijn, die negeer ik dan en daarover voel ik me ook niet aangesproken. Zal ook voor de dvp net zo moeten gelden.
 
Het aantal mannen in dit topic dat denkt dat een prostituee deze job zou doen moest ze 2000 in de maand verdienen als Jan modaal is veel te hoog.
Ik denk dat er veel mannen zijn die niet eens kunnen rekenen en geen idee hebben wat een beetje goede dvp verdient en echt niet hun hersens kunnen gebruiken. Waarschijnlijk dezelfde types die geld sturen naar een internetdate zodat ze een vliegticket kan kopen om over te vliegen haha. Ik reageer al niet meer op, heeft geen nut.
 
En een prostituee is er ook zelf bij als ze zich laat inpalmen door een pooier.
#victimblaming.

Een oprechte dame zal je niet uitmelken.
Correct. Niemand die hier beweert dat correcte mensen dit doen.

Het gaat om incorrecte mensen.
En ik zou de persoon willen zien die zegt dat het % correcte mensen onder de prostitutie even hoog ligt als onder de normale gemeenschap

En geld wolven vind je overal.
Inderdaad. Niemand die hier beweert dat geldwolven alleen daar zijn. Wederom het % geldwolven onder de prostituees ligt hoger als onder de normale gemeenschap. Door aard bij het beslissen van beroep of later door het vormen ervan.
Maar waar haal je die % dan vandaan want dat hoor ik graag.

Victim blaming:
Daar zie ik de ernst zeer zeker van in. Toch zijn er ook mensen die zich bewust laten inpakken en alle onderbuikgevoelens negeren.
Ook zijn er mensen, voleassenen, die zeer gevoelig zijn voor aandacht en denken dat extra geven en extra betalen etc etc ervoor zorgt dat je "gezien" worden.

Er is echt wel een groot verschil tussen victim worden uit angst voor geweld of bij machtsmisbruik. Of victim worden vd liefde of verliefdheid.
In beide gevallen raad ik aan hulp te vragen aan mensen om je heen of een professional. Alsook te luisteren naar hun advies! Veel te vaak wordt er 1000x advies gegeven die keer op keer genegeerd wordt.
Neem dan ook eigenaarschap over je portemonnee en ga niet zo ver totdat je geruïneerd bent.

Als ik zelf zoiets merk, leg ik dat ook bloot. Sommigen komen het liefst elke week, maar ik ga niemand ruïneren financieel.
Als iemand veel cadeautjes koopt, geef ik ook cadeautjes terug. Gewoon om te tonen "ik zie je, ik waardeer je", er is dan wederkerigheid. Niet omdat het moet, maar omdat ik dat fijn vind.

Maar ja, een ander kan dat en zelfs dit wat ik nu schrijf inpalmen noemen. Toch ligt dat ook geheel aan het referentiekader van de lezer. Als je meer dan 2 keer in de maling bent genomen of misbruikt, dan zul je alles van een bepaalde groep met argwaan "ontvangen".
En dat is wetenschappelijk bewezen.

Anyway, liefs!
 
Maar waar haal je die % dan vandaan want dat hoor ik graag.

Victim blaming:
Daar zie ik de ernst zeer zeker van in. Toch zijn er ook mensen die zich bewust laten inpakken en alle onderbuikgevoelens negeren.
Ook zijn er mensen, voleassenen, die zeer gevoelig zijn voor aandacht en denken dat extra geven en extra betalen etc etc ervoor zorgt dat je "gezien" worden.

Er is echt wel een groot verschil tussen victim worden uit angst voor geweld of bij machtsmisbruik. Of victim worden vd liefde of verliefdheid.
In beide gevallen raad ik aan hulp te vragen aan mensen om je heen of een professional. Alsook te luisteren naar hun advies! Veel te vaak wordt er 1000x advies gegeven die keer op keer genegeerd wordt.
Neem dan ook eigenaarschap over je portemonnee en ga niet zo ver totdat je geruïneerd bent.

Als ik zelf zoiets merk, leg ik dat ook bloot. Sommigen komen het liefst elke week, maar ik ga niemand ruïneren financieel.
Als iemand veel cadeautjes koopt, geef ik ook cadeautjes terug. Gewoon om te tonen "ik zie je, ik waardeer je", er is dan wederkerigheid. Niet omdat het moet, maar omdat ik dat fijn vind.

Maar ja, een ander kan dat en zelfs dit wat ik nu schrijf inpalmen noemen. Toch ligt dat ook geheel aan het referentiekader van de lezer. Als je meer dan 2 keer in de maling bent genomen of misbruikt, dan zul je alles van een bepaalde groep met argwaan "ontvangen".
En dat is wetenschappelijk bewezen.

Anyway, liefs!

Ik zei Inpalmen door pooier. Niet in elkaar rammen door pooier. Verander niet het soort pooier waar het over gaat gewoon om een argument te proberen winnen aub. Niet elke pimp is een Gorilla pimp. Nooit gehoord van Romeo pimps? Of loverboys zoals we ze noemen in Europa.
Victim worden door verliefd te zijn op de misbruiker IS machtsmisbruik door de misbruiker per definitie.

Een Romeo gepooide prostituee zal ook onderbuik gevoelens negeren en zich dan bewust laten inpakken. Is dus schuld van haarzelf?

Doubling down on victim blaming en nu blijken van seksisme? Het is niet omdat het hier de man betreft dat hij geen slachtoffer kan zijn.

Neem eigenaarschap van je portemonnee en ga niet zo ver tot je geruineerd bent.

Dus de schuld ligt bij de gedupeerde. Terwijl je net iemand een victim noemde dmv verliefdheid. Wat is het zijn ze nu slachtoffer of niet?

Moest iemand 'meer dan 2x misbruikt' zijn geweest zou het dan juist niet het perfecte advies zijn voor jezelf om die situatie uit de weg te gaan en dus niet te daten uit die poulle?
 
Laatst bewerkt:
En dan komt natuurlijk na het weerleggen van argumenten de stroom Ad Hominems.

Verwacht en teleurstellend.

Houden we het op de kern van de zaak jongens?
Ad hominems , op de persoon spelen.
Persoonlijk vind ik betweters wel leuk , je steekt er wat van op.
Zeker als je geen Latijnse school had.
@Empress Layla die kan tenminste nog een weerwoord produceren.
 
De kern van de zaak blijft:

Wie kan hier met opgeheven niet hypocriet hoofd zeggen dat de meeste kans op succes en de minste kans on ongeluk door het karakter van de dame in kwestie even groot is voor de dvp dames tov de niet dvp dames?

En dat is alles wat er moet gezegd worden.

Op de 'er zijn vast wel unicorns ertussen' na is het antwoord duidelijk. HET IS NIET VERSTANDIG OM ERAAN TE BEGINNEN.

En op de repliek maar niet elke dame is zo je mag niet veralgemenen. Wel laten we ipv algemeen dan specifiek gaan. Zeer specifiek. Het feitelijk gebeuren van de Date van OP.

Meer specifiek kunnen we niet gaan. Getoetst in de praktijk.

Ze is weg.

Oftewel was ze dus geldbelust. En niet oprecht. En dan was ze reeds weg voor 15 euro.

Oftewel was ze dus echt wel oprecht. Met gevoelens/interesse. Maar was ze toch weg voor 15 euro. Ondanks die interesse/gevoelens.

Er zijn nu eenmaal te mijden mensen voor het behoud van jezelf.

Het brengt te veel problemen met zich mee.
 
De kern van de zaak blijft:

Wie kan hier met opgeheven niet hypocriet hoofd zeggen dat de meeste kans op succes en de minste kans on ongeluk door het karakter van de dame in kwestie even groot is voor de dvp dames tov de niet dvp dames?

En dat is alles wat er moet gezegd worden.

Op de 'er zijn vast wel unicorns ertussen' na is het antwoord duidelijk. HET IS NIET VERSTANDIG OM ERAAN TE BEGINNEN.

En op de repliek maar niet elke dame is zo je mag niet veralgemenen. Wel laten we ipv algemeen dan specifiek gaan. Zeer specifiek. Het feitelijk gebeuren van de Date van OP.

Meer specifiek kunnen we niet gaan. Getoetst in de praktijk.

Ze is weg.

Oftewel was ze dus geldbelust. En niet oprecht. En dan was ze reeds weg voor 15 euro.

Oftewel was ze dus echt wel oprecht. Met gevoelens/interesse. Maar was ze toch weg voor 15 euro. Ondanks die interesse/gevoelens.

Er zijn nu eenmaal te mijden mensen voor het behoud van jezelf.

Het brengt te veel problemen met zich mee.
Niet akkoord, ik heb op dit moment wat met 2 DVPs, we zien elkaar privé, gaan uiteten, zwemmen met de kinderen en hebben goede seks samen. Ik heb wel gevoelens voor beide maar dat is meer als goede vriend dan als lover. We praten / appen / telefoneren dagelijks met elkaar maar zoals reeds gezegd is dat een soort van FWB waarvan beide dames daar ook zo instaan. Af en toe help ik hen wel wat met mannen dingen zoals computer probleempjes, autoband vv ofzo.
Met beiden heb ik een serieus gesprek gevoerd dat de seks wel mind blowing is en we goed zijn bij elkaar met gewoon niet passen qua hobbies, interesses en life goals.

Uiteraard weten ze niet dat ik er een extra op na houdt en probeer ik ook zo te houden; ook al zijn we niet exclusief ofzo; een vrouw is toch altijd jaloers en opeisend van nature.

Heb al heel vaak in zulke situaties gezeten, als je kan omgaan met de emoties en niet als een gek verliefd worden (betekent niet gevoelloos of zonder liefde voor de DVP) zie ik er geen graten in.
Sommige DVPs zijn emotioneel wel onstabiel, veel vaker dan de doorsnee dames.

Het grootste nadeel aan daten met DVPs vind ik vooral de immens hoge kans op soas. Zit elk jaar wel langs de dokter te gaan voor chlamydia of gonorroe te bestrijden…
+ dat ik toch altijd ergens bang ben voor een zwangerschap, moet dringend voor een knipbeurt consult maken.
 
Ja hoor, want een ticketje voor te zwemmen kost echt stukken van mensen. 🙄
Beschouw het als iets fijns, misschien ontstaat er een mooie vriendschap!
Als een dame ervoor kiest tijd met jou te spenderen is dat een compliment. Want zo loopt ze veel inkomsten mis.

Of anders kunnen we de mindset in actie zien van een van onze leden. Dit is geen aanval op deze persoon zelf. Doch doet ze hier heel mooi de gedachtegang uit de doekjes

Er wordt gepost wie betaald er het etentje en het zwemmen?

Zij antwoord: alsof een ticketje voor zwemmen stukken van mensen kost.

A. Inderdaad. Kost weinig. Daarom dat dame het ook zou kunnen betalen zonder boe of wa.

B. Over het eten wordt niet meer gerept. Want dat kost wel geld. En is dus niet te verdedigen onder het mom van is goedkoop.

C. Als het gaat over de goedkoopste vd zaken is dit relatief tot het inkomen van de personen. Gemiddeld verdient een dvp meer dan een dvp wandelaar. Dus met dit argument zou de dvp alles moeten betalen. Het is alleen maar fair.

D. Je moet het als een compliment zien als de dame kiest om tijd met je te spenderen. (Draai het om en zeg eens De prostituee zou het moeten zien als een compliment dat de klant beslist om tijd met haar te spenderen)

E. Tenslotte WANT ZE LOOPT VEEL INKOMSTEN MIS.
Je bent aan het daten. Met iemand die je graag hebt. Waar je mee wilt om gaan. En dat zet je automatisch tegen ja maar ik verlies geld.

Nogmaals. Niet op de postende dame zelf. Ik ken haar NIET. Het is vast een hele leuke brave persoon.

Maar dat is dan een hele leuke brave persoon die zelf al zo denkt als default.

Wat als het een niet brave persoon is?

De mindset is eigen aan het beroep. Of ze was reeds aanwezig of ze is er het resultaat van.

Ik heb op geen enkele Date in heel mijn leven ooit gezegd: Moest ik vandaag aan het werken zijn verdiende ik geld ipv het etentje te betalen.
 
Oef, diep....

De wens is de vader van de gedachte.

Men stelt zich licht als mogelijk voor wat men gaarne wenst
Men is snel geneigd te denken dat iets is, zoals men het graag zou willen

Shakespear.

En dat op een forum wat voornamelijk gaat over piemels en tieten. ff normaal doen hoor ;-)

We zijn hier anders wel allemaal spear shakers he!

🎉🥁 Badum tskk
 
Ik zei Inpalmen door pooier. Niet in elkaar rammen door pooier. Verander niet het soort pooier waar het over gaat gewoon om een argument te proberen winnen aub. Niet elke pimp is een Gorilla pimp. Nooit gehoord van Romeo pimps? Of loverboys zoals we ze noemen in Europa.
Victim worden door verliefd te zijn op de misbruiker IS machtsmisbruik door de misbruiker per definitie.

Een Romeo gepooide prostituee zal ook onderbuik gevoelens negeren en zich dan bewust laten inpakken. Is dus schuld van haarzelf?

Doubling down on victim blaming en nu blijken van seksisme? Het is niet omdat het hier de man betreft dat hij geen slachtoffer kan zijn.

Neem eigenaarschap van je portemonnee en ga niet zo ver tot je geruineerd bent.

Dus de schuld ligt bij de gedupeerde. Terwijl je net iemand een victim noemde dmv verliefdheid. Wat is het zijn ze nu slachtoffer of niet?

Moest iemand 'meer dan 2x misbruikt' zijn geweest zou het dan juist niet het perfecte advies zijn voor jezelf om die situatie uit de weg te gaan en dus niet te daten uit die poulle?
Het is ok. Veel liefde voor jou. 🕊❤️🙌🏽
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan