DVP wil ineens prive afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Of anders kunnen we de mindset in actie zien van een van onze leden. Dit is geen aanval op deze persoon zelf. Doch doet ze hier heel mooi de gedachtegang uit de doekjes

Er wordt gepost wie betaald er het etentje en het zwemmen?

Zij antwoord: alsof een ticketje voor zwemmen stukken van mensen kost.

A. Inderdaad. Kost weinig. Daarom dat dame het ook zou kunnen betalen zonder boe of wa.

B. Over het eten wordt niet meer gerept. Want dat kost wel geld. En is dus niet te verdedigen onder het mom van is goedkoop.

C. Als het gaat over de goedkoopste vd zaken is dit relatief tot het inkomen van de personen. Gemiddeld verdient een dvp meer dan een dvp wandelaar. Dus met dit argument zou de dvp alles moeten betalen. Het is alleen maar fair.

D. Je moet het als een compliment zien als de dame kiest om tijd met je te spenderen. (Draai het om en zeg eens De prostituee zou het moeten zien als een compliment dat de klant beslist om tijd met haar te spenderen)

E. Tenslotte WANT ZE LOOPT VEEL INKOMSTEN MIS.
Je bent aan het daten. Met iemand die je graag hebt. Waar je mee wilt om gaan. En dat zet je automatisch tegen ja maar ik verlies geld.

Nogmaals. Niet op de postende dame zelf. Ik ken haar NIET. Het is vast een hele leuke brave persoon.

Maar dat is dan een hele leuke brave persoon die zelf al zo denkt als default.

Wat als het een niet brave persoon is?

De mindset is eigen aan het beroep. Of ze was reeds aanwezig of ze is er het resultaat van.

Ik heb op geen enkele Date in heel mijn leven ooit gezegd: Moest ik vandaag aan het werken zijn verdiende ik geld ipv het etentje te betalen.
Gelieve mijn berichten niet meer maanden na data te citeren. Want dit is dan uit de context getrokken. Mijn reactie was ook op iemand anders.
Dus laat mij hierbuiten en beschrijf mijn redenering niet als typisch eentje van een DVP.

Ook ik betaal etentjes en zwem ticketjes. Maakt mij niet uit.
 
Een man is er zelf bij als hij zich "laat" inpalmen.
Precies ! Je weet toch wat je doet ...
Een oprechte dame van plezier zal niemand uitmelken. Die geeft om haar klanten en gunt hen het beste.
Dat is mijn ervaring ook
besef ik dat ik dus te veel ben gaan voelen en neem ik even afstand.
Hoe doe je dat concreet ? Maak je even geen date meer, of focus je op iets/iemand anders ?
De scheidingslijn van liefde bedrijven en verliefd worden is soms flinterdun helaas.
"The more I give to thee, the more I have"
(Romeo an Juliet)
 
Gelieve mijn berichten niet meer maanden na data te citeren. Want dit is dan uit de context getrokken. Mijn reactie was ook op iemand anders.
Dus laat mij hierbuiten en beschrijf mijn redenering niet als typisch eentje van een DVP.

Ook ik betaal etentjes en zwem ticketjes. Maakt mij niet uit.

Gewoon omdat er tijd verstrijkt doet toch niets af aan uw opmerkingen? Of heb je uw mening veranderd met de maanden.

En uit context? Het is letterlijk hetzelfde topic en onderwerp.

Ook zei ik dat dit helemaal niet om jou ging dus maak uzelf nu geen kop van jut.

"The more I give to thee, the more I have"
(Romeo an Juliet)

"To thine own self be true"
-Hamlet

😉

En dit geschreven van een man die het New Age denken niet kende. Het betekent dus niet wees eerlijk met jezelf maar zorg eerst voor jezelf.

Dat zijn dan al 3 Shakespeare referenties in dezelfde thread. Dames en Heren we are achieving peak civilisation levels here haha

Nu nog al mijn dt fouten stoppen en we zijn er!
 
Een man is er zelf bij als hij zich "laat" inpalmen.

Precies ! Je weet toch wat je doet ...
En hier heb ik nog wel mijn bedenkingen over. Natuurlijk is de man er zelf bij als hij zich laat inpakken, en je zou verwachten dat hij weet wat hij doet.

Maar ik heb de indruk dat er toch best een grote groep mannen is, die zich wel laat inpalmen. Die als was is in de handen van een vrouw.
 
Zoals een bouwvakker zijn lichaam verhuurd aan zijn chef? Want hij gebruikt ook zijn lichaam om het werk te klaren?
Of zoals iemand die op kantoor werkt zijn geest verhuurd aan zijn baas?
Of zijn het enkel dvps die hun lichaam verhuren omdat het plots over sex gaat?

Dvp is een zelfstandige die diensten aanbied. Zowel lichamelijke handelingen als geestelijk. Maar ze verhuurd niets naar mijn mening. Het lichaam van een dvp is niet ter jouwer beschikking, je betaald om sex te hebben met iemand die hier mee instemt maar je huurt niet en lichaam.

Het is nog altijd een interactie tussen 2 personen en niet het gebruik of huren van een 'object'

Het blijft me verbazen dat op een forum van mannen die gebruik maken van de diensten van dvps er toch nog zoveel negatief gekeken wordt naar de dames en het beroep van dvp.

Misschien bedoel je het niet slecht maar 'huren van lichaam' objectiveert de dvp en maakt het een gevaarlijke zienswijze in mijn ogen
Je kan er andere beroepen bijhalen maar ik had het over het beroep dvp. En de grootste dienst die ze leveren is sex voor geld. We maken afspraken, betalen geld en mogen lekker sexen. Het komt plat over maar we hoeven het ook niet ingewikkelder te maken dan het is. Dat er wandelaren tussen zitten die liever kletsen en hun hart luchten bij een dvp weet ik ook wel. Maar meeste wandelaren komen voor sex. En om te sexen heb je het lichaam van de dvp nodig. Laten we "huren" voor de gevoelige onder ons even weglaten. Maar tijdens de betaalde date mag je het lichaam van de dvp even als hulpmiddel inzetten om klaar te komen.

Kijk ik negatief naar het beroep? Zeker niet. Ik ben blij dat ze er zijn. Snelste en makkelijkste manier om aan sex te komen.
Bedoel ik mijn opmerking slecht? Zeker niet. Alleen maar lof voor het beroep dvp. Je moet jezelf voorstellen dat je sex hebt met mensen waar je normaal gesproken niet naar kijkt of 0 aantrekkingskracht mee hebt. Uiteraard tegen betaling. Maar ik vind dat echt knap. Petje af hoor
 
En hier heb ik nog wel mijn bedenkingen over. Natuurlijk is de man er zelf bij als hij zich laat inpakken, en je zou verwachten dat hij weet wat hij doet.

Maar ik heb de indruk dat er toch best een grote groep mannen is, die zich wel laat inpalmen. Die als was is in de handen van een vrouw.
Er zal inderdaad een groep mannen zijn die zich laat inpalmen, inpakken en met niets, in de breedste zin, achterblijven.
Het kan echter ook anders lopen. Op mezelf betrekkend ik ben al ruim 15 jaar goed bevriend met een voormalige dvp en ja we hebben elkaar leren kennen toen zij nog achter het raam stond. We zien elkaar regelmatig en hebben gewoon al jaren goede klik zonder verliefd op elkaar te zijn.
Noem het maar geestverwant zijn met elkaar.
 
Om even terug bij de topic te komen - privé afspreken - denk ik dat het een kwestie van wederkerigheid is. Als zij privé met je wil afspreken lijkt me dat een enorm gul gebaar, en hoor je dus ook gul terug te zijn. Dat vind ik toch...
Gul zijn is een goede eigenschap.
Alleen aan gulle mensen wordt altijd wederom een bijdrage gevraagd.
omdat ze zo gul zijn.
Geef maar eens iets aan een goed doel , ofgeef eens een paar keer bloed.
Dan zie je wat er gebeurd.
om de haverklap wordt je benaderd. Dus let altijd goed op.
 
Om even terug bij de topic te komen - privé afspreken - denk ik dat het een kwestie van wederkerigheid is. Als zij privé met je wil afspreken lijkt me dat een enorm gul gebaar, en hoor je dus ook gul terug te zijn. Dat vind ik toch...
Hoe dat zo, is het uitgangspunt niet dat beide partijen evenwaardig zijn? Om mezelf als voorbeeld te gebruiken, was ik een stuk jonger dan de DVP en vroeg zij mij mee uit, dus ik zie niet in hoe ze mij een gunst deed.
 
Waarom is het een gul gebaar om met iemand af te spreken?

En hoe bedoel je met gul terug te zijn?
1. Het lijkt me gul omdat ze het niet voor iedereen doet. Als je dan denkt dat je waarschijnlijk het ideale slachtoffer bent, heb je wel een laag zelfbeeld. Haar dan beginnen 'testen', is passive-agressieve projecteren van je eigen onzekerheid. Wie vindt dat nou leuk ?

2. Gul terug zijn kan je invullen zoals je wil, maar ik zou toch proberen om wat meer te geven dan voorheen, niet minder.

was ik een stuk jonger dan de DVP en vroeg zij mij mee uit, dus ik zie niet in hoe ze mij een gunst deed.
Vond je dan misschien dat jij haar een gunst deed ?

We zien elkaar regelmatig en hebben gewoon al jaren goede klik zonder verliefd op elkaar te zijn.
Noem het maar geestverwant zijn met elkaar.
Good for you 🙂
 
1. Het lijkt me gul omdat ze het niet voor iedereen doet. Als je dan denkt dat je waarschijnlijk het ideale slachtoffer bent, heb je wel een laag zelfbeeld. Haar dan beginnen 'testen', is passive-agressieve projecteren van je eigen onzekerheid. Wie vindt dat nou leuk ?

2. Gul terug zijn kan je invullen zoals je wil, maar ik zou toch proberen om wat meer te geven dan voorheen, niet minder.

Maar mannen gaan ook niet met iedere vrouw zomaar uit. Dan zijn zij toch even gul?

Je zou dus een dvp meer geld geven dan voordien moest ze vragen te gaan van zakelijk naar prive?

Naast de kwestie but I'll bite:

Is het doel van het daten juist net niet elkaar te leren kennen voordat men verder gaat. Elke relatie - romantisch of zakelijk of vriendschappelijk- berust op het testen en daarop slagen van deze testen. Zo verkrijgt met vertrouwen. Zonder vertrouwen geen enkele relatie.

Nu... Ik heb in feite mijn stellingen gezegd en die valse die er waren omgeworpen.

Er is maar zoveel bijdrage dat elk lid kan doen zonder in herhaling te vallen.

Ik ga terug wat reviews schrijven.

;D
 
Laatst bewerkt:
Vond je dan misschien dat jij haar een gunst deed ?
Ook niet. Zoals ik aanduidde, waren we (in mijn belevenis) twee gelijkwaardige mensen, die het leuk hadden met elkaar en behoefte hadden aan elkaars gezelschap. Maar kennelijk was haar idee van de vriendschap dat ik altijd alles zou gaan betalen. En waarom zou ik dat doen? Ik heb daar niks aan. Met wat moeite en geduld kan ik ook normale meisjes van mijn eigen leeftijd vinden om mee uit te gaan, die uit zichzelf de rekening splitten, en die wel een relatie zoeken. Ondanks dat we het eerst uitgepraat hadden had deze dame uiteindelijk toch geen zin in een gelijkwaardig soort vriendschap, wat ik jammer vind voor ons beiden. Ze weet denk ik niet zo goed wat ze wil en waar ze goed aan doet. Maar ja, je kan mensen toch niet veranderen.
 
Met wat moeite en geduld kan ik ook normale meisjes van mijn eigen leeftijd vinden om mee uit te gaan, die uit zichzelf de rekening splitten, en die wel een relatie zoeken.
Deze optie is mijn inziens altijd beter, als je op zoek bent naar een relatie.
Het zal best wel eens goed gaan een relatie tussen een dvp en een ex klant, maar veel vaker loopt het uit op niets, met veel frustratie en ergenis.
 
Ook niet. Zoals ik aanduidde, waren we (in mijn belevenis) twee gelijkwaardige mensen, die het leuk hadden met elkaar en behoefte hadden aan elkaars gezelschap. Maar kennelijk was haar idee van de vriendschap dat ik altijd alles zou gaan betalen. En waarom zou ik dat doen? Ik heb daar niks aan. Met wat moeite en geduld kan ik ook normale meisjes van mijn eigen leeftijd vinden om mee uit te gaan, die uit zichzelf de rekening splitten, en die wel een relatie zoeken. Ondanks dat we het eerst uitgepraat hadden had deze dame uiteindelijk toch geen zin in een gelijkwaardig soort vriendschap, wat ik jammer vind voor ons beiden. Ze weet denk ik niet zo goed wat ze wil en waar ze goed aan doet. Maar ja, je kan mensen toch niet veranderen.
Je bent nog steeds met dat meisje bezig, blijkbaar heb je toch nog veel gevoelens voor haar.
 
Maar mannen gaan ook niet met iedere vrouw zomaar uit. Dan zijn zij toch even gul?
Die redenering vind ik toch niet helemaal opgaan in deze situatie. Zij is daar in eerste instantie voor haar werk. Jij bent daar sowieso voor je plezier, ja toch ? Om het in pokertermen te zeggen; she raises the stakes. Je volgt of je verhoogt nog meer, otherwise you fold.
Je zou dus een dvp meer geld geven dan voordien moest ze vragen te gaan van zakelijk naar prive?
Ik heb het niet noodzakelijk over geld. Maar als je ineens zuiniger wordt dan voorheen....wat zegt dat over jou ?
 
Die redenering vind ik toch niet helemaal opgaan in deze situatie. Zij is daar in eerste instantie voor haar werk. Jij bent daar sowieso voor je plezier, ja toch ? Om het in pokertermen te zeggen; she raises the stakes. Je volgt of je verhoogt nog meer, otherwise you fold.

Ik heb het niet noodzakelijk over geld. Maar als je ineens zuiniger wordt dan voorheen....wat zegt dat over jou ?

Ze is wel niet op een privé Date voor haar werk. Dat is juist het punt.

Als een barman iemand Date die hij aan de bar ontmoet moet de andere persoon toch niet blijven tippen lol?

Zuiniger. Je bedoeld gewoon stoppen met haar te betalen omdat ze in een gewone relatie terecht komt zoals iedereen?

En wat dat zegt? Dat ik haar dus juist NIET meer als een hoer zie. Geld is immers geen liefde of respect.

Sommige mannen willen wel heel graag van hun centjes af blijkbaar 😂

In ieder geval. Men kan het paard naar het water brengen men kan het echter niet doen drinken.

Zoals reeds gezegd: alles is al gezegd.

Signing off.
 
kennelijk was haar idee van de vriendschap dat ik altijd alles zou gaan betalen.
Een etentje en een drankje is niet 'altijd alles'
En waarom zou ik dat doen?
Omdat het leuk is.
Je gaf toch zelf aan dat je je als een koning voelde na de eerste keer bij haar.
Waarom zou je jezelf dat gevoel ontzeggen als je met haar uitgaat ?
Misschien voelt zij zich een koningin als je haar in de watten legt ...
 
Jep, ik voelde een klik die ik niet vaak voel, en ik blijf altijd lang nadenken over dingen. Maar het gaat wel weer over.
dat begrijp ik, maar uiteindelijk kan je toch wel zeggen dat het een koude douche is, of niet?
Veel dames van plezier, kunnen mannen vaak een gevoel geven als of er een klik is, dat is deels ook hun vak.
Soms is het inderdaad zo, dat er een echte klik, maar vaak is het zo, dat mannen dat vaak ten onrechte inbeelden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan