Algemeen Dynamite Privé, Nieuwegein

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is het normaal dat je voor zo'n voorstelronde in zo'n klein hokje achter een gordijntje gezet wordt?
Ik zie dat sommigen hier het omschrijven als een pashokje. Ik had de associatie met een biechtstoel.

Ik stel voor dat ze na de verbouwing een echte biechtstoel neerzetten als voorstelhokje. Dat lijkt me nou leuk, om daarin te stappen, en dat de dames zich een voor een aan meneer de pastoor komen aanbieden.
 
Het grote nadeel ervan vind ik, is dat je sommige dames maar even in een flits ziet dus goed moet onthouden wie je zou willen kiezen.
Geen mogelijkheid dus tot vergelijken.
En je moet snel je keuze maken, maar dat heb ik in meer privehuizen gezien.
 
Het grote nadeel ervan vind ik, is dat je sommige dames maar even in een flits ziet dus goed moet onthouden wie je zou willen kiezen.
Geen mogelijkheid dus tot vergelijken.
En je moet snel je keuze maken, maar dat heb ik in meer privehuizen gezien.
Ja klopt,ik kijk altijd wie er die dag aanwezig is.
En maak dan een keuze en bel voor een afspraak.
Maar ik ga vaak naar dezelfde dame.
 
Het grote nadeel ervan vind ik, is dat je sommige dames maar even in een flits ziet dus goed moet onthouden wie je zou willen kiezen.
Geen mogelijkheid dus tot vergelijken.
En je moet snel je keuze maken, maar dat heb ik in meer privehuizen gezien.
Laatste keer had ik dat dus ook!
Wilde eigenlijk met het een na laatste meisje wat langs kwam, maar was haar naam kwijt en zei dus "Dena"

Dus ipv een kleine blanke meid met rood haar, had ik een schitterende donkere verschijning. Ze vroeg nog of ik wilde ruilen toen ze daar achter kwam, maar Dena is ook echt gruwelijk lekker.

Geen spijt dus van overigens 😁


En over dat hokje: ik ken ook plekken waar je in een grotere ruimte wacht als je al hebt afgesproken, of dat juist de dames op een kamer langs komen. Ik vind het zelf eigenlijk allemaal best. Het liefste maak ik geen afspraak, maar kijk gewoon wie er dan kan. Heb zelf ook een ruime waaier aan smaak, dus er zitten er altijd wel tussen die het voor mij wel doen.
 
Die kleine blanke meid met rood haar zal vm. Claudia geweest zijn.
Mis je niks aan, zie de recensies hier:
https://www.girlsreview.nl/threads/claudia-dynamite-prive-nieuwegein.15403/
Wees maar blij die Claudia is weggegooid geld.
Laatst zat ik in de wachtkamer te wachten hoorde ik dat ze weer eens ruzie op de kamer had waarbij Leila die toen als gastvrouw werkte en het op wilde lossen geduwd werdt.
Ben die avond maar niet naar de kamer gegaan omdat voor mij de sfeer bij de dames weg was.
Hoop dat ze bij Dynamite gaan nadenken en Claudia weg zullen sturen.
 
Ik bespeur enige jaloezie!
Mischien moet je je inderdaad met citygirl bezig houden in plaats van het zwart maken van andere bordelen.
Lijkt me daar een uitstekende plek voor , er staan daar sowieso al een stuk of 50 "leden" op die het roerend met hem eens zullen zijn dus het zal een gezellige discussie worden , een schizofreen is nooit alleen tenslotte

Als je er toch bent Frank haal dan gelijk de laatste postings van mij er af waar ik al 80 keer om gevraagd heb , je kan me Guest noemen daar maar erg gastvrij vind ik je niet
Ze zijn makkelijk genoeg te vinden denk ik want het zijn zo'n beetje de enige postings die je zelf niet geschreven hebt
 
Dynamite had in het verleden ook nog een happy hour tarief ⟨100/uur) tussen 17:00 - 19:00 maar die is eveneens helaas verdwenen. Enige aktie tarief wat nog over is, is het 20min tarief ⟨45) https://dynamiteprive.nl/akties/
Dat dit verleden tijd was, dat wist ik al.
Volgens mij hadden ze toen met corona ook nog een vergelijkbare actie net voor sluitingstijd. Dit omdat sluitingstijd rond 18.00??? Ofzo was
 
Pas geleden weer langs geweest, mede omdat ik de verbouwing wel wilde zien
En ik mag wel zeggen: zo dit is echt een heel andere tent geworden
Het was eerst smoezelig en verouderd, maar het ziet er nu echt een stuk beter uit aan alle kanten
Dat begint al bij de entree, waarbij de oude hokjes zijn vervangen door grotere en veel nettere hokjes
Alles is ook wit in plaats van dat donkere zoals het eerst was.

De kamers zelf zijn ook veel netter en ruimer opgezet
Witte muren, mooie foto's aan de wand, goeie douches.
Nee echt een veel mooiere tent geworden op deze manier, complimenten

Nu het nieuwe deel klaar is, lijkt het ook dat ze het oude deel gelijktijdig gaan aanpakken
Volgens mij is de oude trap bijvoorbeeld al dichtgelegd.

Het was wel even wennen dat ik boven nog wat bouwvakkers bezig zag om een paar bedden in elkaar te zetten, maar ach.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan