Algemeen Dynamite Privé, Nieuwegein

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mogge robbie . Ik kan je niet zo gauw vinden dus dan maar ff zo .
Lekker en geil zijn ze niet , die latinas ! Je moet Gaby latina milf gfe een keer proberen ! Een echte aanrader zoen en pijpen iets minder , maar neuken als je teminste niet te snel klaarkomt , als de beste ! Ietwat vollig maar super ! Laat horen als ik gelijk heb ! Kijk op de lijst ! Paulw
 
Mogge robbie . Ik kan je niet zo gauw vinden dus dan maar ff zo .
Lekker en geil zijn ze niet , die latinas ! Je moet Gaby latina milf gfe een keer proberen ! Een echte aanrader zoen en pijpen iets minder , maar neuken als je teminste niet te snel klaarkomt , als de beste ! Ietwat vollig maar super ! Laat horen als ik gelijk heb ! Kijk op de lijst ! Paulw
Ps . Is geen gabrielle !
 
Dat dus. De foto staat maanden op de website alleen de dame komt niet op de agenda en als je belt zeggen ze agenda in de gaten houden. Als iemand het 06nummer voor prive hebt graag.
Ik wil me in dat geval ik graag laten informeren. Net die paar weken dat ze weer terug was kreeg ik het niet voor elkaar om langs te gaan op de dagen dat ze er was.
 
Iemand ervaring met Rebecca bij Dynamite?
 
Weet trouwens iemand wat bedoeld wordt met dat nachttarief?
Het enige wat ik zie bij de tarieven is '* Op vrijdag en zaterdag van 00.00 uur geldt er nachttarief', maar nergens waar nu dat tarief is, of zie ik wat over het hoofd?

 
Dank. Vraagje. Doet ze ook extra's zoals tongzoenen, pzc? En verder was ik benieuwd of ze Engels of Nederlands spreekt?
 
Wat ik gister heb meegemaakt bij Dynamite heb ik daar nog nooit meegemaakt dat een gastvrouw zo onbeschoft aan de telefoon deed.
Ik belde om wat info over Emma omdat ik een eventuele afspraak met deze dame wilde maken.
En die onbeschofte gastvrouw met dat Amsterdamse accent vond het blijkbaar te veel om hier op te antwoorden.
Belachelijk!
Hoop dat ze hier wat aan gaan doen anders is het jammer dan zoek ik een ander huis.
Petertje . Paultje bedankt voor je info . Heb jij persoonlijk ervaring met Gaby latina milf gfe cq veronica?
 
die hele site van dynamite klopt niet , die kaya bv werkt er allang niet meer maar staat er nog steeds op.
ook de info over die meiden is erg weinig , zet er een cupmaat bij , gewicht en lengte bijvoorbeeld !
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan