WHEM Ebony - Gladys, Boom

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft er iemand ervaring met dit petite en donker meisje?

https://www.redlights.be/profiel/gladys-19/
Ik heb met haar ondertussen op goed geluk zelf een afspraak gemaakt en...

Neen, het was niet goed.
  • De foto's die ze in haar add gebruikt zijn niet van haar, de lichaamsbouw klopt wel maar ze heeft kleine hangborstjes
  • Een groot deel van de mogelijkheden zoals vingeren zoenen laat ze niet toe
  • Pijpen was zeer miniem (een beetje aan de eikel likken)
  • Ze ligt zeer passief op haar rug en laat zich neuken
  • Tijdens de date heeft ze 2 maal haar GSM ter hand genomen om berichten te beantwoorden
Te vermijden dus.
 
Ik heb met haar ondertussen op goed geluk zelf een afspraak gemaakt en...

Neen, het was niet goed.
  • De foto's die ze in haar add gebruikt zijn niet van haar, de lichaamsbouw klopt wel maar ze heeft kleine hangborstjes
  • Een groot deel van de mogelijkheden zoals vingeren zoenen laat ze niet toe
  • Pijpen was zeer miniem (een beetje aan de eikel likken)
  • Ze ligt zeer passief op haar rug en laat zich neuken
  • Tijdens de date heeft ze 2 maal haar GSM ter hand genomen om berichten te beantwoorden
Te vermijden dus.
Bedankt voor de waarschuwing!
 

Volgens mij 1 pot nat met deze. Inderdaad te vermijden.
Ik vind hen vergelijkbaar met de meeste chinese dames! Lijken nooit op hun foto en slechtste service ooit.
Beter SKW dan! Nu gooi je je zuurverdiende centjes gewoon weg! Echt 100% waar!
Je kunt altijd gaan en valt het tegen dan best rechtsomkeer maken. Ze moeten maar eerlijk zijn, vind ik.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de waarschuwing. Momenteel weinig (goede) ebony's op redlights, dus deze (te mijden) dames hebben uiteindelijk nog dat geluk…
bij mij ook een dikke lijn erdoor op de to-do…
 
Ik heb met haar ondertussen op goed geluk zelf een afspraak gemaakt en...

Neen, het was niet goed.
  • De foto's die ze in haar add gebruikt zijn niet van haar, de lichaamsbouw klopt wel maar ze heeft kleine hangborstjes
  • Een groot deel van de mogelijkheden zoals vingeren zoenen laat ze niet toe
  • Pijpen was zeer miniem (een beetje aan de eikel likken)
  • Ze ligt zeer passief op haar rug en laat zich neuken
  • Tijdens de date heeft ze 2 maal haar GSM ter hand genomen om berichten te beantwoorden
Te vermijden dus.
 
Ben er ooit eens bij geweest en 'k had Fenny bleek achteraf.
Toch beweerde ze bij hoog en laag dat ze Gladys was, het stond zelfs als naam in haar Whatsapp, maar het was 100% zeker Fenny. Te herkennen aan een uitstulping aan de vagina en een litteken van verbranding of zo tussen schouder en borst.

Service trok op geen ballen, snelsnel afwerken en dan zit je tijd erop. afspraak was meermaals klaarkomen binnen het uur en de tijd volmaken. Niks van dat alles en geen discussie mogelijk, tenzij je een hoop gedoe met de pimp wil.

Gezien ik geen zin had in hysterisch gedoe en misschien voor mijn geld had moeten knokken heb ik het maar zo gelaten.
'k Had hem achteraf gezien beter opgewacht en op voorhand de flikken gebeld... Maar bon, 't was ne zonnige zondagnamiddag en 'k had andere plannen.

Had ik op voorhand geweten (de advertentie was nog niet lang online) dat het van die Freya pimp/bende was had ik al nooit een afspraak gemaakt.
Bandwerk en slechte service zijn schering en inslag bij hun.

Ze hebben ook altijd wel stromannetjes die na een slechte recensie hun dames en service komen ophemelen.

Ver wegblijven van die hoop miserie, tenzij je geld teveel hebt en/of blij bent met wegwerpservice...
 
Ben er ooit eens bij geweest en 'k had Fenny bleek achteraf.
Toch beweerde ze bij hoog en laag dat ze Gladys was, het stond zelfs als naam in haar Whatsapp, maar het was 100% zeker Fenny. Te herkennen aan een uitstulping aan de vagina en een litteken van verbranding of zo tussen schouder en borst.

Service trok op geen ballen, snelsnel afwerken en dan zit je tijd erop. afspraak was meermaals klaarkomen binnen het uur en de tijd volmaken. Niks van dat alles en geen discussie mogelijk, tenzij je een hoop gedoe met de pimp wil.

Gezien ik geen zin had in hysterisch gedoe en misschien voor mijn geld had moeten knokken heb ik het maar zo gelaten.
'k Had hem achteraf gezien beter opgewacht en op voorhand de flikken gebeld... Maar bon, 't was ne zonnige zondagnamiddag en 'k had andere plannen.

Had ik op voorhand geweten (de advertentie was nog niet lang online) dat het van die Freya pimp/bende was had ik al nooit een afspraak gemaakt.
Bandwerk en slechte service zijn schering en inslag bij hun.

Ze hebben ook altijd wel stromannetjes die na een slechte recensie hun dames en service komen ophemelen.

Ver wegblijven van die hoop miserie, tenzij je geld teveel hebt en/of blij bent met wegwerpservice...
Dat lijkt wel een probleem ja. Ik dacht dat Fenny wel goede referenties had. Wou in Wommelgem afspreken, maar na mindere ervaringen bij Private girls, dan toch maar niet meer gedurfd.
Dat van die stro mannetjes is idd wel een nadeel op dit forum.... Je weet dat nooit, zelfs een moderator weet je nooit 100% zeker. Probleem is ook vooral de prijs in Wommelgem bij de dames en deze dames hun prijzen lijken dan weer redelijker, vind het echt moeilijk iets goed in de streek. Bij Private Girls vond ik vooral de prijzen heel ongunstig. Dus als iemand een goede tip heeft voor ok kwaliteit/prijs verhouding. Fenny en Gladys ga ik sowieso schrappen. Private girls denk ik ook niet meer tenzij eens een half uurtje nog misschien.
Ook bij die laatste vermoedelijk een klein beetje door van die stromannen laten vangen. Ik schrok van de prijs. Ik las hier 120 voor 45 minuten. Dat ging nog. Ter plaatse blijkbaar 20 meer en dan had je nog niks extra. Tis echt wel opletten tegenwoordig.

Ik ben nog wel nieuw op dit forum, dus ja er zullen nog wel betere plaatsen zijn. Maar kom meer van Limburg. Voor mij zijn dit dus echt wel woekerprijzen voor een privé ontvangst zeker. Ik ben meer 80 halfuur, 110 30 minuten, 150/uur gewend. Bestaat dit ook langs kanten Antwerpen of overal zo hoog hier?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan